Gå til innhold

Imam vil ha sharialover i Norge: – Kvinner uten hijab skal brenne i helvete


bjelle bjelle

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Nyttig skrev:

Jeg ser på Rights.no som en av det viktigste nettsidene for samfunnet vårt. Som tørr å skrive artikler som viser sannheten.

Hvor langt det har gått med oss her i norge, hvor ute av kontroll systemet er. Er det rart folk tyr til høyreorientert politikk? Kun pga ukontrollert innvandring. Folk er drittlei, politikerne i norge gir blanke faen i samfunnet vårt.

NAV pumper ut flere hundre milliarder i året pga innvandring. Et hån mot hos nordmenn, som må krangle med NAV for å få noe.

Du kan komme til norge fra Somalia, uten en dritt. Få bolig, sosialstøtte eller uføretrygd. Så lever du glade dager i norge gratis! Drar hjem på ferie 1 gang i året. 

Det er så flaut å være norsk, er så glad jeg gikk ned til 50% stilling. Dette var kun pga jeg var så lei av å betale flere hundretusen i skatt til en samfunn som ikke fungerer i heletatt.

Det er en blogg som i hovedsak gjengir andres artikler på en svært vinklet måte.

Norge er ikke ute av kontroll og jeg vil tørre å si at samfunnet absolutt fungerer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Det er en blogg som i hovedsak gjengir andres artikler på en svært vinklet måte.

Norge er ikke ute av kontroll og jeg vil tørre å si at samfunnet absolutt fungerer.

Helt uenig, har sterkt innblikk i NAV via jobb. Kjenner flere som jobber i NAV også.

NAV kan beskrives som ute av kontroll.

Samme gjelder innvandringen, og kriminaliteten i Oslo. Politiet har mistet kontrollen for lenge siden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gamle Smukka skrev:

Du hadde nok heller ikke sett for deg at et parti stiftet i 2014 skulle ha over 25% oppslutning i Bergen i 2019? Og dette pga en eneste kampsak. Det er ubegripelig hvor naive folk er.

Folk har irritert seg over bompengene i mange år. Realiteten er desverre at de ikke kommer til å forsvinne med det første. Det opplevde også Frp, som skulle avskaffe alle bommer... Det lar seg desverre ikke gjennomføre (det heller).

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nyttig skrev:

Helt uenig, har sterkt innblikk i NAV via jobb. Kjenner flere som jobber i NAV også.

NAV kan beskrives som ute av kontroll.

Samme gjelder innvandringen, og kriminaliteten i Oslo. Politiet har mistet kontrollen for lenge siden.

Dette er jo blank løgn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Folk har irritert seg over bompengene i mange år. Realiteten er desverre at de ikke kommer til å forsvinne med det første. Det opplevde også Frp, som skulle avskaffe alle bommer... Det lar seg desverre ikke gjennomføre (det heller).

Det er greit nok. Det jeg håpte du skulle skjønne er hvor fort det politiske landskapet endrer seg når det kommer noen som tilbyr det du vil ha. Om vi får et muslimsk parti som tilbyr det muslimene tilber og er ute etter, hva tror du skjer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Gamle Smukka skrev:

Det er greit nok. Det jeg håpte du skulle skjønne er hvor fort det politiske landskapet endrer seg når det kommer noen som tilbyr det du vil ha. Om vi får et muslimsk parti som tilbyr det muslimene tilber og er ute etter, hva tror du skjer da?

Hva får deg til å tro at alle muslimer har samme politiske interesser? Og hva skulle egentlig dette partiet stå for?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tøytigern skrev:

Dette er jo blank løgn.

Nei, det er det ikke. Du er naiv, kjenner ikke virkeligheten. Men slik er de fleste nordmenn, er du klar over hvor stor oslos underverden er? Nei.

Jeg gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gamle Smukka skrev:

Du vil ikke si noe om alle de muslimene som stemmer Frp lengre?

Det er et faktum at mange av dem som har kommet hit mener velferdsstaten ikke er en bærekraftig måte å styre et samfunn på og at de derfor stemmer på partier de mener er mere rasjonelle, ifh til det å skille mellom fattig og rik og det å avskaffe velferdsstaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nyttig skrev:

Nei, det er det ikke. Du er naiv, kjenner ikke virkeligheten. Men slik er de fleste nordmenn, er du klar over hvor stor oslos underverden er? Nei.

Jeg gjør.

Dette kan man bare ikke ta seriøst for du kommer med noe statistikk for de siste 20år som underbygger at du har rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Det er et faktum at mange av dem som har kommet hit mener velferdsstaten ikke er en bærekraftig måte å styre et samfunn på og at de derfor stemmer på partier de mener er mere rasjonelle, ifh til det å skille mellom fattig og rik og det å avskaffe velferdsstaten.

Jeg tenkte mer på din påstand om at så mange muslimer stemmer Frp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Dette kan man bare ikke ta seriøst for du kommer med noe statistikk for de siste 20år som underbygger at du har rett.

Statestikker bryr meg null.

Virkeligheten er en annen. Trenger ikke bevise noe jeg kjenner til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gamle Smukka skrev:

Jeg tenkte mer på din påstand om at så mange muslimer stemmer Frp?

Jeg svarte nettopp på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nyttig skrev:

Statestikker bryr meg null.

Virkeligheten er en annen. Trenger ikke bevise noe jeg kjenner til selv.

Da har vi ikke mere å diskutere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hva får deg til å tro at alle muslimer har samme politiske interesser? Og hva skulle egentlig dette partiet stå for?

Nei, hva tror du at det skulle stå for? Du får se deg litt rundt i verden, hva de står for i de landene de er representert.

For muslimene trumfer religion politikk any day. Politikken blir utarbeidet fra et religiøst utgangspunkt. Eller mener du kanskje at politikk er religionsupåvirket i muslimske land?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg svarte nettopp på det.

Nei, du gjorde ikke det. Du har hevdet at så mange muslimer stemmer Frp. Jeg viser deg svart på hvitt at du tar feil. Hva sier man da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lily_88

Jeg ler så jeg griner av teksten🤣 han skal få lov til å prøve å bestemme og tvinge en nordlending til å kle på seg 🤣 han får henne til å få frem alle nord-norske gloser 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gamle Smukka skrev:

Nei, du gjorde ikke det. Du har hevdet at så mange muslimer stemmer Frp. Jeg viser deg svart på hvitt at du tar feil. Hva sier man da?

Du har ikke vist noe svart på hvitt, fordi du ikke har vist at det er færre som stemmer Frp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Du har ikke vist noe svart på hvitt, fordi du ikke har vist at det er færre som stemmer Frp.

 

Du har ikke sett på linken jeg la ved?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...