Gå til innhold

Hun synes bare det ene bildet av meg var fint


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er for mye å forvente på første date.

Anonymkode: 88d35...9b6

Er en klem for mye å kreve på første date?

Ja. 

Anonymkode: 88d35...9b6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ut som en creep. Blir overrasket om hun vil møte deg i det hele tatt nå. 

Anonymkode: aa041...16d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du samme fyr som datet hun som ikke hjalp til å tømme oppvaskmaskinen.

Anonymkode: 51cae...92c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man blir kjent på en annen måte enn å møtes offentlig. Får en egen type ro og trygghet når man møtes privat enn ute blant folk.

Trygt for deg, kanskje. Potensielt skikkelig utrygt for damen.

Hun har aldri møtt deg. Hun kan ikke vite om det er samsvar mellom det du skriver og det du gjør.

Menn med skumle hensikter legger jo ikke ut om disse hensiktene på forhånd med mindre de er idioter. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du samme fyr som datet hun som ikke hjalp til å tømme oppvaskmaskinen.

Anonymkode: 51cae...92c

Ja og den lange tråden om han som vil kontakte ei jente som avviste han. 

Eller økonomitråden. 

Anonymkode: aa041...16d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Da hun ikke ville møtes første gangen hjemme hos meg prøvde jeg jo så klart å fortelle at jeg ikke er en fyr som er ute etter sex på første date. Jeg har jo møtt flere damer hjemme hos meg og da håper jeg jo på en klem, et kyss eller at hun sitter i armkroken min. Ikke mer. Et par tidligere forhold har jo startet på den måten. Dette skrev jeg til henne også. 

Har enda ikke fått svar tilbake. 

Anonymkode: 7a90c...0de

Nå tuller du. Aldri i livet om jeg ville ha noe med en slik amøbe som deg å gjøre. Du må jo være mindre begava. 

Anonymkode: 48c7a...33d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da hun ikke ville møtes første gangen hjemme hos meg prøvde jeg jo så klart å fortelle at jeg ikke er en fyr som er ute etter sex på første date. Jeg har jo møtt flere damer hjemme hos meg og da håper jeg jo på en klem, et kyss eller at hun sitter i armkroken min. Ikke mer. Et par tidligere forhold har jo startet på den måten. Dette skrev jeg til henne også. 

Har enda ikke fått svar tilbake. 

Anonymkode: 7a90c...0de

Hvis du skrev dette er jeg forbauset hvis hun svarer deg i det hele tatt

Anonymkode: cc0d2...f49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du gir flere enn meg dårlig følelse her... 

Du er helt sjukt selvopptatt og "LA henne møte meg". Wtf Du er kongen av...hva liksom? Du trenger et kurs eller noe. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar fra henne nå. Hun skriver at hun ikke ønsker å møtes fordi (hennes oppfatning) vi har forskjellig syn på hva vi er ute etter. Hun er ute etter et forhold og vil ikke møtes første gangen hjemme hos meg, mens jeg er ute etter noe noe annet. Jeg foreslo jo å møtes ute også, men da var hun visst ikke lenger interessert. 

Anonymkode: 7a90c...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ser ut som om du gir flere enn meg dårlig følelse her... 

Du er helt sjukt selvopptatt og "LA henne møte meg". Wtf Du er kongen av...hva liksom? Du trenger et kurs eller noe. 

Jeg møter jo ikke hvem som helst. Hun gjorde et godt inntrykk, derfor foreslo jeg et treff. 

Anonymkode: 7a90c...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg synes er rart er at du skriver som om tingene du har sagt til henne er normalt. Det er nok dette mange av oss, og hun du har hatt kontakt med, reagerer på.

Du fremstår ubehagelig og som du er ute etter noe. Og det er ikke normalt nei.

Anonymkode: cc0d2...f49

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjerpings. Bli kjent. Dette er bare tull og leting etter feil i tidlig fase.

