Gå til innhold

Imam vil ha sharialover i Norge: – Kvinner uten hijab skal brenne i helvete


bjelle bjelle

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, bjelle bjelle skrev:

Nei, men deler av Norge, dvs. Oslo øst, og andre byer som Drammen, blir mer og mer muslimsk. Les Torgrim Eggens bok "Hilal".  Den kom ut for 25 år siden, og spådde fremtiden svært godt.

 

Jeg regner med et slikt parti vil først se dagens lys i Sverige. De har sluppet inn veldig mange av disse nå, og det skal bare et par personer til for å starte en bevegelse. Om dette skjer der borte, er det bare et tidsspørsmål før dette også kommer her.

Hver eneste muslim er veldig tro til sin religion og vil nærmest se på det som en plikt å stemme på et slikt parti. Jeg ser også at mange kan bli tvunget til det, selv om de ikke vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Tøytigern said:

Ikke muslimsk. Men det bor en befolkning der om også omfatter muslimer. Selve samfunnet er norsk. 

Visse deler av Oslo-øst er svært muslimsk dominiert. Om 20-30-40 år kommer dette til å se svært stygt ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en irrasjonell frykt der ute. Det kommer vi ikke bort fra. Og imamer som disse som har blitt interjuvet her er med på å skremme folk ytterligere. Men realiteten er at i det norske samfunnet har de svært liten makt. De er bare vanlige velgere i demokratiet. Sannheten er at svært mange muslimer stemmer på Frp...

Det triste er som sagt at de sitter og snakker til forsamlinger som tror på det fordreide budskapet deres. Svært usunne religiøse miljøer, som det desverre ikke er tatt et oppgjør med. Fordi det ikke er nok muslimer i Norge til å rettlede dem.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gamle Smukka skrev:

Jeg regner med et slikt parti vil først se dagens lys i Sverige. De har sluppet inn veldig mange av disse nå, og det skal bare et par personer til for å starte en bevegelse. Om dette skjer der borte, er det bare et tidsspørsmål før dette også kommer her.

Hver eneste muslim er veldig tro til sin religion og vil nærmest se på det som en plikt å stemme på et slikt parti. Jeg ser også at mange kan bli tvunget til det, selv om de ikke vil.

Så nå er det Sverige det gjelder og ikke Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Du glemmer å tenke på hvor stor makt i det norske demokratiet du med dine symaptisører har. Dere kommer aldri til å la noe sånt skje som at muslimer danner et politisk parti som tar over majoriteten i Stortinget.

Se på et parti som Krf, hvor marginale de er. Og de har holdt på her i landet svært, svært lenge. De er såvidt inne i regjering men det er ikke mye de greier å få gjort. Ikke engang å beholde den kristne formålsparagrafen i skolen har de greid, som er en av deres hjertebarn. Og hvor mange velgere der ute mener ikke at Krf er deres parti? Langt flere enn det finnes muslimer i Norge.

Jeg tror ikke Krf er noe å sammenligne med her. Mange kristne i Norge ser at politikk andre partier fører er bedre på mange måter enn Krf sin. Folk i Norge stemmer svært sjelden kun på grunnlag av religion.

Om et muslimsk parti dannes, vil muslimene utelukkende stemme på det pga religionstilhørigheten som betyr mye mer for dem en kristendommen betyr for nordmenn. For dem er det viktig og en plikt at sharialover innføres. Og signalene dette gir ut over Norges grenser er enorme. Et muslimsk parti i landet av vikinger. Det er intet mindre enn forferdelig å tenke på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Tøytigern said:

Det er en irrasjonell frykt der ute.

Nei, det er det ikke når vi ser utviklingen i andre europeiske storbyer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Så nå er det Sverige det gjelder og ikke Norge?

Det gjelder selvfølgelig begge land, men det er flere av dem i Sverige enn Norge pr i dag. Ergo er sannsynligheten større der borte. Mitt poeng her var hvor et slikt parti sannsynligvis først kom til å oppstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
2 timer siden, bjelle bjelle skrev:

En kvinnelig journalist tok på seg skoene og gjorde rett og slett jobben sin. Hun oppsøkte alle de lokale moskeene i Listerregionen.

På spørsmål om det er tvang å gå med hijab, svarte imanen i Flekkefjord.

 - Koranen sier hun må ha hijab. Det er forbudt å gå uten. Hvis man går uten, så følger man ikke islams regler.

Straffen vil være streng for de som ikke gjør det:

 - Gud vil nok brenne henne i fyren.

Homofile må bare passe seg:

 - Straffen for homofili er ifølge Koranen steining.

Homofile og lesbiske får videre skylden for det meste av verdens sykdommer.

 - Det er på grunn av lesbiske og homofile at vi har mange sykdommer i Europa.

Imamen hilser aldri på kvinner, og det er kun syv personer kvinner kan hilse på, får vi vite, «som foreldre, søsken eller søskebarn».

