Gå til innhold

Hvorfor holder han på sånn? Kan jeg sende han til helvette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke mer av dette. Vi holdt på i noen måneder i fjord, men jeg måtte ende det da oppførselen hans begynte å endre seg. 7 måneder senere tok han kontakt og spurte om vi kunne møtes når han er han tilbake i min by neste måned. Jeg sa bare at det spørs hvorfor han ville møte meg (gidder jo ikke være sommerkjæresten til noen). Han kom bare med vage svar og siden da har kontakten dabbet av. Men vi har hverandre på sosiale medier.

Tingen er at han gjør absolutt ikke en dritt for å vise at interessen er genuint. Snapper meg aldri og kommenterer aldri det jeg legger ut. Her om dagen var det brann i blokka mi (samme etasje som meg til og med). Tror du han i det hele tatt spør om det går bra osv? Han har vært hos meg flere ganger. Men nei, tydeligvis gir han faen.

Hvorfor skal han ta kontakt igjen, legge meg til på sosiale medier osv. for så å behandle meg som luft? Jeg vurderer seriøst å slette han igjen. Har klart meg så bra de 7 månedene vi ikke hadde kontakt. Nå måtte han bare komme og fucke alt opp igjen og plante inn tanken om at vi kanskje skal ses igjen. Jeg spyr av den måten han holder på.

Anonymkode: a83c8...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du?

 

 

Anonymkode: e57ed...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende han til helvete. Det forutsetter at du får ham inn i en eske eller kasse og at du vet adressen til helvete.

Jeg aner ikke hva dette vil koste.

Anonymkode: 85d64...ade

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit at du kan være den som kutter kontakten? Bare glem han og gå videre. 

Endret av Emma Belikova
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke på noen som helst måte forpliktet til å følge opp når han ikke viser initiativ, så jeg skjønner ikke helt problemet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

 

 

Anonymkode: e57ed...445

Vi begge er 25.

TS

Anonymkode: a83c8...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg litt ryggrad og ta kontroll over begivenhetene - gjør deg til den som styrer over eget liv. Du blir behandlet dårlig fordi du tillater det.

Anonymkode: 5cfa3...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen... Kvitt deg med han❤️

Anonymkode: ac6ef...23e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sett oppførselen hans i to omganger nå, du spyr av oppførselen hans. 
Du sier at du vil vite grunn til å møtes igjen før du svarer ja eller nei, du får ikke vite grunnen... 
Han viser ingen tegn til at interessen er genuin, hvorfor? fordi den IKKE er det!
Hvor mye tydeligere kan han egentlig gjøre det at han ønsker du skal spre ben uten mer forpliktelser? 

Hvis du ikke er interessert i det han tilbyr deg (stillhet, vage svar, null interesse), så kutter du bare kontakten. 

Anonymkode: 0c5b4...d88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om han ikke vil ha noen forpliktelser, men bare vil ha en FF. Gi klar beskjed om at du ikke er interessert, og så blokkerer du ham. 

Lykke til videre! 🙂

Anonymkode: 83727...f51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Tingen er at han gjør absolutt ikke en dritt for å vise at interessen er genuint. Snapper meg aldri og kommenterer aldri det jeg legger ut. Her om dagen var det brann i blokka mi (samme etasje som meg til og med). Tror du han i det hele tatt spør om det går bra osv? Han har vært hos meg flere ganger. Men nei, 

Anonymkode: a83c8...491

Nei, det gjør han ikke, og det er ikke så rart, for det er ingenting av det du skriver som tyder på at han ER genuint interessert heller. Han skal innom, vil plukke opp kontakten, ha det litt gøy, og ferdig med det. 

Her må du sette grenser for deg selv. Ikke gå med på dette om du føler det er feil for deg, du MÅ ikke treffe ham, du trenger ikke engang åpne om han ringer på. Pass på ditt eget ve og vel, og la hele fyren seile sin egen sjø. Han skjønner nok ikke hvor mye krøll han lager for deg, fordi han overhodet ikke føler det på samme måte, eller så bare bryr han seg ikke. Uansett er der tap-tap for deg og vinn-vinn for ham å treffe deg, og du har bare ansvar for deg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har sett oppførselen hans i to omganger nå, du spyr av oppførselen hans. 
Du sier at du vil vite grunn til å møtes igjen før du svarer ja eller nei, du får ikke vite grunnen... 
Han viser ingen tegn til at interessen er genuin, hvorfor? fordi den IKKE er det!
Hvor mye tydeligere kan han egentlig gjøre det at han ønsker du skal spre ben uten mer forpliktelser? 

Hvis du ikke er interessert i det han tilbyr deg (stillhet, vage svar, null interesse), så kutter du bare kontakten. 

Anonymkode: 0c5b4...d88

Det her var virkelig spot on.. Nesten litt vondt å lese, men samtidig godt å få opp øyene litt. 

TS

Anonymkode: cf041...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ananas. skrev:

Nei, det gjør han ikke, og det er ikke så rart, for det er ingenting av det du skriver som tyder på at han ER genuint interessert heller. Han skal innom, vil plukke opp kontakten, ha det litt gøy, og ferdig med det. 

Her må du sette grenser for deg selv. Ikke gå med på dette om du føler det er feil for deg, du MÅ ikke treffe ham, du trenger ikke engang åpne om han ringer på. Pass på ditt eget ve og vel, og la hele fyren seile sin egen sjø. Han skjønner nok ikke hvor mye krøll han lager for deg, fordi han overhodet ikke føler det på samme måte, eller så bare bryr han seg ikke. Uansett er der tap-tap for deg og vinn-vinn for ham å treffe deg, og du har bare ansvar for deg selv. 

Ja, det er på tide at jeg innser hva slags person han egentlig er. Hadde det vært før, så hadde jeg spurt hva som har skjedd, prøvd å ordne opp i situasjonen osv. Men nå skal jeg faktisk ikke gjøre en dritt. Skal ikke engang svare meldingene hans, slette han eller noen ting. Rett og slett ikke la oppførselen hans påvirke meg. Jeg skal behandle han som luft. 
 

TS

Anonymkode: cf041...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler på det sterkeste og blokkere han. Virkelig. Blokker uten å si ifra. Han er kun ute etter sex og driter generelt i deg ellers. Jeg har vært borti to lignende menn før og jeg angrer bittert jeg ikke avsluttet tidlig, for det gjør fortsatt vondt

Anonymkode: ab0e5...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 12.05, AnonymBruker skrev:

Du kan sende han til helvete. Det forutsetter at du får ham inn i en eske eller kasse og at du vet adressen til helvete.

Jeg aner ikke hva dette vil koste.

Anonymkode: 85d64...ade

Med Postnord så vil pakka havne på avveie 😂 

Anonymkode: 73600...db5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

On 5/23/2019 at 12:05 PM, AnonymBruker said:

Du kan sende han til helvete. Det forutsetter at du får ham inn i en eske eller kasse og at du vet adressen til helvete.

Jeg aner ikke hva dette vil koste.

Anonymkode: 85d64...ade

Var litt komisk med tittelen og dette svaret :fnise: tenk om det var så enkelt at man kunne sende folk dit 😅

Ellers forstår jeg ts, det er så sårt og vondt å bli utnyttet på denne måten. Når man ikke har samme tankesett som utnyttere vil man ikke kunne sette seg inn i det, og derfor gå utifra at vedkommende har gode hensikter. Slik får drittsekker alt for mange sjanser.

Anonymkode: 6fee9...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...