Gå til innhold

Imam vil ha sharialover i Norge: – Kvinner uten hijab skal brenne i helvete


bjelle bjelle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

24 minutter siden, bjelle bjelle said:

Vi vet at veldig veldig mange muslimer mener det samme. Men du vil altså stikke hodet i sanden og late som dette ikke  et problem.

Fortell om hvordan dette er et problem! Da vil jeg ha fakta og ikke hypotetiske skrekkscenarier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Bag said:

Fortell om hvordan dette er et problem! Da vil jeg ha fakta og ikke hypotetiske skrekkscenarier. 

Det er totalt 1.62 milliarder muslimer der muslimer mener; 

Konen og datteren skal underlegge seg ektemann: 1.39 milliarder muslimer
Sharia skal være lov systemet: 1.1 milliarder muslimer 
Dødsdom for utroskap: 748 millioner muslimer
Dødsdom for å forlate islam: 584 millioner muslimer

er dette et problem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Det er totalt 1.62 milliarder muslimer der muslimer mener; 

Konen og datteren skal underlegge seg ektemann: 1.39 milliarder muslimer
Sharia skal være lov systemet: 1.1 milliarder muslimer 
Dødsdom for utroskap: 748 millioner muslimer
Dødsdom for å forlate islam: 584 millioner muslimer

er dette et problem?

Har du kilder på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
På 25.5.2019 den 14.03, megda skrev:

Tenk om det blir laget et parti som heter MUF - muslimsk folkeparti. Det er vel ingen føringer for det siden vi i dag har KRF her i Norge. Du kan godt prate om konspirasjonsteorier med muslimene som vil ta over verden og innføre sharia osv. men dette kan jo i aller høyeste grad bli en realitet i fremtiden med den utviklingen vi har i landet. Om dette blir gjort med overlegg eller ikke spiller ikke så stor rolle når det er en klar trend på grafen som peker i den retningen om vi bare ser på antall barn som fødes i Norge. 

Så lenge demokratiet styrer gjennom et flertall, så sier det vel seg selv at om over 50% av Norge er muslimer i fremtiden så vil et land styrt av islam bli underlagt de lover og regler som følger med på kjøpet. Akkurat det synes jeg er litt skremmende, men vi vet jo at så lenge endringene vi opplever i samfunnet er små nok, så legger vi ikke merke til dem. Litt som en frosk i en kjele med vann som når kokepunktet. 

 
 

Den tanken er skremmende ja. Ikke like ille for oss som har blitt voksne. Men et tyranni å vokse opp i. Nesten bedre å bli okkupert av et annet ikke muslimsk land da.

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
På 25.5.2019 den 14.19, nirvania skrev:

Han kan brenne i helvete☺️

Han kan i hvert fall holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Beltedyr said:

Har du kilder på dette?

Flere faktisk, om du ønsker senere ikke derivert data så kan jeg kan jeg henvise deg til dette. Disse tallene kommer ifra "pew research center" der utvalget av land er representativt for alle muslimer i 2013-4. Raporten heter:  "World muslims religion pollitics society full report". 

Om du ønsker å lese demografier ifra muslimer som er i europeiske land så har vi nyere tall ifra Danmark og England der man både har enklitisk opphav og religion i statistikk. I Norge så må man gå ifra det politiet sier offentlig ifra oslo siden SSB kan man ikke stole på etter 2011.       

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
På 25.5.2019 den 14.03, megda skrev:

Tenk om det blir laget et parti som heter MUF - muslimsk folkeparti. 

 

MUF er allerede forkortelse for flyktningestatusen til en gruppe kurdiske flyktninger fra Irak: Midlertidig opphold Uten rett til Familiegjenforening. I utgangspunktet var det vel 2000 flyktninger i denne gruppen, kalt «muffere».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, ElinX0Xpoliti said:

Det er totalt 1.62 milliarder muslimer der muslimer mener; 

Konen og datteren skal underlegge seg ektemann: 1.39 milliarder muslimer
Sharia skal være lov systemet: 1.1 milliarder muslimer 
Dødsdom for utroskap: 748 millioner muslimer
Dødsdom for å forlate islam: 584 millioner muslimer

er dette et problem?

Hvor mange av disse bor i Norge? Hvor mange av disse ville innført dette i Norge om de hadde mulighet for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bag said:

Hvor mange av disse bor i Norge? Hvor mange av disse ville innført dette i Norge om de hadde mulighet for dette?

Vi vet ikke siden det ikke føres statetikk lengre over dette statlig hold, heller ikke spørreundersøkelse ifra islamske demografier for aviser eller div org. i Norge. Det vi har tall over er ifra demografier ifra england og Danmark der flestparten ønsker å forby homofili og kraftig redusere rettigheter for kvinner.  

Jeg tviler sterkt på at Norge har en "unik" demografi som er ulik den øvre islamske populasjonen i Europa.  

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de politikere som vil forby islam, og som vil kaste ut muslimer fra europeiske land, blir hetset, kalt rasist og fysisk angrepet. Noen politikere har blitt drept for sine meninger mot islam. Jeg tror europeisk venstreside vil at islam skal ta styringen i Europa, grunnet deres fravær av å ville snakke om dette, og ved at dem tar skylapper foran øynene og ungår å kritisere negative og farlige elementer innen islam.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Fant noe interessant som beskriver konsekvenser av sharia veldig godt. Den er litt lang, men absolutt verdt å se. Iran er et eksempel på hvordan sharia virkelig kan ødelegge en hel nasjon. Hun deler også endel historie om Iran, som vi ikke kjenner særlig til. Ikke bare hennes egne erfaringer.

 Jeg har snakket med noen som vokste opp i Iran, som sa at på 1950 tallet var kvinner mye friere der enn i dag. Mener de til og med hadde lov til å bade i bikini.

