Gå til innhold

Kunne du vært med en mann som hadde slått deg 1 gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 25.5.2019 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg gikk, fikk bare et slag i ansiktet, men da gikk jeg, og så meg aldri tilbake. 

Anonymkode: 513aa...943

Det er ikke bare:fy_fy:

Anonymkode: 211fc...4c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en vanskelig situasjon å være i. Var i et forhold med en mann, og flere år ute i forholdet fiket han til meg. Han mente jeg provoserte han, men det var flere vitner tilstede, og mannen til ei venninne måtte tilslutt fysisk dra han vekk fra meg. 

Jeg truet meg å gå, men ble overbevist over at dette aldri skulle skje igjen. Dessverre var dette første gang av flere. Jeg har bildebevis av flere store blåmerker etter han har slengt meg vekk, måtte dra hjem til foreldrene mine etter han klabbet til meg så hardt at kjeven nesten gikk ut av ledd. 

Da jeg gjorde det slutt truet han meg på livet, spyttet meg i ansiktet og dyttet meg. 

Så av erfaring, så vil jeg si, aldri aldri igjen om jeg blir værende i et forhold om en mann noensinne "bare" fiker til meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 11.02, kisskissbangbang skrev:

Nei, jeg hadde ikke slått barna mine. Og jeg ville åpenbart ikke fortjent en ørefik fordi jeg ikke gjorde som mannen sa heller, så du bommer jo helt på poenget mitt. 

Jeg har ikke "issues", jeg hadde ikke tolerert knyttneve eller gjentatte episoder med vold, men jeg kunne forsvart en ørefik. 

Mamma klappa til meg en gang da jeg var tenåring. Jeg var skikkelig fæl mot henne, og det klappet var 100% fortjent. Jeg vokste overhodet ikke opp med en voldelig mor eller i et voldelig hjem. Ingen skade skjedd, og umiddelbart etter det lille klapset tenkte jeg at jepp, den fortjente jeg. En sånn situasjon kan jeg se for meg at kan oppstå i en langt forhold også. 

Men i hvilke tilfeller mener du at du fortjener slag? Exen min var utro jeg slo seff ikke til henne. Jeg bare mener det er merkelig å forsvare vold på den måten. Nesten uansett hva man har gjort så er det tullete å slå. 

Er det kanskje fordi du liker BDSM? Vet at mange sub damer bruker BDSM som selvskading.

Jeg tror du har noen issues jo og at du godtar det fordi du selv måtte godta det da du var liten.

Håper ikke du har barn, stakkars små. Kvinner er jo på toppen av statistikken når det kommer til vold mot barn.

Anonymkode: 9dc7f...27a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i et voldelig forhold en gang, det skjer ALDRI igjen.

Anonymkode: 05f70...fa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Hvorfor spør du TS?

Jeg hadde gått på dagen dersom partner for ramme alvor slo til meg. Og da mener jeg at han med vilje slo meg, mente å slå meg og var sint når han slo. Da har vi luket ut alle muligheter for at dette var et uhell, avtalt, eller på annen måte forklarbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det. 

Men jeg fortsatte forholdet da han holdt meg fast og skrek meg i fjeset. 

Og jeg fortsatte forholdet da han fortalte meg hvor dum og gal jeg var og at ingen likte meg. 

Og jeg fortsatte forholdet da han låste meg ute fra huset om vinteren, så jeg måtte stå barbeint i snøen og tigge om å få komme inn. 

Og jeg fortsatte forholdet da han tok kvelertak og dyttet meg i veggen. 

For han slo ikke. 

Anonymkode: e8f65...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 12.54, AnonymBruker skrev:

de fleste damene sier vell nei, men de skal vell late som de er "sterke selvstendige kvinner" på internett. I realiteten så hadde så og si ingen av dere forlatt kjæresten deres for 1 slag.  Det er ikke bare til å forlate noen man har et helt liv med, familie, hus og flere år med minner bare for et slag, selv om det er galt. Dere kan prøve å late som dere er tøffe, men i virkeligheten hadde det vært en annen tone

Anonymkode: a501a...b57

Jeg har forlatt eksmannen etter ett slag. Selv om jeg ikke eide noenting i huset og var akkurat ferdig med utdanningen.

Anonymkode: c8abb...1fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forlatt eksmannen etter ett slag. Selv om jeg ikke eide noenting i huset og var akkurat ferdig med utdanningen.

Anonymkode: c8abb...1fb

Hurra for deg! 👏🏻👏🏻👏🏻

Håper det gikk bra med deg videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke det, men det er vel ingen som i utgangspunktet tenker at det er ok å bli slått. Derfor ville jeg helt klart gått etter første hendelse, uansett hvor mange unnskyldninger og bortforklaringer som kommer.

Anonymkode: 5bc03...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde eg aldri akseptert. 

Anonymkode: 4632f...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis det ikke var for hardt/alvorlig, det var i en krangel elns, og han viste omsorg og anger etterpå og jeg ellers følte meg trygg med han. Men aldri i livet om jeg hadde latt noen bruke vold mot meg uten å slå tilbake og kjempe det jeg kan!! Vi må seriøst bli flinkere til å svare tilbake hvis noen er voldelige mot oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKKE GREIT! Eneste scenario jeg kan komme på der jeg ikke hadde sett på det som utilgivelig og gått straks, er hvis jeg var bevisstløs og han i redsel fiket meg i  ansiktet for å få meg bevisst igjen (har bare sett dette på film, aldri besvimt selv). 

Kjære jenter, ikke gi slike folk stadig nye sjanser! Vern dere selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...