Gå til innhold

Hotell i Tromsø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Tromsø med en vennegjeng i juli og vi ser litt på hotell i Tromsø. Hva er din erfaring? Hvilket hotell anbefaler du? 

Anonymkode: d08a2...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har god erfaring både med With, Aurora, Ishavshotellet, men favoritthotellet er The Edge. Kommer an på hva du er villig til å betale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal til Tromsø med en vennegjeng i juli og vi ser litt på hotell i Tromsø. Hva er din erfaring? Hvilket hotell anbefaler du? 

Anonymkode: d08a2...0f9

Synes ishavshotellet var flott, sørg for å få rom som vender ut mot sjøen.

Ønsker dere et mer rimelig alternativ kan jeg varmt annbefale Skansen som ligger i nordenden av Storgata, rett på oversiden av Polaria. Et rimelig og veldig koselig hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helst etter et hotell som ikke ryker hele budsjettet 😅

Anonymkode: d08a2...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser helst etter et hotell som ikke ryker hele budsjettet 😅

Anonymkode: d08a2...0f9

Hva med Thon? Veldig god frokostbuffet. Velkommen til Tromsø. Husk å sjekke værmelding før dere drar så dere ikke får noe sjokk ift bekledning. At det er juli her i arktis betyr ikke nødvendigvis at det er varmt, men når det først slår til her er det særdeles varmt. 

Anonymkode: b6eeb...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Thon? Veldig god frokostbuffet. Velkommen til Tromsø. Husk å sjekke værmelding før dere drar så dere ikke får noe sjokk ift bekledning. At det er juli her i arktis betyr ikke nødvendigvis at det er varmt, men når det først slår til her er det særdeles varmt. 

Anonymkode: b6eeb...446

Er du lokal?

Kan du nevne noen fine fjellturer med utgangspunkt fra sentrum, om man bor på thon. Eller andre fine naturaktivteter.

Drar ikke for party/drikking 🙂 Kun naturopplevelse. Fiske kan jeg prøve også, med båt.

Anonymkode: 3587b...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett litt på SmartHotel og Comfort Xpress - har ikke bodd på noen av kjedene før. Synes Xpress ser fint ut, men tar gjerne imot tips og erfaringer.

Anonymkode: d08a2...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishavshotellet er min favoritt, bra service og frokost og det er alltid rent 🙌🏼

Anonymkode: a39f9...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har sett litt på SmartHotel og Comfort Xpress - har ikke bodd på noen av kjedene før. Synes Xpress ser fint ut, men tar gjerne imot tips og erfaringer.

Anonymkode: d08a2...0f9

Jeg har bodd på begge hotellene. Foretrekker helt klart xpress, da rommene på smarthotel er knøttsmå. Er ikke frokost inkludert på noen av stedene, men det kan man fikse via feks to good to go appen.

Anonymkode: 9660f...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du lokal?

Kan du nevne noen fine fjellturer med utgangspunkt fra sentrum, om man bor på thon. Eller andre fine naturaktivteter.

Drar ikke for party/drikking 🙂 Kun naturopplevelse. Fiske kan jeg prøve også, med båt.

Anonymkode: 3587b...ccc

Har dere bil? Mange fjellturer er vanskelig å nå med kun buss. Med buss kan dere gå på Fløya (hvor fjellheisen går), evt Rødtind på Kvaløya.

Anonymkode: dc91b...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett litt på SmartHotel og Comfort Xpress - har ikke bodd på noen av kjedene før. Synes Xpress ser fint ut, men tar gjerne imot tips og erfaringer.

Anonymkode: d08a2...0f9

Xpress er helt greitt for å sove. Ganske greie rom, små, men har det du trenger, seng og dusj. Ingen frokost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde på Scandic Grand Tromsø for et par år siden, og der var det vel helt vanlige hotellpriser. Fint hotell! 

Har forstått at det fyller seg opp raskt både på hotell, med leiebil og så videre i Tromsø for tiden. Så tror det lønner seg å være tidlig ute! 

Anonymkode: 326d9...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så opptatt av frokost, og liker litt at de ikke går inn på rommet mitt hver dag så jeg valgte Xpress :-) Tror det blir bra!

Anonymkode: d08a2...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Update: bodde på Xpress - superfornøyd! Kjempe positivt med konseptet (liker ikke at noen er på rommet mitt for å vaske, greit å slippe å henge ut lappen) og veldig bra service. Litt ungt hotell, men passet perfekt for oss! Anbefales for alle som ikke forventer noen i dress bak resepsjonen 😁

Anonymkode: d08a2...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...