Gå til innhold

Når sluttet mannen din med å ha morrabrød?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min er 38 år gammel, men har slitt med morrabrød i 7 år. Synes det er tidlig, noe han er enig i. Noen andre som har samme problem! Har du gjort noe med det?

Anonymkode: d2127...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med "slitt med morrabrød"? Slitt med at han har det, eller slitt med at han ikke får det?

Hvis han ikke har hatt ereksjon om morgenen siden han var 31, så høres det unormalt ut. Min man er 40 og våkner stort sett alltid med ereksjon. Sliter han med å få den opp ellers også?

Anonymkode: 9c284...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke morrabrød et sunnhetstegn, alle sunne menn får ereksjon i løpet av natta? 

Anonymkode: fa070...658

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke morrabrød et sunnhetstegn, alle sunne menn får ereksjon i løpet av natta? 

Anonymkode: fa070...658

Jeg mener å ha hørt det samme, hvis man aldri får morrabrød kan det være et tegn på potensproblemer. Men hvis denne karen ikke har det er det jo likegyldig om han har morrabrød eller ikke.

Anonymkode: dd449...410

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i huleste er det? Hvordan fungerer dette liksom

Anonymkode: 6388d...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morrabrød eller ereksjon når man sover er søvn relatert, ikke sensuelt.  Der er noe med REM søvnens start og slutt.  

Anonymkode: 746b7...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morrabrød eller ereksjon når man sover er søvn relatert, ikke sensuelt.  Der er noe med REM søvnens start og slutt.  

Anonymkode: 746b7...c3f

Hvem har noensinne påstått at det skal være sensuelt?

Anonymkode: b252d...c38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis testosteronverdiene er lav så uteblir morrabrødet, er nesten 60 og har morrabrød hver dag etter at jeg startet testosteron behandling 

Anonymkode: b5121...b59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen min er 38 år gammel, men har slitt med morrabrød i 7 år. Synes det er tidlig, noe han er enig i. Noen andre som har samme problem! Har du gjort noe med det?

Anonymkode: d2127...aa0

Du må lese deg opp på human fysiologi hvis det er et problem for deg at mannen våkner med et helt vanlig og svært så sunt morrabrød. Menn skal helst ha morrabrød når de våkner helt til de dør.

Uteblir det kan man begynne å bekymre seg, og da bør han komme seg en tur til legen for en grundig helseundersøkelse.

 

Anonymkode: 43b9b...48b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er 38 år gammel, men har slitt med morrabrød i 7 år. Synes det er tidlig, noe han er enig i. Noen andre som har samme problem! Har du gjort noe med det?

Anonymkode: d2127...aa0

Er oppe i aldren og våkner engang imellem i et telt. Du kan jo ikke sitte og holde øye med hans reisning hele tiden. Opp og ned, på kort tid!

Anonymkode: 09af8...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morrabrød eller ereksjon når man sover er søvn relatert, ikke sensuelt.  Der er noe med REM søvnens start og slutt.  

Anonymkode: 746b7...c3f

Tja det at en våkner med morrabrød er i og for seg ikke noe seksuelt. Men jeg ¨sliter¨ også med morrabrød nesten hver morgen og enkelte ganger handler det om at jeg også har drømt våte drømmer. De gangene er jeg nogså tent og må tenke på stygg gammel kall eller dame for å fån ned.

 

Er uansett et problem for min del, hvis ungene har lakt seg i sengen vår.

Anonymkode: ac4e7...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben «mistet» morrabrød når han gikk på lavkarbo osv. Kom tilbake da kosten ble endret tilbake. 

Anonymkode: ec042...d3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eks som slet med ereksjonen, og det å få orgasme, hadde egentlig aldri morrabrød. Tenkte aldri over at det var unaturlig , men da henger jo det på greip. Han er 33 😬 Men overvektig og dårlig trent, og gikk muligens på antidepressiva.. 

Anonymkode: 1baf5...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min eks som slet med ereksjonen, og det å få orgasme, hadde egentlig aldri morrabrød. Tenkte aldri over at det var unaturlig , men da henger jo det på greip. Han er 33 😬 Men overvektig og dårlig trent, og gikk muligens på antidepressiva.. 

Anonymkode: 1baf5...678

Muligens feilbehandlet. Trist å lese at et menneske skal ha det slik. 

Anonymkode: 0da4f...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 43 år og våkner veldig ofte med en halvstiv/stiv en. 

Anonymkode: 369b2...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vi hatt en skikkelig runde på kvelden våkner han vel sjelden med ereksjon, men ellers er den stiv stort sett. Våkner jeg før han er det ikke alt for sjeldent at jeg vekker han med en blowjob. Beste ereksjonen er om morgenen 🙂

Anonymkode: 8a0b2...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 43 år og våkner veldig ofte med en halvstiv/stiv en. 

Anonymkode: 369b2...d55

Jeg våkner nesten alltid med morrabrød om vi hadde sex kvelden før. Da tar jeg gjerne en ny runde på morgenen. 

Anonymkode: 369b2...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Gubben «mistet» morrabrød når han gikk på lavkarbo osv. Kom tilbake da kosten ble endret tilbake. 

Anonymkode: ec042...d3f

Ikke uvanlig i det hele tatt. Mange får potensproblemer på lavkarbokosthold. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både morrabrød og ettermiddagsbrød her, tar meg 15 sekunder å få den med tankegang, har det helt fantastisk. Men til dem som sliter kan det godt trenes. Poengterer igjen fordelene med å trene pc-muskelen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...