Akkurat! Og bilder sier egentlig veldig lite egentlig! De er ofte tatt på en måte som skjuler mye! Det er så mye sminke på damene at man ser at det ikke kan stemme :)  Snakk sammen, treff hverandre! Der får man sannheten og "kjemien" kommer frem. Da avgjøres alt. Nettet er bare et kontaktpunkt, ikke en dritt avgjøres der uansett. Så å begynne å diskutere bilder er bare faktisk helt totalt meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg møter jo ikke hvem som helst. Hun gjorde et godt inntrykk, derfor foreslo jeg et treff. 

Anonymkode: 7a90c...0de

Og det gjør tydeligvis ikke hun heller. Du gjorde sikkert et godt inntrykk i begynnelsen, før det endret seg.

Anonymkode: 91586...bf9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eg fikk svar fra henne nå. Hun skriver at hun ikke ønsker å møtes fordi (hennes oppfatning) vi har forskjellig syn på hva vi er ute etter. Hun er ute etter et forhold og vil ikke møtes første gangen hjemme hos meg, mens jeg er ute etter noe noe annet. Jeg foreslo jo å møtes ute også, men da var hun visst ikke lenger interessert. 

Hun vil ha et forhold, du vil pule! Så hva er det egentlig som overrasker deg når hun ikke lenger er interessert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møter jo ikke hvem som helst. Hun gjorde et godt inntrykk, derfor foreslo jeg et treff. 

Anonymkode: 7a90c...0de

Nei akkurat. Hun var ikke hvem-som-helst. Likevel setter du deg selv høyere. Ikke normalt som å si at du ville møte henne, men at du "lot" henne møte deg... altså. Du ser ikke hva du gjør feil, eller hva som er feil med holdningene dine. Hvis noen skrev til meg at "Jeg LAR deg møte meg "...øh. Nei takk. Du SA det ikke, men du tenkte det. Sorry, men du trenger å lære deg noen sosiale ferdigheter tror jeg. Få satt fokus litt vekk fra deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du samme fyr som datet hun som ikke hjalp til å tømme oppvaskmaskinen.

Anonymkode: 51cae...92c

🤣🤣👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal du møte damer så be de ut på cafe, tur eller lignende. Noen damer har masse dårlig erfaring fra tidligere med menn og det å bli bedt hjem til noen vil bli tolket som "han vil ha sex". Dessverre er det slik, uansett hva mannen måtte forklare seg med, mange damer har hørt  bullshittet før og vil helst ikke gå på limpinnen igjen.  Noen har rett og slett fått svi så mye at de er ytterst forsiktig, så med noen må du bare trå varsomt med i starten om du er intressert. 

Anonymkode: e1484...bdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg inn her for å høre med dere kvinner hva dere tenker om noe jeg har opplevd i forbindelse med nettdating.

Jeg kom i kontakt med ei dame på sukker og vi skrev litt frem og tilbake før jeg spurte henne om hvilke bilde på profilen min hun likte best. Da svarte hun bilde x. Det synes jeg var pussig, så jeg spurte henne om hun ikke likte resten av bildene. Det svarte hun ikke ordentlig på. 

Burde ikke hun like alle bildene mine like mye? Er hun ikke interessert i meg? Er det ikke vanlig å like alle bildene til noen man har interesse for?

Forvirret mann. 

Anonymkode: 7a90c...0de

Hvorfor spørre så dumme spørsmål i første omgang, når svar bringer deg inn i absurd tankegang av overanalysering. Selv ville jeg synes at ei som spurte meg om det samme ville vist manglende sosiale ferdigheter bare ved å spørre om noe så tåpelig, det ville gitt meg et negativt inntrykk av henne.

Du må slutte med slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du spurt meg om det samme ville jeg ha syntes du virka veldig needy og ville tenkt du hadde dårlig selvtillitt og stort behov for bekreftelse eller at du virka selvopptatt. Bare-NEI.

Å invitere ei hjem første gang dere skal møtes er også en uting. Med mindre dere har tenkta masse i flerne uker eller har snakka på tlf døgnet rundt og så å si virker som venner som har kjent hverandre i årevis.

Anonymkode: 8002d...a41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...