Gå til innhold

Gravid, men mannen ønsker og gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en gutt på 2,5 år og er nå 27 uker på vei med lillesøster... min mann og jeg giftet oss for 1 år siden. Vi har gode jobber begge to, men  så tjener han ganske mye mere enn meg. Småbarnsliv er vanskelig for parforholdet. Dette er noe man har blitt fortalt, lest eller erfart. 

Min mann er veldig irritabel for tiden, sterkt verbal (på en slem måte)l, han mener han står for alle utgifter og at jeg er svært egosentrisk. Men mest av alt - han ønsker ikke det barnet jeg har i magen. Alt startet med da vi fikk vite det ble en jente. Han ønsket en gutt... Jeg er heldig, veldig lett svangerskap, jobber 100%, og i fin form.  Q

I går kastet han gifteringen i søpla og sendte meg en juridisk avtale på eiendeler. Han foreslo at vi skal leve sammen til barna er 18, og ikke ha noen kontakt på noe som helst plan. Om han ville bli pappa til den lille jenta, måtte han ta stilling til etter fødselen... dette er kort fortalt. Var så mye mere som ble sagt! Men rett ut at han ikke ønsker dettte barnet.. 

 

jeg føler meg så alene, mest av alt vil jeg gå og ikke ta mere dritt for jeg er ingen dårlig person. Jeg står på 100% for sønnen min og gjør alt jeg kan for at var siste tid med bare «han og meg» skal være då fin som mulig! Jeg baker hver helg og vasker hele huset på 300kvm selv.  Men han klarer aldri og gi noe kompliment det vare hagler med kommentarer og sårende ting anngående dette barnet. Og nå det siste, med og leve under samme tak bare til barna er 18.. jeg tror han ikke vil ha på seg og «gå» fra en gravis kone... vi har ikke vært seksuelle etter jeg ble gravid. Han synes det er ekkelt. Men er også tungt for han og bare gi meg en klem. Venninne h a jeg skal gjøre.... er sikker på at går jeg seprasjonsveien knuser han meg økonomisk og alt han kan for og få 100 omsorg for sønnen vår. Men jeg klarer snart ikke og svelge flere kameler.

Anonymkode: af713...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vondt, sender deg en klem! Vet andre i familien hvordan han behandler deg? Har du noen du kan betro deg til? Har dere prøvd parterapi, familievernkontoret etc? Jeg ville begynt å spare på alt av skriftlig kommunikasjon, meldinger etc, hvis de kan underbygge dine påstander om hvor fæl han er. Hvordan skal han knuse deg økonomisk? Du har jo en jobb, ja skjønner at du er redd for å bli alenemor, men det er vel MYE bedre enn å leve i et slikt forhold?? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer åpenbart tulleinnlegg tror jeg ikke jeg har sett her på kg.

Kudos for å inkludere en hel masse rare og dramatiske detaljer i hovedinnlegget.

Anonymkode: c0ca0...294

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener du han skal kunne knuse deg økonomisk? Du jobber jo 100 %.

Anonymkode: 51ec0...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...