Gå til innhold

Gi opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Visst du hadde funnet ut at starten på deres forhold var alt løgn, og du ble brukt for å irritere din partners eks, dere er nå gift og har barn, er sviket så stort at man gir opp?

Anonymkode: db9ca...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om starten på forholdet var en løgn, noe jeg forstår er vondt å få vite, så har nok forholdet blitt ekte med tiden. Kanskje han begynte å møte deg for å irritere eksen, men at han etter hvert fikk følelser.  Man får ikke barn og gifter seg for å irritere noen. Jeg hadde ikke gitt opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apekatten skrev:

Selv om starten på forholdet var en løgn, noe jeg forstår er vondt å få vite, så har nok forholdet blitt ekte med tiden. Kanskje han begynte å møte deg for å irritere eksen, men at han etter hvert fikk følelser.  Man får ikke barn og gifter seg for å irritere noen. Jeg hadde ikke gitt opp.

Det er «grunnmuren» på huset som er ødelagt, alt en trodde på og satset 100% på, har ikke ord på hvor knust jeg er

Anonymkode: db9ca...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det hadde vært sykt lite kult å høre.. Men på et tidspunkt må han jo ha gitt slipp på eksen med tanke på at dere har giftet dere og fått barn sammen.

De fleste pleier å ha en rebound etter et forhold. Noen ganger blir det til et sterkt og godt forhold. Det blir ikke mindre ekte fordi om man ikke egentlig tenkte at dette er mennesket jeg vil leve sammen med resten av livet da man møttes.

Jeg ville ikke gitt opp forholdet av den grunn. Synes derimot det var litt tåpelig av han å si dette til deg nå. 

Anonymkode: 94fbf...08d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi det hadde vært sykt lite kult å høre.. Men på et tidspunkt må han jo ha gitt slipp på eksen med tanke på at dere har giftet dere og fått barn sammen.

De fleste pleier å ha en rebound etter et forhold. Noen ganger blir det til et sterkt og godt forhold. Det blir ikke mindre ekte fordi om man ikke egentlig tenkte at dette er mennesket jeg vil leve sammen med resten av livet da man møttes.

Jeg ville ikke gitt opp forholdet av den grunn. Synes derimot det var litt tåpelig av han å si dette til deg nå. 

Anonymkode: 94fbf...08d

Første barn var ikke planlagt, alt gikk så fort, jeg fant det ut for jeg snoka

Anonymkode: db9ca...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første barn var ikke planlagt, alt gikk så fort, jeg fant det ut for jeg snoka

Anonymkode: db9ca...a92

Da tenker jeg at du snoka fordi ting i forholdet ikke er helt som de skal. Hva var det som gjorde at du følte du måtte snoke? Og hvordan fant du ut at han prøvde å gjøre henne sjalu med deg?

Anonymkode: 94fbf...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Apekatten skrev:

Selv om starten på forholdet var en løgn, noe jeg forstår er vondt å få vite, så har nok forholdet blitt ekte med tiden. Kanskje han begynte å møte deg for å irritere eksen, men at han etter hvert fikk følelser.  Man får ikke barn og gifter seg for å irritere noen. Jeg hadde ikke gitt opp.

Åjoda. Det finnes endel menn der ute med sterke narsissistiske trekk. Alt handler om å vinne over eksen. Å vinne kan f.eks innebære å gifte seg og få barn med en annen kvinne, så raskt som overhodet mulig. 

Anonymkode: ae6cc...9ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...