Gå til innhold

Den store barnevogntråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kassiopeia8 skrev (På 27.4.2023 den 18.22):

Da ville jeg kjøpt babyjogger city elite2. Den funker også som reisevogn da den er liten sammenlagt.

Jeg har selv city elite 2 og er veldig fornøyd. Men den blir ikke spesielt liten når den slås sammen, mye større enn alle reisevogner jeg har prøvd.

Anonymkode: a8e9c...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 17.07):

Om du bor i et snøhe***** så burde du ha 3-hjulsvogn. Her vi bor har «alle» Thule, ser de med 4-hjulsvogner sliter seg bortover fortauene.

Anonymkode: 144b2...dfb

Lykke til med å få Thule inn på en trikk. 

Anonymkode: 5955c...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lykke til med å få Thule inn på en trikk. 

Anonymkode: 5955c...f2e

Det har du rett i 😅 

Anonymkode: 144b2...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/4/2023 at 12:50 AM, AnonymBruker said:

Det har du rett i 😅 

Anonymkode: 144b2...dfb

Thule blir bok for stort og klumpete, men takk for tips!

Anonymkode: c4125...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er usikker mellom britex smile 5z eller emmaljunga nxt90/60! Har noen noe erfaringer med disse? Jeg ser etter noe som både kan brukes i by og på terreng, og som er relativ lett og kompakt så den kan komme på offentlig kommunikasjon (bor i utkanten av Oslo). Eller noen andre forslag tas veldig gjerne imot, jeg har sett meg helt blind! :)

Anonymkode: 3f3e8...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er usikker mellom britex smile 5z eller emmaljunga nxt90/60! Har noen noe erfaringer med disse? Jeg ser etter noe som både kan brukes i by og på terreng, og som er relativ lett og kompakt så den kan komme på offentlig kommunikasjon (bor i utkanten av Oslo). Eller noen andre forslag tas veldig gjerne imot, jeg har sett meg helt blind! :)

Anonymkode: 3f3e8...318

Britax svarer til kriteriene, men kanskje ikke så god på terreng, vet dog ikke om Emmaljunga er det, den er uansett større og klumpete med dårligere demping. 

Anonymkode: 0f589...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Britax svarer til kriteriene, men kanskje ikke så god på terreng, vet dog ikke om Emmaljunga er det, den er uansett større og klumpete med dårligere demping. 

Anonymkode: 0f589...d17

Vi kjøpte akkurat Emmaljunga 310 som er en kombinasjon av nxt90 og nxt60 - den har fjæring på alle hjul. Vi er veldig fornøyde!

Anonymkode: 98847...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Har akkurat kjøpt ei trille,joie pact, men ble rimelig skuffa i dag da den kom. Det er jo ikke mulig å sette seteryggen i oppreist stilling. Så barnet kan sitte med støtte.

Så nå lurer jeg på om det er noen som har noen tips til noe lignende som tar lite plass og grei å slå sammen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Ei trille uten sittestilling? Finnes det?😅 har bugaboo bee3. Kjøpte brukt. Veldig fornøyd med den. Ryggen kan justeres i 3 posisjoner, hvorav den ene er full liggestilling. Sittedelen kan vendes mot eller fra deg og det er god kalesje. Lett å legge sammen og tar liten plass i bilen. Liker den veldig godt både på reise og på kjøpesenter osv

Anonymkode: dbdb4...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Britax b-agile. Fornøyd med den ☺️

Anonymkode: 539ab...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Babyzen yoyo

Anonymkode: 1d85a...bd7

Denne har jo heller ikke hard rygg betyr at ungen blir sittende ganske så bakoverlent 

Anonymkode: 0d090...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om noen vet om det finnes andre reisetriller enn mountain buggy nano som du kan feste «alle» babystoler på? Har en gammel nano som ryr fra hverandre, hadde håpt å finne noe tilsvarende brukt, men det virker som om de fleste triller ikke har mulighet til å feste bilstol, evt at du må kjøpe en egen adapter..? 
 

Krav om OK trillekomfort (brukes feks til/fra bhg for storesøsken) og at den går i håndbagasjen på fly. 

Anonymkode: 5ba3e...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg lurer på om noen vet om det finnes andre reisetriller enn mountain buggy nano som du kan feste «alle» babystoler på? Har en gammel nano som ryr fra hverandre, hadde håpt å finne noe tilsvarende brukt, men det virker som om de fleste triller ikke har mulighet til å feste bilstol, evt at du må kjøpe en egen adapter..? 
 

Krav om OK trillekomfort (brukes feks til/fra bhg for storesøsken) og at den går i håndbagasjen på fly. 

Anonymkode: 5ba3e...ab4

Hvorfor ønsker man en vogn som går som håndbagasje? Er det lettere enn å sende den med innsjekket bagasje?

Anonymkode: 0f589...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ønsker man en vogn som går som håndbagasje? Er det lettere enn å sende den med innsjekket bagasje?

Anonymkode: 0f589...d17

Ja, og du kan bruke den inne på flyplassen også. Samt at det er billigere enn å sende. 

Anonymkode: 98847...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, og du kan bruke den inne på flyplassen også. Samt at det er billigere enn å sende. 

Anonymkode: 98847...1cc

Tenkte ikke på at man ikke får brukt den inne på flyplassen😅

Med Norwegian får man sende barnevogn gratis😊

Anonymkode: 0f589...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenkte ikke på at man ikke får brukt den inne på flyplassen😅

Med Norwegian får man sende barnevogn gratis😊

Anonymkode: 0f589...d17

Det er spesielt greit hvis man skal reise langt og innom store og kanskje flere flyplasser. På innlandsreiser overlever man uten vogn. 

Anonymkode: 98847...1cc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 21.25):

Vi kjøpte akkurat Emmaljunga 310 som er en kombinasjon av nxt90 og nxt60 - den har fjæring på alle hjul. Vi er veldig fornøyde!

Anonymkode: 98847...1cc

Vi kjøpte også nettopp nxt310. Synes vognen er lett, veldig fin å trille på butikker, sentere og grus som ikke er for grov. Her er den veldig fleksibel og god.

Jeg triller mye på grov grus, skogsveier og der synes jeg ikke vognen holder helt mål. Synes den er for dårlig dempet, og litt ubalansert. Den sliter også i møte med røtter, greiner eller steiner som kan ligge i stien. 

Anonymkode: 81acd...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...