Gå til innhold

Slutte date badboys!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må si at jeg har et stoooort negativt trekk, og det er at jeg som regel ender opp med badboys, som igjen ikke blir noen solskinnhistorie! Har alltid datet slike gutter at jeg nesten ikke kan se for meg finne en normal som er bra for meg :( Noen her som har gjort dette og funnet etterhvert roen og kjærligheten med en stabil fin mann? Trenger alle tips i boken! 

Anonymkode: 36db2...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si at jeg har et stoooort negativt trekk, og det er at jeg som regel ender opp med badboys, som igjen ikke blir noen solskinnhistorie! Har alltid datet slike gutter at jeg nesten ikke kan se for meg finne en normal som er bra for meg :( Noen her som har gjort dette og funnet etterhvert roen og kjærligheten med en stabil fin mann? Trenger alle tips i boken! 

Anonymkode: 36db2...73e

Har du tenkt på hvorfor du velger badboys igjen og igjen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel spenningen på en måte :( Samtidig som jeg vet at det gir bare trøbbel!  De er jo ikke svigermors drøm akkurat!

Anonymkode: 36db2...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen, men her endte det bra hvertfall til slutt hvertfall😅 Så ikke gi opp, og nyt badboys tiden😂

Anonymkode: ee943...9d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hvor gammel er du? Har du et mål, som feks hus, barn, ferieturer og alt det der, eller? Har man det, så er jo den stabile mannen veien til det målet. Er spenning målet så blir det badboy. Hva tror du..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen, men her endte det bra hvertfall til slutt hvertfall😅 Så ikke gi opp, og nyt badboys tiden😂

Anonymkode: ee943...9d6

Veldig mye hvertfall her....sorry😂

Anonymkode: ee943...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen, men her endte det bra hvertfall til slutt hvertfall😅 Så ikke gi opp, og nyt badboys tiden😂

Anonymkode: ee943...9d6

Kjenner jeg er litt ferdig med disse! Akkurat avsluttet med en nå fordi jeg klarer rett og slett ikke slutte å tenke på hvor dårlig, slemme og egoistiske holdninger det går ann å ha! Leser tekstene om og om igjen for å analysere opp og i mente! Så slitsomt!

Anonymkode: 36db2...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest qwer80
2 minutter siden, Gent82 skrev:

Hm. Hvor gammel er du? Har du et mål, som feks hus, barn, ferieturer og alt det der, eller? Har man det, så er jo den stabile mannen veien til det målet. Er spenning målet så blir det badboy. Hva tror du..?

Kjenner jeg er litt ferdig med disse! Ønsker det stabilt ja! Akkurat avsluttet med en nå fordi jeg klarer rett og slett ikke slutte å tenke på hvor dårlig, slemme og egoistiske holdninger det går ann å ha! Leser tekstene om og om igjen for å analysere opp og i mente! Så slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, qwer80 skrev:

Kjenner jeg er litt ferdig med disse! Ønsker det stabilt ja! Akkurat avsluttet med en nå fordi jeg klarer rett og slett ikke slutte å tenke på hvor dårlig, slemme og egoistiske holdninger det går ann å ha! Leser tekstene om og om igjen for å analysere opp og i mente! Så slitsomt!

Er det noe som stopper deg i å finne en stabil A4-fyr? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si at jeg har et stoooort negativt trekk, og det er at jeg som regel ender opp med badboys, som igjen ikke blir noen solskinnhistorie! Har alltid datet slike gutter at jeg nesten ikke kan se for meg finne en normal som er bra for meg :( Noen her som har gjort dette og funnet etterhvert roen og kjærligheten med en stabil fin mann? Trenger alle tips i boken! 

Anonymkode: 36db2...73e

Jeg ønsket ikke være en knulledokke og behandlet som en ting i lengden...for det er jo det man egentlig er på en måtte...en ting for de fleste badboys...

