AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #981 Skrevet 3. oktober 2020 Erfaringer med Cybex Priam? Grusvei, vinterføre, enkel å slå sammen for plass i liten bil? Anonymkode: 6fcc0...db8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #982 Skrevet 3. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde samme problem med elite og seler, så endte bare opp med å bruke vinterpose uten seler 😝 Følte dog at ungen satt godt nok fast og polstret med pose og bøyle, men han var nesten 2 år da vi begynte å bruke Elite på vinteren. Vet ikke om jeg hadde turt med et mindre barn. Har nå lillesøster i samme vogn, men nå med ny modell easygrow som har bedre hull til selene. Anonymkode: 8f526...0d4 Vi bruker kun selene over hofta så kunne nok fint klart oss uten selen fullstendig, men føler posen da vil skli helt ned 🤷🏼♀️ Hvordan løser du det? Anonymkode: c55be...8ab
Gjest Switch Skrevet 3. oktober 2020 #983 Skrevet 3. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker kun selene over hofta så kunne nok fint klart oss uten selen fullstendig, men føler posen da vil skli helt ned 🤷🏼♀️ Hvordan løser du det? Anonymkode: c55be...8ab Har ikke hatt city elite, men andre vogner hvor vognposen har sklidd litt ned. Prøvd å feste vognposen i toppen med sånne votteklyper?😋
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #984 Skrevet 3. oktober 2020 Noen som har Britax Smile 3? Vurderer denne vognen da den har gjort det bra i tester. Anonymkode: f0050...240
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #985 Skrevet 3. oktober 2020 4 timer siden, Switch skrev: Har ikke hatt city elite, men andre vogner hvor vognposen har sklidd litt ned. Prøvd å feste vognposen i toppen med sånne votteklyper?😋 Ja, må vel prøve det! Har i grunn ikke troen på det når "babyen" er blitt tung toddler, har for meg at klipsene vil røskes vekk 😅 Anonymkode: c55be...8ab
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #986 Skrevet 3. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har Britax Smile 3? Vurderer denne vognen da den har gjort det bra i tester. Anonymkode: f0050...240 Sikler på den selv, må bare bli gravid igjen først 😂 Angrer på at jeg ikke gikk for Smile 2, så det blir nok 3'eren når lillesøsken en vakker dag dukker opp. Anonymkode: c55be...8ab
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #987 Skrevet 3. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har Britax Smile 3? Vurderer denne vognen da den har gjort det bra i tester. Anonymkode: f0050...240 Ikke, den men har Smile 2 og er veldig fornøyd, men skulle nok gjerne kjøpt 3, om ikke mitt barn ble født før den kom, for jeg ser at de har forbedret et par av de tingene som jeg er mindre fornøyd med på vår vogn. Anonymkode: 8f526...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #988 Skrevet 8. oktober 2020 Hei!😊 Jeg venter snart barn nr 2, og ønsker å ordne i stand vognen (Britax Smile II). Ser at innertrekket i bagdelen har gulnet litt, samt at det er en flekk på trekket til madrassen. Jeg tok av trekkene for rengjøring, men ser på vaskelappen at alt er krysset over. Noen som har tips og råd? 😅 Anonymkode: cf3fc...717
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #989 Skrevet 8. oktober 2020 Noen som vet hvorfor Stokke trailz skal slutte å produseres? Anonymkode: b4d85...ff7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #990 Skrevet 9. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvorfor Stokke trailz skal slutte å produseres? Anonymkode: b4d85...ff7 Hvor har du hørt dette? Anonymkode: c55be...8ab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #991 Skrevet 9. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du hørt dette? Anonymkode: c55be...8ab Det står for eksempel på facebooksiden til Babycare.no. Den er også tatt bort på Stokke sine nettsider. Anonymkode: a3961...132
Little Diva Skrevet 10. oktober 2020 #992 Skrevet 10. oktober 2020 På 2.10.2020 den 23.19, AnonymBruker skrev: Jeg syns City Elite er noe jævla dritt, pardon my nordlending, med (vinter-)vognpose i. Har både Easygrow og Voksi Urban og selene er så jævla teite at posen blir veldig klumpete i toppen når jeg har fått raslet mini ned i posen og posen opp slik at selene og hullene i posen treffer hverandre. Trodde det var posen sin feil så tok Easygrow til barnehagen og brukte Urban hjemme, men det er samma driten! Hva er det jeg misser med vogna alle forguder? Joda, trillekomforten er som den rosa skyen i Mummitrollet, men så langt er dett omtrent dett. Anonymkode: c55be...8ab Jeg har city elite. Den har tilhørende seler og jeg bruker helledussen vognpose med 5-punkt til seler. Har ingen problem med selene. Det er den nyeste versjonen med seler over skuldrene som skal settes i selen over bena før de settes sammen i den midtstroppen. Helledussen har antiskli på ryggen. Nå er baby bare 9 mnd gammel og stortrives i denne vogna. Det er lett og trille, og vi bruker den mest til turer på ulendt terreng, dårlige og humpete veier. Jeg er blitt mer og mer glad i denne vogna sammenlignet med Emmaljunga og Stokke.
