Gå til innhold

Gruer meg til sommerferie fra jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gruer meg sånn til sommerferie. Fungerer ikke i noen annen sosial setting enn jobb akkurat nå, men der blomstrer jeg. Får gjort meningsfylte oppgaver, utviklet meg som fagperson, og jeg får en pause fra alt annet i livet mitt, som går heller dårlig. Jobben er det eneste stedet jeg mestrer. Jeg frykter å gli ned i et mørkt hull i sommer, er det flere som har det sånn?  :(

Anonymkode: d6c24...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke nå, men jeg hadde det slik i mange år. Bare gledet meg  til å komme tilbake på jobb etter ferien. Etterhvert som årene har gått har ferie fått mer sjarm, men den gang så tok jeg ferie fordi jeg visste jeg hadde godt av et lite avbrekk selv om det ikke føltes slik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det litt sånn. Jeg liker rutiner... Men hvis jeg skal teise en uke vekk til syden vil jeg heller det. Der er alle problemer glemt. Kun mat,bade , soling og kos 

Anonymkode: 5420e...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh wow eg har det sånn også! Trudde eg var den einaste. Hater ferie...ein fridag her og der for å kopla ut er deilig. Langvarig ferie takler eg ikkje... ingen gode råd... 

Finn deg ein sommarjobb? Det redda meg nokre år. 

Anonymkode: fdfb4...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn, så jeg tok ikke ferie på 3 år. Gikk selvfølgelig på den berømte veggen.

Istedet for å unngå det du sliter med, kanskje du skal konfrontere det og jobbe med det? Du kan ikke gjemme deg bort på jobb for evig. 

Anonymkode: 7f1f3...bdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...