Gå til innhold

Hva irriterer dere med prøvere/gravide?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier. Hva irriterer dere med prøvere og gravide?

Og hvilken PP er dere i evt. Hvor langt på vei om dere er gravide. Også gjerne om det prøves på barn 1 eller gravid med nr 1 etc.

 

Anonymkode: bdeb7...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva som irriterer oss angående prøving og graviditet? Eller hva prøvere og gravide gjør som irriterer oss? 

Anonymkode: ac6ad...72b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva som irriterer oss angående prøving og graviditet? Eller hva prøvere og gravide gjør som irriterer oss? 

Anonymkode: ac6ad...72b

Hva som irriterer dere med prøvere altså de som er i en prøveperiode og de som er gravide. 

Anonymkode: bdeb7...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kanskje nevne noe :) så blir det mer forståelig.

Jeg syns for eksempel det er irriterende med gravide som har så utrolig mange meninger om hva du som prøver gjør feil. 

Anonymkode: bdeb7...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt irriterende med de som begynner å teste mange dager før IKM, og så sitter de der med streker som er usynlige for alle andre enn dem selv og skal ha "hjelp til å tolke". Det tar virkelig ikke livet av deg å vente til dagen etter du skulle hatt mensen. (Vært der selv, 7 ganger. Aldri testet før IKM og fremdeles i live.)

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er lite ok å skrive hva som er irriterende med prøvere. Alle bærer sin egen historie og oppfører seg deretter. De som tester før ikm feks, trenger kanskje å klamre seg til et ørlite håp, kanskje de aldri har fått en positiv test, eller kanskje de har mistet det som endelig hadde blitt en positiv test. Vi er alle forskjellige.

Anonymkode: 3c137...fcc

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville vært forsiktig med å skrive hva som er irriterende med prøvere. Noen har prøvd lenge og ønsket om baby er SÅ sterkt, og skuffelsen så stor når testen atter en gang viser negativt selv om man virkelig følte at NÅ, nå satt den. Den følelsen når mensen enda en gang kommer. Samtidig som de ser gravide mager overalt, venner og bekjente som blir gravide, frustrasjonen over at noen får det til så lett og fort mens du selv aldri «får det til». Det er så utrolig sårt for dem og det er liksom ingenting som kan gjøre opp for det. Mange har kanskje mistet mist én gang også, noen flere ganger. Også har du dem som akkurat har begynt å prøve, er veeldig gira og har ikke helt peiling på hvordan ting fungerer enda, så de kan også unnskyldes synes jeg. Bare - vær forsiktig. 🙏🏼 Mange prøvere er veldig sårbare og det kan gjøre vondt å også skulle få høre hvor irriterende og håpløse de er.. 

 

Anonymkode: ac6ad...72b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden irriterer meg. Helt unødvendig .

Anonymkode: ab66c...c51

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er lite ok å skrive hva som er irriterende med prøvere. Alle bærer sin egen historie og oppfører seg deretter. De som tester før ikm feks, trenger kanskje å klamre seg til et ørlite håp, kanskje de aldri har fått en positiv test, eller kanskje de har mistet det som endelig hadde blitt en positiv test. Vi er alle forskjellige.

Anonymkode: 3c137...fcc

Det er derfor det finnes noe som kalles tåmodighet og vett, en mix sammen med dette er veldig sunt.

Anonymkode: 90f3f...87a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det åpenbare, at de ikke snakker om annet og innbiller seg at verden kretser omkring dem selvsagt. 

Anonymkode: 2026f...631

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor det finnes noe som kalles tåmodighet og vett, en mix sammen med dette er veldig sunt.

Anonymkode: 90f3f...87a

Lettere sagt enn gjort, altså.. 

Anonymkode: f382e...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden irriterer meg. Helt unødvendig .

Anonymkode: ab66c...c51

Så ikke svar da. Man må da få lov til å lage en tråd uten at noen angriper. 

Anonymkode: bdeb7...fab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden irriterer meg. Helt unødvendig .

Anonymkode: ab66c...c51

Helt enig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var usmakelig. Hvorfor skal det diskuteres hva som er irriterende med en gruppe mennesker som har det vanskelig? Hva om jeg laget følgende tråder:

Hva irriterer deg ved de som har mistet ektefellen sin? 🙂

Hva er irriterende med de som er psykisk syke? 🙂

Hva er det mest irriterende ved de som er fattige? 🙂

Det er stygt å tråkke på de som ligger nede, samme hva som plager dem. Vis litt raushet i stedet... 

Anonymkode: 9e1a7...a38

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette var usmakelig. Hvorfor skal det diskuteres hva som er irriterende med en gruppe mennesker som har det vanskelig? Hva om jeg laget følgende tråder:

Hva irriterer deg ved de som har mistet ektefellen sin? 🙂

Hva er irriterende med de som er psykisk syke? 🙂

Hva er det mest irriterende ved de som er fattige? 🙂

Det er stygt å tråkke på de som ligger nede, samme hva som plager dem. Vis litt raushet i stedet... 

Anonymkode: 9e1a7...a38

Dette er det som irriterer meg mest med prøvere. Det er alltid så jævlig synd i de.

Anonymkode: 76b6c...d62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg som nettopp har sittet på sykehuset ved siden av høygravide og med nyfødte - mens jeg selv måtte utføre en særs uønsket abort ettre mange års prøving så ble denne tråden i overkant usmakelig.

Jeg tipper den også blir usmakelig for kollegaen min som prøvde i 15 år og kun endte opp med en dødfødsel, for venninnen min som mistet barnet sitt 1 dag før termin fordi barnet ble kvalt av for kort navlestreng inni magen og for de jeg kjenner som har dukket opp på ordinær ultralyd med spark og liv i magen - og kun fått se så alvorlige avvik at de måtte sette igang fødsel for å føde et dødt barn.

Den empatien bør du jobbe med TS. Du har noen alvorlige mangler der, og har mer å hente på å jobbe med det enn å lage slike tråder.

Neste blir vel «hva er irriterende med folk som har kreft og vet de skal dø/hva er mest irriterende med folk som nettopp har mistet partneren sin/hva er mest irriterende med folk som har opplevd incest». 

Altså. I det minste får du poste den på «skråblikk». 

Anonymkode: 9a3d6...3df

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrykket TR. Vi er voksne damer, og kan vel snakke om mensen uten å søte det til med  «tante rød». 

Ellers er jeg helt enig i at det er å sparke folk som ligger nede å samle ting som irriterer deg med prøvere. La oss være! 

Anonymkode: b4b06...030

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man irritere seg over de? Skjønner ikke. Hvilken skade gjør de deg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...