En annen som også er verdt å nevne er denne kvinnen som viser hvor ødelagt livet hennes ble, av at familien hennes fulgte sharia. Helt til hun klarte å reise seg, og gå fra mannen. Også verdt å se. Og dere feminister. Hvis dere virkelig vil stå for kvinners rettigheter, bør dere engasjere dere mer for å kjempe mot sharia.

 

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 12.26, Tøytigern skrev:

Jeg forstår at du er redd for det du tror vil skje, men virkeligheten ser annerledes ut. Norge kommer aldri til å bli et muslimsk samfunn.

Hvorfor tror du ikke det? For meg ser det ut til at deres tanker og normer får stadig større fotfeste. Egen skoler, egen områder, egne moskeer representanter i partier osv. Min erfaring er at det konservative muslimske miljøet ikke blir mindre, men snarere vokser hvert år. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.5.2019 den 10.33, Luna Llena skrev:

Og slike får bli i Norge, skremmende.

Ja, det er rett å slett håpløst... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Ser forresten at USA har en annen person som ønsker sharia. Linda Sarsour. Forferdelige ting den kvinnen står for.

 

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like farlig som nazisme dette her.

5 hours ago, Villfisker said:

Ser forresten at USA har en annen person som ønsker sharia. Linda Sarsour. Forferdelige ting den kvinnen står for.

 

Like farlig som nazisme dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.5.2019 den 12.20, Tøytigern skrev:

Hva mener du egentlig med sharia, her. Vet du hva som utgjør sharia? 

Her kan du lese mere om de mest utbredte misforståelsene om hva sharia egentlig er og utgjør.

https://www.aftenposten.no/viten/i/zPpb/Fem-myter-om-sharia

Sharia (arabisk الشريعة, ash-sharī'a: veien (til sjø), banen, måten) er tradisjonell islamsk lov. Men sharia finnes ikke som et entydig nedskrevet lovverk.

Med sharia mener jeg muslimsk religiøst lovverk som er uforenelig med demokrati, likestilling, sunn fornuft, menneskerettigheter og måten vi i Vesten lever på.

Du tror Norge aldri vil bli muslimsk. Det trodde også andre ikke-muslimske land før islam og muslimene tok over. Jeg regner med du vet hva Taqqiya er. Det er det du f.eks. hører imamen si til media og det motsatte av det du hører ham si med skjult mikrofon inne i moskeen. Man må ikke undervurdere disse kreftene.

For sakens skyld vil jeg poengtere at jeg ikke vil ha kristent religiøst lovverk som er uforenelig med demokrati, likestilling, sunn fornuft, menneskerettigheter og måten vi i Vesten lever på heller. Som f.eks. denne fadesen av en abortlov som gamle hvite radikale menn og en gammel hvit radikal kvinne har vedtatt i Alabama nylig.

 

Edit: Jeg står imot alt som er listet her: http://www.billionbibles.org/sharia/sharia-law.html

Endret av Drizzt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/25/2019 at 12:49 PM, Tøytigern said:

Her tror jeg altså at du tar veldig feil. Det er også mange muslimske land i verden der sharia ikke er en del av det gjeldende lovverket.

Og hvilke av disse sharialovene skulle nordmenn akseptere at ble innført? Familierett? Eller arverett? Barnefordelingssaker? Skilsmisse?

 

Vær så snill å bevise hvilke muslimske land i verden som ikke har sharialover eller en del av sharia-lovene.

Det er din påstand, altså må du føre bevisene.

Nevn gjerne hvilke deler av sharia de har kuttet ut. I hvilke muslimske land er det lovlig å være homofil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klanrøsting, at man stemmer ikke på sak, men på hva klanen bestemmer at man skal stemme.

Rinkeby:

Partiet L, riksdagen i 2018 fikk 0% av stemmene.

I Europaparlamentvalget 2019, fikk de 29,1% av stemmene, mens Abdukadir Salad Ali fikk 95,74% av personstemmene.

https://data.val.se/val/ep2019/slutresultat/E/valdistrikt/01/80/4127/personroster.html

Abdukadir Salad Ali holdt valgkamp på somalisk, ikke svensk. (Bra for integreringen?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det @Tøytigernog andre argumenterer med, er at mennesker fra ikke-demokratiske land skal stemme slik mennesker fra land som er oppvokst med flere generasjoner demokrati.

I land med korrupsjon er demokrati en vits, den som er mest skremmende, truer folk til å stemme på han. Den som har mest penger, kjøper stemmer.

Hvor godt integrert blir man i Norge? Jeg har ikke sett annet enn at integrering av muslimer feiler stort, selv om pengene som bevilges til integreringstiltak øker stort. Barn født i Oslo kommer på skolen uten å snakke skikkelig norsk. Store deler av de faller ut av skolen, fullfører ikke videregående, blir permanent Nav-klienter.

Oppdrag Granskning avslørte at en muslimsk menighet tilbød 3000 røster til et parti, i bytte mot at de skulle sørge for at muslimene fikk byggeløyve for en moske. https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/erbjod-moderaterna-3000-roster-for-att-fa-mosketomt-miljopartist-bjod-in-till-mote

Quote

På frågan om hur man ska få så många att rösta på Moderaterna svarar Khalil:

– Det är de som kommer till moskén varje fredag, och den målgruppen är väldigt lyhörd till imamen. Om imamen säger att ”vi bedömer att Moderaterna är det bästa valet för oss, de hör våra problem, de har lovat att bekämpa våra problem och trygga vår existens”. Då gör människorna det.

Sverige i 2018, Norge i 2025?

Endret av ops2
rettet "kandidaten" til "partiet" og la til muslimene for å klargjøre en setning.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...