Gå til innhold

Når alt er en konkurranse mot eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Det er nå to år siden det ble slutt mellom meg og eksen. Vi var sammen i 7 år, og det var/er vanskelig å komme over henne. Etter bruddet fant jeg ut at hun hadde vært utro, noe som knuste meg. 

Pga. hele greia så har jeg hatt mange negative tanker om henne. Disse tankene holder jeg selvfølgelig for meg selv. Men sammen med negative tanker, så ønsker jeg henne også det beste. Hun var tross alt dama jeg trodde jeg skulle ha ved min side resten av livet. 

Nå har jeg ikke kontakt med henne, men vi følger fortsatt hverandre på sosiale medier. Ut i fra hva hun legger ut, så virker det som om at hun har forandret seg på en negativ måte. Jeg synes det er trist og irriterende. Hun legger ut mye dumt. Lettkledde bilder, og bilder folk egentlig ikke burde se. Dette er det ikke bare jeg som har reagert på. Hører stadig fra folk som sier at de ikke kjenner henne igjen. 

I og med at både hun og meg er aktive på sosiale medier, så har jeg en trang for å heve meg over henne i form av "likes" og sosial status. Det føles som en konkurranse om hvem som har komt seg best ut av bruddet... Skikkelig irriterende. 

Er det noen som har kjent på den samme følelsen? 

Tips til hvordan jeg kan slutte å se på det som en konkurranse?

Anonymkode: e1b5c...6fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
13 minutter siden, ekkoet skrev:

Er det akutelt å avfølge henne på de mediene det gjelder?

Enig. Unfriend og avfølg dersom det ikke får negative konsekvenser i form av oppfølging av barn eller felles venneflokk-aktiviteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis er du på sosiale medier da? Det er to år siden. Ikke bry deg om antall likes. Det viktigste er om du har kommet deg bedre ut av forholdet, noe det ikke virker som når du har behov for å konkurrere mot henne? 

Anonymkode: 7d5ff...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...