Gå til innhold

Opplever karma. For et mas av kjæresten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke min intensjon å imponere akkurat..

Det er et kjent uttrykk. 

Anonymkode: 5e801...a94

Da burde du jo i hvert fall ha greid å skrive det riktig...

Anonymkode: ba962...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er krevende m 100% omsorg, og klart du ikke trenger et «barn» til, du er sikkert sliten og har lite alenetid. Barn krever mye og da blir det utfordrende med en kjæreste som krever mye og som oppfører seg litt som et barn (kverulerer på små ting). Har du prøvd å forklare han din virkelighet som enslig forsørger m 100% barn? 

Anonymkode: 7d2d6...b5a

Jeg tror ikke det kan forstås av en som ikke har barn selv, dessverre. Han sier han forstår, men han gjør det jo ikke. 

Barnet er under tre, sier Ts. Hvordan ser hun og han for seg at det skal bli senere, når barnet er større og krever enda mer? 

Han høres ut for å ha tendenser til å være kontrollerende og manipulerende, og jeg ville holdt han litt på avstand. Når han forsøker å bestemme over livet ditt nå, hvordan blir det om dere flytter sammen og han pr def får enda mer å si i hverdagen?

Skeptisk. 

Anonymkode: 9fa30...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det kan forstås av en som ikke har barn selv, dessverre. Han sier han forstår, men han gjør det jo ikke. 

Barnet er under tre, sier Ts. Hvordan ser hun og han for seg at det skal bli senere, når barnet er større og krever enda mer? 

Han høres ut for å ha tendenser til å være kontrollerende og manipulerende, og jeg ville holdt han litt på avstand. Når han forsøker å bestemme over livet ditt nå, hvordan blir det om dere flytter sammen og han pr def får enda mer å si i hverdagen?

Skeptisk. 

Anonymkode: 9fa30...a52

Det er sant.... Har ikke tenkt på det slik. Skal snakke med han i morgen kveld... spent på hvor den samtalen bærer hen 😕

ts

Anonymkode: 40204...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...