Gå til innhold

Hva irriterer dere med prøvere/gravide?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mannen min'' han er steril 😐 og han har ikke fortalt! meg noe etter 8 år.

Anonymkode: 0e57c...a2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.5.2019 den 13.12, Nuith skrev:

Jeg synes det er litt irriterende med de som begynner å teste mange dager før IKM, og så sitter de der med streker som er usynlige for alle andre enn dem selv og skal ha "hjelp til å tolke". Det tar virkelig ikke livet av deg å vente til dagen etter du skulle hatt mensen. (Vært der selv, 7 ganger. Aldri testet før IKM og fremdeles i live.)

Enig! Er lei av alle disse "er jeg gravid?" og "hva sier testen?" trådene. 

Anonymkode: 681fa...75b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere stek innleggene. 

Anonymkode: ae05b...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var usmakelig. Hvorfor skal det diskuteres hva som er irriterende med en gruppe mennesker som har det vanskelig? Hva om jeg laget følgende tråder:

Hva irriterer deg ved de som har mistet ektefellen sin? 🙂

Hva er irriterende med de som er psykisk syke? 🙂

Hva er det mest irriterende ved de som er fattige? 🙂

Det er stygt å tråkke på de som ligger nede, samme hva som plager dem. Vis litt raushet i stedet... 

Anonymkode: 9e1a7...a38

Kan ikke sammenlignes. 

Anonymkode: bdeb7...fab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 13.12, Nuith skrev:

Jeg synes det er litt irriterende med de som begynner å teste mange dager før IKM, og så sitter de der med streker som er usynlige for alle andre enn dem selv og skal ha "hjelp til å tolke". Det tar virkelig ikke livet av deg å vente til dagen etter du skulle hatt mensen. (Vært der selv, 7 ganger. Aldri testet før IKM og fremdeles i live.)

Samme her. Det er jo selvpining. De trooooor de har sett en strek 7 DPO og tror de er gravide og overlykkelige. Men så viser det seg at det ikke var noe likevel. Så er det jo rett i Kjellern, og det forstår jeg kjempegodt. Men hvis man bare hadde ventet med å teste til mensendagen, så hadde man bare fått skuffelsen, ikke sorgen over å ha "mistet" eller mistet i tillegg. 

22 timer siden, minister-mio skrev:

Utrykket "før IKM" 

Enig!! Ikke kommet mensen... det er ikke noe som heter før ikke kommet mensen! Kunne heller sagt før mensen eller før første syklusdag eller noe sånt. 

Anonymkode: fc7d1...650

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en irriterende tråd :P Hvis du irriterer deg over prøvere og gravide så la vær å oppsøke dem på kvinneguiden og snakke om dem. Tenk på noe annet.

Det er kun deg selv det går utover, fordi de fleste prøverne og gravide tenker ikke på "de-som-er-irritert-på-prøvere-og-gravide". Heldigvis! 😂 

Unødvendig bruk av energi tenker jeg. Men du velger jo selvfølgelig selv hva du bruker energi på.

Anonymkode: f3188...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skammer meg over meg selv! De rundt meg hører ikke om annet enn eggløsning, sex, mensen og testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Unicorn1337 skrev:

Jeg skammer meg over meg selv! De rundt meg hører ikke om annet enn eggløsning, sex, mensen og testing!

Man må ikke brette ut om det til alle 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 4fc1e...fbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man må ikke brette ut om det til alle 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 4fc1e...fbe

Men jeg gjør det 😂 ihvertfall til de nærmeste 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Unicorn1337 skrev:

Jeg skammer meg over meg selv! De rundt meg hører ikke om annet enn eggløsning, sex, mensen og testing!

Ikke skam deg over deg selv. Det gjør bare vondt verre. Du trenger sikkert å prate om det og det er jo derfor det er så fint å snakke med noen som er nære og som man stoler på. Kjenner følelsen ❤️ 

Anonymkode: f3188...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke skam deg over deg selv. Det gjør bare vondt verre. Du trenger sikkert å prate om det og det er jo derfor det er så fint å snakke med noen som er nære og som man stoler på. Kjenner følelsen ❤️ 

Anonymkode: f3188...2c1

Det dominerer jo hverdagen og hodet - så jeg klarer liksom ikke la være heller. Det føles godt å si noe av det høyt, for å sortere litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2019 den 12.30, AnonymBruker skrev:

Kan ikke sammenlignes. 

Anonymkode: bdeb7...fab

Jo, det kan det. 

Den sorgen, angsten, lengtingen og frykten av å ikke få noe man så gjerne vil ha må være grusom. 

Er en grunn til at mange går gjennom depresjon. 

Anonymkode: f382e...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt SYKT irriterende at prøvdere og gravide har sterke og frekke meninger om forskjellige ting. Om for eksempel alder, hva man ALDRI skal gjøre når man er ditt og datt og nesten kjeller ut en person. Er liksom ikke dem som er i den situasjonen og de kan holde seg til sine egne saker og evt svare på spørsmålet og svare på en onkli måte. 

Anonymkode: eb341...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...