Gå til innhold

18 dpo og ingen mens...


MiniC

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg begynner å bli veldig frustrert. Jeg hadde ikm på onsdag (15 dpo).. det er nå lørdag og 18 dpo og mensen har ennå ikke dukket opp. 

Jeg hadde kraftige menssmerter på tirsdag, så hadde med meg tampong på jobb onsdag.. men neida... dagene gikk, men ingen mens. Har siden onsdag hatt lette menssmerter, kjennes ut som den er på vei hvert øyeblikk.

Jeg har hatt stabil 28 dagers syklus i 4 månender, alltid fått mens på onsdag. 

Jeg har testet idag 18 dpo men den var negativ.. så nå skjønner jeg ingen ting. Hjeeeelp?! Aldri hatt så sen mens.

Jeg kan også nevne at jeg kjenner EL på samme dag hver måned også, da jeg har kraftige smerter dagen før egget slippes. Jeg hadde sex 3, 2 og 1 dag før EL. 

Noen med samme erfaringer evt en solskinnshistorie? Vil egentlig at mensen bare skal komme....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen min var fire dager sen første PP her i gården. Var helt sikker på at jeg var gravid på første forsøk da jeg også alltid har hatt helt regelmessig mens. Men neida. Tok test 18dpo selv og den var hvit. Dagen etter kom mensen heldigvis da. Tenker at jeg stressa mye og var så overbevist om at jeg var gravid, at jeg klarte å utsette den på ett vis? 🙄 Ble gravid neste PP 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anjatapinjata skrev:

Mensen min var fire dager sen første PP her i gården. Var helt sikker på at jeg var gravid på første forsøk da jeg også alltid har hatt helt regelmessig mens. Men neida. Tok test 18dpo selv og den var hvit. Dagen etter kom mensen heldigvis da. Tenker at jeg stressa mye og var så overbevist om at jeg var gravid, at jeg klarte å utsette den på ett vis? 🙄 Ble gravid neste PP 😊

Da kom mensen gitt.. Det blir 5 pp på meg i juni. Tror jeg må slutte å stresse🙈 men hvordan blir min neste syklus siden mensen var sen denne gangen tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg stressa som en gal første PP. Har ønsket barn i flere år da så ble vel i overkant gira av å endelig begynne å prøve😅 så jeg måtte bare gå i meg selv å prøve å oppføre meg som normalt og ikke tenke så mye på det. Funka her 😊 neste mens er jo litt usikkert da. Men hadde vel regnet med at syklusen blir like lang som den pleier denne gangen. Eggløsning er vel ca 14 dager etter første mensdag uansett så jeg hadde gått etter det om du ikke temper eller bruker eggløsning tester. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...