Gå til innhold

Baby er 4 måneder - mannen driver sexchat med andre kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en skammestein! 😡 

Jeg hadde konfrontert han og sagt min ærlige mening. Han oppfører seg pillråttent mot deg mens du er i en krevende situasjon. Kjenner at jeg koker på dine vegne! 💥 

Anonymkode: 2996e...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn er dritt. Min vil ha tillatelse til å få lov å leve livet og ligge med andre... å her er minst 3 mnd, men begynte å snakke om det rett etter at vi fant ut at jegvar gravid igjen men etter abort grensen.. vet jeg bør ut av forholdet, men håper å holde ut til minste ikke er så avhengig av meg som nå..

#hate my life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Trolltunge skrev:

Ikke uenig med noe du skriver her. 

Men nå vet hun, og for min del hadde det ikke bare gjort at jeg reagerte på handlingen, men på hele hans karakter. Selv om han lover å slutte med dette hadde jeg vært skeptisk. Handlingen er ufin, at han er typen som prioriterer slik og gjør slik i en fase av livet der mor og baby skulle være hans top of mind, det er skremmende utover selve handlingen. Jeg hadde blitt skeptisk til ham som person, partner og pappa. 

Enig. Har selv en baby på 4 mnd i hus og hadde mannen min holdt på slik... Tror jeg hadde gått inn på finn og sett på leiligheter til salgs for å si det slik. En stor karakterbrist i mine øyne. Ett slikt menneske vil jeg ikke være sammen med. 

Anonymkode: bb18a...c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...