Gå til innhold

Kunne du vært med en mann som hadde slått deg 1 gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, om det var velfortjent. Hvis jeg hadde vært et rasshøl. Det går begge veier... 

Anonymkode: 84d16...4f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tilga en gang. Den fysiske volden gjentok seg ikke, men derimot eskalerte den psykiske. Skulle så inderlig ønske jeg hadde vært tøff nok til å gå den gangen. Livet er så utrolig mye bedre uten han. 

Anonymkode: 08521...fce

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Det strider så sterkt mot alle instinkter om å beskytte seg selv, at det hadde jeg ikke klart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært min nåværende samboer hadde jeg blitt dersom det kun var en gang. Dersom det hadde skjedd i tidligere forhold jeg har vært i hadde jeg gått med en gang. 

Anonymkode: fc196...876

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, om det var velfortjent. Hvis jeg hadde vært et rasshøl. Det går begge veier... 

Anonymkode: 84d16...4f0

Herregud, håper du ikke har barn og bringer slike holdninger videre!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt umulig å svare på om man skal bli eller gå av en fik - slik du fremstiller denne problemstillingen. 

Anonymkode: 124ce...959

Det er 100% mulig å ta en avgjørelse basert på en fik uten å vite noe som helst om foranledningen.

Endret av a l'orange
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært sammen med han videre hvis det var et fortjent slag, og det ikke gjentok seg, og han var en bra mann ellers.

Anonymkode: 3bd39...2c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,aldri. Var sammen med en som ikke direkte slo meg,men "lata som" han skulle slå meg,og slo i veggen,ved siden av meg. Senere på kvelden sparka en bag så den traff meg,kasta nøkler etter meg... da stakk jeg FØR jeg ble slått. Godtar ikke sånt! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tålte vold i det første forholdet mitt. Det var slag, dytting, kloring, kasting av ting osv. Jeg syntes synd på henne, og så at hun var like lei seg som agressiv. Jeg var også sterkere enn henne. Hun gikk faktisk til psykolog for aggresjonen sin. Da hun ble sint i "siste runde" brukte hun ikke vold, men ble "skummel" istedet, da ville hun ut men klarte ikke å bryte. Hun har ikke hatt noen langvarige forhold etter meg, og jeg tror det enorme sinnet hennes har stor del av skylda. Koselig venn, hyggelig arbeidstaker osv. Det er bare i den indre kretsen hun kan klikke. 

I de neste forholdene mine har det vært nulltoleranse for vold. Jeg hadde gått om det hadde hendt i dag.

Anonymkode: 7a2e5...f74

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen "fortjener" vold i et kjærlighetsforhold, for en absurd ting å si.

Anonymkode: 7a2e5...f74

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne vært sammen med han videre hvis det var et fortjent slag, og det ikke gjentok seg, og han var en bra mann ellers.

Anonymkode: 3bd39...2c3

Problemet er jo att visse mener de fortjener det, hadde dere vært litt fornuftige så hadde disse typene blitt utryddet. Hadde dere alle dumpet dem så hadde de ikke fått formert seg.

Menn som slår har psykiske problemer eller godt under normalen intellekt

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hadde aldri følt meg trygg igjen og jeg hadde mistet respekten for han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det hadde vært "bare" 1 gang, og ikke alvorlig vold? 

Anonymkode: 91567...8bc

At en mann med vilje slår en, er alvorlig vold. Så nei. Jeg hadde dratt med en gang. 

Jeg har nulltoleranse mot vold og utroskap! 

Anonymkode: ad846...023

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Loff77 skrev:

Seriøst? Bare lurer jeg altså, har du vokst opp med att det er normen eller har det blitt sånn? Ikke meningen å være frekk 

Nei, det har jeg ikke. Ikke ut over at jeg vokste opp med to søstre som jeg sloss med på badet annahver morra. :ler: Og jeg hadde ikke tolerert vold, jeg mener bare at én velfortjent fik én gang ikke gjør et forhold eller en person voldelig. Og jeg hadde tatt en ørefik over veldig mye anna. 

Det skal sies at jeg overhodet ikke kan se for meg at mannen min noensinne kunne slått meg, så det er ikke en problemstilling jeg trenger å tenke på. 

Det er bare her på KG at verden er så sort/hvit, i det virkelige liv finnes det nyanser i det aller meste. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Nei, det har jeg ikke. Ikke ut over at jeg vokste opp med to søstre som jeg sloss med på badet annahver morra. :ler: Og jeg hadde ikke tolerert vold, jeg mener bare at én velfortjent fik én gang ikke gjør et forhold eller en person voldelig. Og jeg hadde tatt en ørefik over veldig mye anna. 

Det skal sies at jeg overhodet ikke kan se for meg at mannen min noensinne kunne slått meg, så det er ikke en problemstilling jeg trenger å tenke på. 

Det er bare her på KG at verden er så sort/hvit, i det virkelige liv finnes det nyanser i det aller meste. 

 

Ville du ha fiket til dine egne barn fordi de ikke gjorde som du sa?

Du har nok noen issues under huden du ikke forteller om så håper du aldri kommer utfor en psykopat som utnytter issuene du har.

Anonymkode: 9dc7f...27a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kunne jo ha prøvd, men det hadde blitt siste gang han hadde rørte ei dame også. ALDRI er det greit å slå noen!!

Anonymkode: cbe75...000

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...