Gå til innhold

Gått opp så mye og skal på ferie 😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 5 mnd på vei og skal på ferie. Har gått opp 7 kg og føler meg ikke fin i det hele tatt. Tydelig smålubben, bollete ansikt og bare feit. dette er badeferie og vi reiser med venner. Føler det er min skyld at jeg har gått opp i vekt ettersom jeg har spist mye, ikke mye usunt men normal kost (spiste på grensen til lavkarbo før jeg ble gravid, men spiste litt ris, pasta osv) er bare lei meg, noen går opp kun pga magen men jeg går opp overalt. 

Anonymkode: 8452f...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trist. Du får vel bare dekke deg til da. 

Anonymkode: f1de4...173

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Tror du virkelig at noen andre enn deg bryr seg om hvordan du ser ut? 

Du er gravid, da blir man ofte litt mer lubben og bollete. Slapp av og nyt ferien du, så kan du slanke deg etter du har fått babyen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe da? Du er sikkert veldig fin uansett :) Bad og kos deg med den kroppen du har! ❤️

Anonymkode: 30d4f...8a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sånn er det vel bare når man er gravid :vetikke: Det var mest mage på med forrige gang, men kan ikke si jeg følte meg direkte fin av den grunn. Men det var fint på den måten at kulen og vektoppgangen hadde en nyttig og bra funksjon. Skjønner ikke helt greia med at man "skal" føle seg så himla lekker og fin med gravidkroppen. Men det kroppen lager er fint, fokuserer på det ❤ 

Anonymkode: 11145...74d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lager ett menneske inni deg, og har langt alvorligere ting å tenke på enn hva andre mener om kroppen din. Du har potensiale til å gi forsteret en knall-start ved å spise riktig, hvile, være fysisk aktiv, ta din mentale helse på alvor, -være super-menneske i 9 måneder. Nyt det. 

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke gått mye opp om du har gått opp 7 kg til nå 😊 du et nok fin uansett! 

Anonymkode: 3293f...7f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...