Little Diva Skrevet 10. oktober 2020 #993 Skrevet 10. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det står for eksempel på facebooksiden til Babycare.no. Den er også tatt bort på Stokke sine nettsider. Anonymkode: a3961...132 Dette har jeg også fått med meg.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #994 Skrevet 10. oktober 2020 De ansatte på barnas hus sier at Stokke trailz er ute av produksjonen. Det er bare det som er igjen på lageret som selges. Veldig synd for det virket som en fin og solid vogn. Vi vurderer bugaboo fox 2. Noen som har erfaringer med den? Anonymkode: 29c56...05e
Ginny Skrevet 10. oktober 2020 #995 Skrevet 10. oktober 2020 På 9.10.2020 den 0.06, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvorfor Stokke trailz skal slutte å produseres? Anonymkode: b4d85...ff7 Det ryktes at de vil fokusere bare på xplory. Synd, for jeg syns trailz er en flott vogn som står høyt oppe på lista mens xplory ikke engang vurderes 🤔
Gjest Switch Skrevet 11. oktober 2020 #996 Skrevet 11. oktober 2020 Har Bugaboo Donkey 3 og sliter litt med å få vognposen til å sitte ordentlig i den.. Noen som har noen tips der, eller er det beste å kjøpe ny vognpose og da den som er fra Bugaboo?
Sariou Skrevet 11. oktober 2020 #997 Skrevet 11. oktober 2020 Hvilken vognpose har du og hva er utfordringen? Jeg bruker Voksi City i Buffalo, og det funker fint. Til første hadde jeg Cameleon og da brukte vi Voksi Classic uten problemer. Sittedelene på Bugaboo-vognene er vel ganske like.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #998 Skrevet 11. oktober 2020 På 10.10.2020 den 13.58, Ginny skrev: Det ryktes at de vil fokusere bare på xplory. Synd, for jeg syns trailz er en flott vogn som står høyt oppe på lista mens xplory ikke engang vurderes 🤔 Samme her. Veldig merkelig synes jeg, virker jo som den selger godt. Anonymkode: b4d85...ff7
Cumberbitch Skrevet 21. oktober 2020 #999 Skrevet 21. oktober 2020 Tips til vogn som tåler grusvei (både vanlig flat, og noe som kan ligne traktorvei), slaps og snø? Og som er lett å håndtere, og god demping? Hva annet er lurt? 😆 vi er en del ute, bor tett på naturen og trenger noe som ikke blir ødelagt med en gang. Hilsen førstegangsfødende haha
elvital Skrevet 22. oktober 2020 #1000 Skrevet 22. oktober 2020 12 hours ago, Cumberbitch said: Tips til vogn som tåler grusvei (både vanlig flat, og noe som kan ligne traktorvei), slaps og snø? Og som er lett å håndtere, og god demping? Hva annet er lurt? 😆 vi er en del ute, bor tett på naturen og trenger noe som ikke blir ødelagt med en gang. Hilsen førstegangsfødende haha Vil anbefale Britax Go big 2. Den har fire gode skumfylte hjul (punkteringsfrie), de to foran er svingbare, god demping, helt fantastisk å trille- på asfalt/gress/slaps/skogsvei, stor bag (mini er 3,5 mnd og vi tok nå easygrow pose oppi og han har fortsatt plass igjen). Superlett å svinge. Og ergonomisk håndtak som er godt å holde i. I tillegg har bagen ekstra solskjerming. Og god plass under i kurven. De eneste tingene jeg har å utsette på den er at den er stor sammenlagt med bagen/i bil, myggnetting er ikke integrert i kalesjen og det er ikke håndtak i kalesjen slik det er kommet på en del andre vogner. Men ellers er jeg utrolig glad i vogna. Sportsdelen kan også enkelt være begge veier. 1
Fremhevede innlegg