Gå til innhold

Er så utrolig var på lyder! Og samboer snorker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig var på lyder, hører alt! Og sover utrolig lett!! Samboer snorker, og han snorker utrolig høyt! Som en trompet, høye tutelyder! Og ørepropper døver ned den høyeste tutingen, men vibrasjonen i snorkingen blir mer merkbar. Er det noen som har klart å endre på søvnen, slik at dere sover bedre? Og at dere klarer å stenge ute lyder? Vi har bare et soverom for de som tenker at hvert sitt soverom er tingen.. 

Anonymkode: e38d6...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han noe ekstra vekt han kan kvitte seg med. Snorking kommer ofte av overvekt :)

Anonymkode: 834d7...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han noe ekstra vekt han kan kvitte seg med. Snorking kommer ofte av overvekt :)

Anonymkode: 834d7...1a7

Han er slank og frisk... en av de som snorker uansett hvor frisk, tynn og at luftveiene er helt ok. Det er å sove bedre som jeg sliter med...

Anonymkode: e38d6...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er slank og frisk... en av de som snorker uansett hvor frisk, tynn og at luftveiene er helt ok. Det er å sove bedre som jeg sliter med...

Anonymkode: e38d6...55b

Da har jeg dessverre ingen tips. Sliter med det samme, men heldigvis slutter mannen min å snorke om har går ned 10kg. Prøv å slit deg ut før sengetid så du sovner først kanskje 😅

Anonymkode: 834d7...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er slank og frisk... en av de som snorker uansett hvor frisk, tynn og at luftveiene er helt ok. Det er å sove bedre som jeg sliter med...

Anonymkode: e38d6...55b

Kanskje be han snyte seg litt før han legger seg? 

Er han forresten en sånn som sover på ryggen? Som regel er de de som snorker

Anonymkode: 7b460...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovesofa kan være løsningen.

Anonymkode: ec46d...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...