AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Noen som har zip screen og vet hva det koster? Trenger noe å ha ved vinduene da det blir dødens varmt her inne på sommeren. Er kun ett stuevindu og vindu på en terrassedør. Ser man kan bestille befaring, men jeg aner ikke pris. Om det er 2000 eller 20 000. Vet noen? Anonymkode: 427f6...a9b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Jeg skal snart få montert zip zcreen på 3 vindusflater, altså to store stuevinduer fra gulv til tak, med verandadør i midten. Vinduene og døren henger på en måte "sammen" på rekke, men jeg skal ha en separat screen og motor/kasse til hver av de, slik at jeg kan styre de individuelt. Befaring, materialer og montering kommer på 45 500, så må jeg bestlle elektriker etterpå når de er ferdig å montere, for å legge opp strøm til kassene. Snakket med elektriker i dag, og han mente en slik jobb lå på rundt 5-7 tusen. Det koster, men jeg har holdt på å dø av varme inne hver sommer, og pga. litt arv har jeg endelig råd til ordentlig varmereduserende solskjerming... Anonymkode: d91ab...c18
Indyy Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 (endret) På 28.5.2019 den 17.52, AnonymBruker skrev: Jeg skal snart få montert zip zcreen på 3 vindusflater, altså to store stuevinduer fra gulv til tak, med verandadør i midten. Vinduene og døren henger på en måte "sammen" på rekke, men jeg skal ha en separat screen og motor/kasse til hver av de, slik at jeg kan styre de individuelt. Befaring, materialer og montering kommer på 45 500, så må jeg bestlle elektriker etterpå når de er ferdig å montere, for å legge opp strøm til kassene. Snakket med elektriker i dag, og han mente en slik jobb lå på rundt 5-7 tusen. Det koster, men jeg har holdt på å dø av varme inne hver sommer, og pga. litt arv har jeg endelig råd til ordentlig varmereduserende solskjerming... Anonymkode: d91ab...c18 Endret 29. mai 2019 av Indyy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå