Gå til innhold

Den store barnevogntråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver uke, annenhver dag, minst så opprettes det tråder med spørsmål om barnevogner. Viktig erfaringsutveksling. Mange går glipp av god erfaring fra gamle tråder.

Hvorfor ikke starte den store Barnevogntråden? På kjøretøyet skal småfolket kjennes og gjenkjennes. 

Bruk gjerne denne tråden til barnevognprat. 

Hvilken barnevogn er best? Hvorfor? 

Anonymkode: 4764f...e07

Endret av Elaine Marley
Endret tittel og klistret
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver uke, annenhver dag, minst så opprettes det tråder med spørsmål om barnevogner. Viktig erfaringsutveksling. Mange går glipp av god erfaring fra gamle tråder.

Hvorfor ikke starte den store Barnevogntråden? På kjøretøyet skal småfolket kjennes og gjenkjennes. 

Bruk gjerne denne tråden til barnevognprat. 

Hvem barnevogn er best? Hvorfor? 

Anonymkode: 4764f...e07

Øh da kunne du vel bare opprettet den selv

Anonymkode: 9aca6...6cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan så usaklige man skal være da. 

Jeg syntes barnevogntråd er god ide, tross feil ordbruk. 

Tar gjerne i mot tips om hvilken vogn som kan passe oss. Vi bor i 3. etasje uten heis og har bare en liten bil, samt tar en del kollektivt (tbane og buss), så ønsker en ganske kompakt vogn. Triller mest på grus eller elendig asfalt (Oslo.. :p), og det blir fort en del snø/is/slaps på astalten i vinteren, vi venter barn i september/oktober. Ønsker fire hjul og mulighet til å feste på både bag og sittedel, samt evnt feste bilsete i, så vi slipper mange vogner.  Noen som har tips? 

Anonymkode: 6018e...f0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jo "den store navnetråden" som festet helt øverst, så det burde vært "den storebarnevogntråden" som festet øverst også. 

 

Anonymkode: 86368...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er klistret og tittel er endret til "Den store barnevogntråden" for å samle spørsmål om barnevogner. 

Mynona, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva folk mener om søskenvogn når storesøskenet blir 2,5 når babyen kommer. Hun er veldig glad i å trille tur, ikke noen aversjoner mot vogna, pluss hun sover en times tid midt på dag. Og er de gode de vognene som har et sete foran og bak? Eller er de som er ved siden av hverandre best? :) Har lyst på en vogn med gode dekk som tåler grus/sti, og som ikke tar hele bagasjerommet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskenvogn kan jo være genialt i en god tid framover spør du meg. 

Vi har fått den nye Bugaboo Fox i gave hos mamma og pappa. Har lest mye dårlig om Bugaboo her på KG, men Foxen virker helt fantastisk spør du meg. Liten, lett og fin! Gleder meg til å ta den ordentlig i bruk når lillemor kommer 😊

Anonymkode: 6bad5...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søskenvogn kan jo være genialt i en god tid framover spør du meg. 

Vi har fått den nye Bugaboo Fox i gave hos mamma og pappa. Har lest mye dårlig om Bugaboo her på KG, men Foxen virker helt fantastisk spør du meg. Liten, lett og fin! Gleder meg til å ta den ordentlig i bruk når lillemor kommer 😊

Anonymkode: 6bad5...8b7

Synes Bugaboo ser bra ut, men tror ikke jeg kan ta meg råd til enda en  såpass dyr vogn, hehe :P Heldig dere da :D Gull med så snille foreldre :) Har Trailz fra før, men der finnes det dessverre ingen søskenseter. Vet det er et man kan ha på Crusi-vogna mener jeg, men det er vist ikke anbefalt å bruke på Trailz :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Lumos skrev:

Synes Bugaboo ser bra ut, men tror ikke jeg kan ta meg råd til enda en  såpass dyr vogn, hehe :P Heldig dere da :D Gull med så snille foreldre :) Har Trailz fra før, men der finnes det dessverre ingen søskenseter. Vet det er et man kan ha på Crusi-vogna mener jeg, men det er vist ikke anbefalt å bruke på Trailz :/ 

Nei jeg ville aldri kjøpt den selv, det hadde blitt for dyrt! Var en gave, så vi er heldige 😊 Er ikke så kjent med søskenvogner, men siden det kanskje ikke brukes hver gang ville jeg nok sett meg om etter brukt 😊 

Anonymkode: 6bad5...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Lumos skrev:

Jeg lurer på hva folk mener om søskenvogn når storesøskenet blir 2,5 når babyen kommer. Hun er veldig glad i å trille tur, ikke noen aversjoner mot vogna, pluss hun sover en times tid midt på dag. Og er de gode de vognene som har et sete foran og bak? Eller er de som er ved siden av hverandre best? :) Har lyst på en vogn med gode dekk som tåler grus/sti, og som ikke tar hele bagasjerommet :P

Her vil datteren vår være eller nesten være to år (termin bare en uke før bursdagen hennes😅) når babyen kommer, vi endte opp med beemoo L.A, en ikke så alt for dyr vogn, men det virker som den er bra. Den skal tross alt ikke brukes noe mer enn maks et år kanskje, så å bruke 17000 på Bugaboo Donkey som vi først vurderte gadd vi ikke.. Snakket med en bekjent som har samme aldersforskjell mellom barna og som har samme vognen, og de er kjempe fornøyd. Det er jo en søskenvogn, så den er naturligvis større.. Har ikke hatt den sammenslått annet enn i esken den kom i, i bilen enda, men den vil nok ta en del plass. Sportsdelene kan forresten snus begge veier, så det er en fordel om man gjerne vil se minste barnet når det skal over i sportsdel når den tid kommer. 

Har absolutt ingen erfaring med de som er over hverandre, synes bare det ser så stusselig ut at enten en nyfødt baby skal ligge under vogna omtrent, eller at det barnet som ønsker å se litt bare får se inn i en bagdel.

 

Anonymkode: 9f799...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :) Skal sjekke den ut! Enig i at de som må sitte under feks baggen må ha det litt kjipt. Men vet det finnes vogner der de kan sitte face to face, og at den som er bakerst sitter litt høyere enn den fremste. Men har ikke sett slike i norske butikker da :) 

Så spennende med så nær termin, får håpe storesøster får ha bursdagen sin for seg selv da:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lumos skrev:

Takk for tips :) Skal sjekke den ut! Enig i at de som må sitte under feks baggen må ha det litt kjipt. Men vet det finnes vogner der de kan sitte face to face, og at den som er bakerst sitter litt høyere enn den fremste. Men har ikke sett slike i norske butikker da :) 

Så spennende med så nær termin, får håpe storesøster får ha bursdagen sin for seg selv da:fnise:

Babyjogger city select kan sitte slik, den selges der babyjogger selges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...