Gå til innhold

I hvilken uke kjøpte du barnevogn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var rundt uke 23 omtrent. Den kom først denne uka, og nå er jeg i uke 32. Greit med alt som er gjort tenker jeg, om det skulle skje noe med babyen vil det være så brutalt grusomt uansett om jeg har kjøpt ting eller ikke.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 16. Fant et superkupp på nettet jeg ikke kunne la gå fra meg, selv om det var tidlig. Tenkte at om det ikke går bra denne gangen får vognen stå til senere.

Anonymkode: a76d3...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bestille ca uke 20, etter oul. Fordi vi skal ha emmaljunga og de har sommerstengt i juli, og da bestiller vi nå snart tilfelle lang levering. 

Anonymkode: 720c1...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet litt etter litt når jeg kom over ett salg.  

Vogn kjøpte jeg i uke 30 (var leveringstid) med førstemann, og 32 med tredjemann (salg). 

Anonymkode: 17668...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vel rundt uke 25-30 et sted?valgte det tidspunktet fordi det var salg. Vi bare bestilte på nettbutikk og den kom i posten etter et par dager. 

Anonymkode: 033c1...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte i uke 15 for da var vognen på supertilbud. Glad vi hadde noen ting i orden tidlig for baby ble født i uke 26. Det var relativt stressende å måtte handle inn bilstol og klær i størrelse mikro til hjemkomsten som da ble fem uker før termindato. 

Anonymkode: 96fcf...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar damer :) Håper vi finner en vi vil ha i helgen og får bestilt :) Blir gøy å få litt mer babyutstyr i hus også, da blir det litt mer virkelig! Syns jo det er koselig å nyte og kose seg i denne tiden med innkjøp osv, i stedet for at alt skal bli stress mot slutten osv!

 

Anonymkode: 90888...e06

Vi kjøpte alt veldig periodevis. Så nå når jeg er høygravid, så slipper jeg å tenke noe mer på det :) Veldig greit og nyte siste tiden uten noe mer stress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 7 uker pga supertilbud. Hata vogna og kjøpte ny da babyen var ute 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en fin og kjempebillig emmaljunga vogn ( nesten ikke brukt) i uke 7. Klarte ikke dy meg. Nærmer meg 28 uker nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte 3 uker etter fødsel. Men det var i desember så den ble ikke brukt før til våren uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Nuith said:

Vi kjøpte 3 uker etter fødsel. Men det var i desember så den ble ikke brukt før til våren uansett.

Trilla dere ikke hele vinteren? 😬

Jeg hadde blitt gal i hodet i vinter uten de daglige trilleturene. Brukte sele også,men det var litt mer upraktisk når det var kaldt med av og på kledning inne og ute, så vogn var gull. 

Anonymkode: 033c1...47c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte å kjøpe inn utstyr etter OUL. Syntes det var greit å fordele kostnadene utover månedene😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 13 tror jeg. Tidlig ja, men det var første vi kjøpte. Måtte bare ha noe for at det skulle virkelig. Kom over et bra tilbud på finn. 

Anonymkode: d0ae1...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vogn da baby var 2 uker gammel. Før fødselen syntes jeg det var for komplisert og for mye å sette meg inn i og visste ikke hva jeg skulle se etter... og etter tok det to uker før jeg fikk kommet meg ut og i noen butikk. Brukte bæresjal i mellomtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror vi kjøpte da jeg var 5mnd på vei. Kan være greit å øve seg på å slå sammen, feste myggnetting, solseil osv i god tid. Kjedelig å stå der med nyfødt, gjerne utålmodig, baby når man skal ut på tur/ærend. Noen babyer roer seg jo også «kun» i vogn.

Ellers har mange lang leveringstid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Trilla dere ikke hele vinteren? 😬

Jeg hadde blitt gal i hodet i vinter uten de daglige trilleturene. Brukte sele også,men det var litt mer upraktisk når det var kaldt med av og på kledning inne og ute, så vogn var gull. 

Anonymkode: 033c1...47c

Nei, vi bor på landet så må trille midt i vei med 80-sone og høye brøytekanter om vi skal gå tur om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner var så usikker på om graviditeten faktisk kom til å gå greit, så hun hadde overhodet ikke interessert i å kjøpe trillevogn alt for tidlig. Hva om ett eller annet gikk galt før fødsel? Så ville de ikke fått noen barn likevel, og trillevognen ville blitt stående ubrukt som minne på det som likevel ikke fungerte. 

Men så gikk det likevel greit da, heldigvis! Men trillevognen var det ektemannen som skaffet, bare noen få dager etter gødselen! :nisse:

Anonymkode: 6ae1c...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...