Blir han valgt inn på Stortinget til imamen jobbe for at Sharia skal innføres i Norge.

I Farsund mener Mohamad Almarei, styreleder og imam, og Farah Bekit, styremedlem, at hijab er påbudt og homofili er forbudt.

I Kvinesdal svarer imamen dette på spørsmål om hijab er frivillig.

– Nei, de må bruke hijab hvis de tror på Allah.

Fredens og modernitetens religion? Tror ikke det nei.

https://www.lister24.no/godhelg/i/QoJ01x/Moskeene-i-Lister

https://www.rights.no/2019/05/imam-vil-ha-sharialover-i-norge-kvinner-uten-hijab-skal-brenne-i-helvete/

Denne imamen burde brenne selv. Vårt bidrag til verdensfreden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gamle Smukka skrev:

Jeg tror ikke Krf er noe å sammenligne med her. Mange kristne i Norge ser at politikk andre partier fører er bedre på mange måter enn Krf sin. Folk i Norge stemmer svært sjelden kun på grunnlag av religion.

Om et muslimsk parti dannes, vil muslimene utelukkende stemme på det pga religionstilhørigheten som betyr mye mer for dem en kristendommen betyr for nordmenn. For dem er det viktig og en plikt at sharialover innføres. Og signalene dette gir ut over Norges grenser er enorme. Et muslimsk parti i landet av vikinger. Det er intet mindre enn forferdelig å tenke på.

Her tror jeg altså at du tar veldig feil. Det er også mange muslimske land i verden der sharia ikke er en del av det gjeldende lovverket.

Og hvilke av disse sharialovene skulle nordmenn akseptere at ble innført? Familierett? Eller arverett? Barnefordelingssaker? Skilsmisse?

Nei, jeg tviler på det, du.

Også glemmer du alle de muslimene som stemmer på Framskrittspartiet. Et parti i regjering som svært mange er fornøyd med.

Og vi er med all respekt å melde ikke et land av vikinger. Vikingene kom forøvrig stort sett fra Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, theTitanic skrev:

Denne imamen burde brenne selv. Vårt bidrag til verdensfreden. 

Det taler iallefall ikke til hans fordel at han er med på å villede folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Her tror jeg altså at du tar veldig feil. Det er også mange muslimske land i verden der sharia ikke er en del av det gjeldende lovverket.

Og hvilke av disse sharialovene skulle nordmenn akseptere at ble innført? Familierett? Eller arverett? Barnefordelingssaker? Skilsmisse?

Nei, jeg tviler på det, du.

Også glemmer du alle de muslimene som stemmer på Framskrittspartiet. Et parti i regjering som svært mange er fornøyd med.

Og vi er med all respekt å melde ikke et land av vikinger. Vikingene kom forøvrig stort sett fra Danmark.

Jeg forstår at vi ser ulikt på dette. Jeg velger likevel å tro på at dette dessverre kan skje. Og den dagen det eventuelt skjer, er vi som sagt virkelig ute å kjøre.

Å tro at det ikke kan skje er i beste fall naivt. Forøvrig stemte 8 av 10 innvandrere AP ved sist valg. Siden de andre 2 av 10 sannsynligvis stemte fordelt blant de andre gjenværende partiene, tror jeg vi kan legge død din feilaktige påstand om at så mange muslimer stemmer Frp.

https://www.vl.no/nyhet/ap-er-ikke-best-for-muslimer-1.1007850?paywall=true

Om det blir dannet et muslimsk parti, tror du da AP beholder muslimvelgerne sine? Som sagt, veldig naivt, mtp hvor feil du tar i dine påstander hittil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gamle Smukka skrev:

Jeg forstår at vi ser ulikt på dette. Jeg velger likevel å tro på at dette dessverre kan skje. Og den dagen det eventuelt skjer, er vi som sagt virkelig ute å kjøre.

Å tro at det ikke kan skje er i beste fall naivt. Forøvrig stemte 8 av 10 innvandrere AP ved sist valg. Siden de andre 2 av 10 sannsynligvis stemte fordelt blant de andre gjenværende partiene, tror jeg vi kan legge død din feilaktige påstand om at så mange muslimer stemmer Frp.

https://www.vl.no/nyhet/ap-er-ikke-best-for-muslimer-1.1007850?paywall=true

Om det blir dannet et muslimsk parti, tror du da AP beholder muslimvelgerne sine? Som sagt, veldig naivt, mtp hvor feil du tar i dine påstander hittil.

Du velger å tro. Enough said.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg forstår at du er redd for det du tror vil skje, men virkeligheten ser annerledes ut. Norge kommer aldri til å bli et muslimsk samfunn.

Bare fordi jeg lurer. Islam har overtatt makten i folkerike land som Iran, Irak, Egypt, Pakistan, Indonesia osv. Ingen av disse landene var muslimske i utgangspunktet.

