Gå til innhold

Magesmerter uke 19


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 19 og har idag hatt en rar følelse i magen

det har vært vondt i nedre del av magen, av og til som skikkelige stikk. Jeg klarer ikke si om smertene kan komme fra tarmene, skjeden, babyen eller noe egentlig. Men om jeg trykket nederst på magen så ble det vondere. Noen ganger fikk jeg også et skikkelig hugg når jeg gikk. 

Noen som har opplevd dette? Det er ikke så vondt nå, men var litt bekymret på jobb.

Anonymkode: 88d6b...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk det også sånn ca samme tid. Føltes litt som at jeg revnet på innsiden og noen dager var det ganske ille. Men for min del var det fordi magemusklene skle fra hverandre. Er mye som skal tøyes og strekkes hele veien så ikke uvanlig med litt ubehag. Er du usikker så ta det opp med jordmor eller lege 😊 har du vært å oul ennå? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anjatapinjata skrev:

Jeg fikk det også sånn ca samme tid. Føltes litt som at jeg revnet på innsiden og noen dager var det ganske ille. Men for min del var det fordi magemusklene skle fra hverandre. Er mye som skal tøyes og strekkes hele veien så ikke uvanlig med litt ubehag. Er du usikker så ta det opp med jordmor eller lege 😊 har du vært å oul ennå? 

Kom noen skikkelige hugg igår, så ble litt bekymra men det gikk jo litt av og på gjennom dagen. Skal på oul til uken så satser på alt er bra med lille. 

Var også hos jordmor for 2 uker siden og fikk høre hjertelyd så håper det bare var noe ufarlig😊

Anonymkode: 88d6b...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig med en del strekk og huggsmerter så er nok ikke noe å bekymre seg for 😊 mye som skjer i kroppen under graviditeten. Mye som skal strekkes å tøyes for å gi plass til den lille 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...