Gå til innhold

Slutte date badboys!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det rare for min del er at badboysa som oftest er kjekke og at det lå mye i akkurat det. Så begynner den biologiske klokken å tikke, måtte velge med hodet, og det ble en fyr jeg dessverre ikke nyter å kline med, ikke digger kroppen til og heller ikke ler så jeg griner med, men aldri møtt en mer stabil og god person. 

Jeg er ferdig med å være mor til voksne menn. Jobben fedrene og mødrene dems ikke fikk til, skal ikke være mitt problem. Orker ikke bekymre meg for kjønnssykdommer og alt annet utøy de drar med seg. 

For familieliv, godta en som ikke er så kjekk og spennende. Få stell på livet og ro i hverdagen.

Anonymkode: 18903...053

Helt enig med deg!! Selv om man ikke har den sinnsyke gnisten må jeg nok si at jeg må ha en med litt mer gnist enn det du forklarer. Men stabilt og trygt er faktisk veldig viktig!

Anonymkode: 36db2...73e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det rare for min del er at badboysa som oftest er kjekke og at det lå mye i akkurat det. Så begynner den biologiske klokken å tikke, måtte velge med hodet, og det ble en fyr jeg dessverre ikke nyter å kline med, ikke digger kroppen til og heller ikke ler så jeg griner med, men aldri møtt en mer stabil og god person. 

Jeg er ferdig med å være mor til voksne menn. Jobben fedrene og mødrene dems ikke fikk til, skal ikke være mitt problem. Orker ikke bekymre meg for kjønnssykdommer og alt annet utøy de drar med seg. 

For familieliv, godta en som ikke er så kjekk og spennende. Få stell på livet og ro i hverdagen.

Anonymkode: 18903...053

Joda, klarer du det er det helt flott.  Men suget etter "the real thing" kan bli voldsomt etterhvert.  Ei jeg kjenner forsøkte lenge men "sprakk" seksuelt sett, og har nå en yngre balkanboy som hemmelig elsker ved siden av A4-familielivet.

Anonymkode: 40661...491

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Det rare for min del er at badboysa som oftest er kjekke og at det lå mye i akkurat det. Så begynner den biologiske klokken å tikke, måtte velge med hodet, og det ble en fyr jeg dessverre ikke nyter å kline med, ikke digger kroppen til og heller ikke ler så jeg griner med, men aldri møtt en mer stabil og god person. 

Anonymkode: 18903...053

Huff stakkars taper 🤣

Anonymkode: 29f46...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, klarer du det er det helt flott.  Men suget etter "the real thing" kan bli voldsomt etterhvert.  Ei jeg kjenner forsøkte lenge men "sprakk" seksuelt sett, og har nå en yngre balkanboy som hemmelig elsker ved siden av A4-familielivet.

Anonymkode: 40661...491

Ja det er vel faren med det! At man lengter seksuelt etter det som er mer passion :( Kan man få i pose og sekk da?  Syntes liksom alle sliter med enten det ene eller andre!

Anonymkode: 36db2...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2019 at 5:55 AM, AnonymBruker said:

Stakkars han ordentlige tosken som ender opp med ei kun fordi dama vær ferdig med badboys og nå søkte en snill å rolig partner som står med lua i hånda. 😂 

Anonymkode: 8f3d0...a11

De hopper som regel av kukkarussellen når utseendet begynner å falme og klokkas tikking begynner å gnage.

Anonymkode: 47861...307

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Det er vel spenningen på en måte :( Samtidig som jeg vet at det gir bare trøbbel!  De er jo ikke svigermors drøm akkurat!

Anonymkode: 36db2...73e

Du finner menn i det miljøet du er i. Hva med å tenke utenfor miljø, og ta det et steg videre? Det kan bety bedre menn på lang sikt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er vel faren med det! At man lengter seksuelt etter det som er mer passion :( Kan man få i pose og sekk da?  Syntes liksom alle sliter med enten det ene eller andre!

Anonymkode: 36db2...73e

Jeg har fått i pose og sekk. En mann som er der for meg alltid, og som også er god i hverdagen og i senga! 

Anonymkode: 82204...51a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 12.58, AnonymBruker skrev:

 

For familieliv, godta en som ikke er så kjekk og spennende. Få stell på livet og ro i hverdagen.

Anonymkode: 18903...053

Dette er en av grunnene til at mange menn ikke stoler på dama si 🙂 De som eier et gram av stolthet, synes ikke det er så kult å aldri bli mer enn nest best. Det er jo forøvrig også en helt jævlig måte å behandle folk på, men det er noe som de som tenker likt deg, må ta med seg selv. Kan man leve med å være en falsk jævel? Hvis svaret er ja, er jo løpet kjørt, men hvis svaret er nei, er det dere som må se i speilet hver dag. Og se en «Bad girl». Dere blir til det dere ville bort fra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De hopper som regel av kukkarussellen når utseendet begynner å falme og klokkas tikking begynner å gnage.

Anonymkode: 47861...307

Haha so true ;)

Anonymkode: 36db2...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått i pose og sekk. En mann som er der for meg alltid, og som også er god i hverdagen og i senga! 

Anonymkode: 82204...51a

Da er det bare å holde hardt på han ❤️ Heldige deg!

Anonymkode: 36db2...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke finne en myk og fin "badboy"? 

Har to i familien som fant seg slike MC fyrer. Røffe i utseende, men myke som dun. :)

Man må bare holde seg unna de kriminelle MC miljøer. 

Anonymkode: f874d...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...