Gå til innhold

Vendela og Petter 😊


Justlooking

Anbefalte innlegg

Gikk langt tilbake men fant ingen tråd om de to. Sletter gjerne om det allerede finnes en tråd. Synes de er fine sammen og artig at kjærlighet oppstår mellom to som tilsynelatende er såpass ulike som personer 😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Er det ikke bare PR-stunt ?

Vel, vært sammen i to år eller noe sånt og har kjøpt leilighet sammen. Er ikke det litt drøyt å dra et PR-stunt så langt da? 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et pr-stunt, kjenner en i familien. De er søte :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Justlooking skrev:

Vel, vært sammen i to år eller noe sånt og har kjøpt leilighet sammen. Er ikke det litt drøyt å dra et PR-stunt så langt da? 

Ok, det hadde jeg ikke fått med meg :)

Koselig for dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tenkte nok PR stunt, men ser jo på Petter at det ikke er det. Var nok mer PR stunt med Mari. Der var Petter ikke alltid grei med henne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at de elsker hverandre, men jeg må innrømme at det er bittelitt kleint.. too much. Orker ikke å se serien. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som fine mennesker, hyggelig at de er lykkelige 😊 Men TV-serien blir for klein. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også trodde dette var 100% pr-stunt. Særlig middelalderende damer svelget jo det rått. Skjønner godt at de vil dra det så langt som mulig. De har jo begge gått fra D til A-kjendiser med det stuntet her. Fikk med meg en del av Se og hør-forsidene deres, med alle de sponsede ferieturene deres osv, der det aldri direkte ble sagt at de var sammen, men typ "vi har varme følelser for hverandre". Det kan jo bety hva som helst og ingenting. Nå skal de visstnok flytte sammen, men jeg syns fortsatt det lukter arrangert lang vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Blir så overrasket over folk i kommentarfeltene på facebook. Spesielt under tv2’s kommentarfelt. Folk eier ikke skam, og skriver så mye stygt. I tillegg har flere kommentert at aldersforskjellen er så stor. At Vendela kunne ha vært moren hans :klaske: 13 års aldersforskjell.. Vi vet vell av mange med slik aldersforskjell hvor mannen er eldst? Ingen reagerer på.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke til å se serien, men likte de begge i Farmen-sesongen der de traff hverandre. Hun var jordnær og nydelig, og han var likandes, morsom og en fin fyr. 

Ønsker de masse lykke til (og tror det er helt ekte ) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har skilt seg etter 1,5 år etter hans hjerneslag. Uansett hvordan situasjonen var før, er det for lite tid, i mine øyne. Jeg vet av egen erfaring er at 1 år etter, da er hjerneslag pasient fortsatt i verste depresjon over sykdommen. Å forlate sin mann i denne situasjonen er i mine øyne utilgivelig. 

Om Olaf Thommessen https://www.nettavisen.no/nyheter/--ville-skilles-for-hjerneblodningen/2204667.html

Nei, jeg kjenner ingen av de personlig. Jeg baserer mine synspunkter på mine egne erfaringer.

Når det er sagt, har Olaf klart seg bra i ettertid, alt ære for ham og norsk helsevesen. Det kan være en konsekvens av hjerneslag at man forandrer seg stort i personlighet, så om de eventuelt skilte seg, ville jeg absolutt ikke reagert på. Det er tidspunktet jeg reagerer på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt påtatt. Og hun virker overfladisk og litt easy ja. Petter har blitt mye modnere så det er bra. Han respekterer kvinner bedre nå enn før.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Macimba
11 timer siden, EllaSays skrev:

Tviler ikke på at de elsker hverandre, men jeg må innrømme at det er bittelitt kleint.. too much. Orker ikke å se serien. 

Jeg er helt enig md deg, det er kleint. Og jeg kan virkelig ikke se noe søtt ved Petter P, eller at de er søte sammen som noen hevder i tråden. Tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, NotYou skrev:

Blir så overrasket over folk i kommentarfeltene på facebook. Spesielt under tv2’s kommentarfelt. Folk eier ikke skam, og skriver så mye stygt. I tillegg har flere kommentert at aldersforskjellen er så stor. At Vendela kunne ha vært moren hans :klaske: 13 års aldersforskjell.. Vi vet vell av mange med slik aldersforskjell hvor mannen er eldst? Ingen reagerer på.. 

Folk kan være så frekke! Blir helt matt jeg. Moren hans faktisk 🤦‍♀️

Jeg trodde det bare var pr stunt i starten, men de har vært sammen i 2 år og kjøpt leiligheten sammen. Neppe pr stunt. Så desperate kan de ikke være. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, RedFox81 skrev:

De har skilt seg etter 1,5 år etter hans hjerneslag. Uansett hvordan situasjonen var før, er det for lite tid, i mine øyne. Jeg vet av egen erfaring er at 1 år etter, da er hjerneslag pasient fortsatt i verste depresjon over sykdommen. Å forlate sin mann i denne situasjonen er i mine øyne utilgivelig. 

Om Olaf Thommessen https://www.nettavisen.no/nyheter/--ville-skilles-for-hjerneblodningen/2204667.html

Nei, jeg kjenner ingen av de personlig. Jeg baserer mine synspunkter på mine egne erfaringer.

Når det er sagt, har Olaf klart seg bra i ettertid, alt ære for ham og norsk helsevesen. Det kan være en konsekvens av hjerneslag at man forandrer seg stort i personlighet, så om de eventuelt skilte seg, ville jeg absolutt ikke reagert på. Det er tidspunktet jeg reagerer på. 

Jeg forstår poenget ditt, og i en ideell verden er det så klart riktig og viktig og være der for en som har blitt alvorlig syk - så lenge det er nødvendig. Det kan virke slemt og uforsvarlig å gå fra en som er pleietrengende/trengende. 

Men mye er hverken ideellt og iallefall ikke svart/hvitt. 

Snakker også av erfaring med flere alvorlig syke/dødssyke i familien gjennom årene - det er ikke nødvendigvis slemt å gjennomføre et brudd med en som er eller har vært syk. Det kan rett og slett også være det som er riktig for den som ER syk. Det å skilles betyr heller ikke at hun sluttet å være der for han? Det vet vi ikke noe om her - det er vel det jeg mener. 

Hvis et forhold egentlig er over FØR den ene blir syk, så kan det være veldig usunt også for den som er syk å fortsette å være "sammen" i flere år etterpå. Det kan tære mye på kreftene til den som er syk, og det kan tære like mye på kreftene til den som er pårørende.  Det kan skape sjalusi, bitterhet, kunstighet og frustrasjon.  Det er ikke noe klima å bli bedre i for den som er syk. 

Tipper de var enige om det jeg.

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, smalls skrev:

Folk kan være så frekke! Blir helt matt jeg. Moren hans faktisk 🤦‍♀️

Jeg trodde det bare var pr stunt i starten, men de har vært sammen i 2 år og kjøpt leiligheten sammen. Neppe pr stunt. Så desperate kan de ikke være. 

Vendela er jo et svært sterkt merkenavn helt på egenhånd og trenger virkelig ikke noen for å få hverken rikdom eller berømmelse. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...