Hvorfor kan aldri Norge muslimsk. Vi er kun 5 Mill. Mennesker. Omtrent som en bydel i London. Burde ikke ta så lang tid å få flertall?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Du velger å tro. Enough said.

Ja, jeg velger å tro dette. Pga at det er veldig logisk å anta det.Det vil ikke finnes noen grunn for muslimer å stemme AP, om de får et parti som er helt på linje med det de tror på og representerer.

Mens du tar styggelig feil. Du har gått rundt og påstått at mange muslimer stemmer Frp. Når jeg viser til at 1(!)% av de faktisk stemmer Frp, sier det seg selv at du sannsynligvis også tar feil i det meste ang dette. Om du ikke engang har giddet sjekke opp det som faktisk er sant av dine påstander, er det ikke mye vits at du fortsetter heller. Da vil resten av dine antagelser også være på jordet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Commander skrev:

Bare fordi jeg lurer. Islam har overtatt makten i folkerike land som Iran, Irak, Egypt, Pakistan, Indonesia osv. Ingen av disse landene var muslimske i utgangspunktet.

Hvorfor kan aldri Norge muslimsk. Vi er kun 5 Mill. Mennesker. Omtrent som en bydel i London. Burde ikke ta så lang tid å få flertall?

Vi er nok det landet med aller, aller minst befolkning ihh til de andre du nevner. Jeg ser mørkt på dette om det skulle bli en realitet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Commander skrev:

Bare fordi jeg lurer. Islam har overtatt makten i folkerike land som Iran, Irak, Egypt, Pakistan, Indonesia osv. Ingen av disse landene var muslimske i utgangspunktet.

Hvorfor kan aldri Norge muslimsk. Vi er kun 5 Mill. Mennesker. Omtrent som en bydel i London. Burde ikke ta så lang tid å få flertall?

Spørsmålet er hvor konsolidert befolkningen der var i utgangspunktet og hvorfor man valgte islam som religion. Hva var det den konkurrerte ut? Verre levekår? Så hvordan skulle den kunne konkurrere ut levemåten i dagens sekulære Norge, med velferdsstaten? Da må alle nordmenn i tilfelle reise sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser på Rights.no som en av det viktigste nettsidene for samfunnet vårt. Som tørr å skrive artikler som viser sannheten.

Hvor langt det har gått med oss her i norge, hvor ute av kontroll systemet er. Er det rart folk tyr til høyreorientert politikk? Kun pga ukontrollert innvandring. Folk er drittlei, politikerne i norge gir blanke faen i samfunnet vårt.

NAV pumper ut flere hundre milliarder i året pga innvandring. Et hån mot hos nordmenn, som må krangle med NAV for å få noe.

Du kan komme til norge fra Somalia, uten en dritt. Få bolig, sosialstøtte eller uføretrygd. Så lever du glade dager i norge gratis! Drar hjem på ferie 1 gang i året. 

Det er så flaut å være norsk, er så glad jeg gikk ned til 50% stilling. Dette var kun pga jeg var så lei av å betale flere hundretusen i skatt til et samfunn som ikke fungerer i heletatt.

Endret av Nyttig
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gamle Smukka skrev:

Ja, jeg velger å tro dette. Pga at det er veldig logisk å anta det.Det vil ikke finnes noen grunn for muslimer å stemme AP, om de får et parti som er helt på linje med det de tror på og representerer.

Mens du tar styggelig feil. Du har gått rundt og påstått at mange muslimer stemmer Frp. Når jeg viser til at 1(!)% av de faktisk stemmer Frp, sier det seg selv at du sannsynligvis også tar feil i det meste ang dette. Om du ikke engang har giddet sjekke opp det som faktisk er sant av dine påstander, er det ikke mye vits at du fortsetter heller. Da vil resten av dine antagelser også være på jordet.

At du velger å tro det er logisk betyr ikke at det er logisk. Jeg registrerer forøvrig at jeg ikke har fått svar på noen av mine spørsmål hittil i tråden. Er det fordi du ikke kan svare eller fordi svaret vil rokke ved ditt verdensbilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Spørsmålet er hvor konsolidert befolkningen der var i utgangspunktet og hvorfor man valgte islam som religion. Hva var det den konkurrerte ut? Verre levekår? Så hvordan skulle den kunne konkurrere ut levemåten i dagens sekulære Norge, med velferdsstaten? Da må alle nordmenn i tilfelle reise sin vei.

Du hadde nok heller ikke sett for deg at et parti stiftet i 2014 skulle ha over 25% oppslutning i Bergen i 2019? Og dette pga en eneste kampsak. Det er ubegripelig hvor naive folk er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

At du velger å tro det er logisk betyr ikke at det er logisk. Jeg registrerer forøvrig at jeg ikke har fått svar på noen av mine spørsmål hittil i tråden. Er det fordi du ikke kan svare eller fordi svaret vil rokke ved ditt verdensbilde?

Du vil ikke si noe om alle de muslimene som stemmer Frp lengre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...