Anonymkode: 3ad06...835

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsket ikke være en knulledokke og behandlet som en ting i lengden...for det er jo det man egentlig er på en måtte...en ting for de fleste badboys...

Anonymkode: 3ad06...835

De har en tendens til å kjøre helt sitt eget løp ja, med deg på slep! Det er jeg ferdig med kjenner jeg! Han jeg var sammen med var sykelig sjalu på andre menn når vi var ute. Andre kunne nesten ikke snakke til meg før  han var på hugget.  Han betalte alt, høres kanskje luksus ut men det handlet mer om kontroll. Ville helst at jeg skulle bare være med han og ikke jobbe el gå på skole. Han skulle forsørge oss.  Er vel lett å miste seg selv litt i et slikt forhold.....

Anonymkode: 36db2...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars han ordentlige tosken som ender opp med ei kun fordi dama vær ferdig med badboys og nå søkte en snill å rolig partner som står med lua i hånda. 😂 

Anonymkode: 8f3d0...a11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Stakkars han ordentlige tosken som ender opp med ei kun fordi dama vær ferdig med badboys og nå søkte en snill å rolig partner som står med lua i hånda. 😂 

Anonymkode: 8f3d0...a11

Jeg går ikke akkurat for badboys, men jeg har da møtt min andel duste menn, og har dermed prøvd snill og rolig mann, men for meg blir det litt kjedelig, så en mellomting må da gå an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Gent82 skrev:

Er det noe som stopper deg i å finne en stabil A4-fyr? 

Hehe du tror det hjelper? Tror du alle ikke playere er stabile og greie?Lol...

Anonymkode: 5c0c3...47e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Stakkars han ordentlige tosken som ender opp med ei kun fordi dama vær ferdig med badboys og nå søkte en snill å rolig partner som står med lua i hånda. 😂 

Anonymkode: 8f3d0...a11

Jeg er også ferdig med badboys for lengst, har fortsatt ikke interesse av en tøffelhelt eller streit A4. Finnes en mellomting... 

Anonymkode: ba499...e19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe du tror det hjelper? Tror du alle ikke playere er stabile og greie?Lol...

Anonymkode: 5c0c3...47e

Det har jeg heller ikke sagt. Jøss, klarer dere damer ikke å lese menn det bittelille grann, engang?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For "skikkelige" menn er det et rødt flagg med damer som har hatt et hig til badboys. Vil typisk ende med at det er for kjedelig for henne, og lite følelser. Hvis du virkelig vil ha normale menn bør du nok holde badboy, fetisjen litt hemmelig. Eller kanskje du skal være ærlig med deg selv og lev det livet du vil ha

Anonymkode: 29f46...3bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et godt poeng! Ikke noe man bør fortelle til alle nei. Dårlig reklame. Jeg tror det lureste er å kutte badboys fullstendig da det ikke fører noe godt med seg i lengden.

Anonymkode: 36db2...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For "skikkelige" menn er det et rødt flagg med damer som har hatt et hig til badboys. Vil typisk ende med at det er for kjedelig for henne, og lite følelser. Hvis du virkelig vil ha normale menn bør du nok holde badboy, fetisjen litt hemmelig. Eller kanskje du skal være ærlig med deg selv og lev det livet du vil ha

Anonymkode: 29f46...3bd

Du har et godt poeng! Ikke noe man bør fortelle til alle nei. Dårlig reklame. Jeg tror det lureste er å kutte badboys fullstendig da det ikke fører noe godt med seg i lengden.

Anonymkode: 36db2...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare for min del er at badboysa som oftest er kjekke og at det lå mye i akkurat det. Så begynner den biologiske klokken å tikke, måtte velge med hodet, og det ble en fyr jeg dessverre ikke nyter å kline med, ikke digger kroppen til og heller ikke ler så jeg griner med, men aldri møtt en mer stabil og god person. 

Jeg er ferdig med å være mor til voksne menn. Jobben fedrene og mødrene dems ikke fikk til, skal ikke være mitt problem. Orker ikke bekymre meg for kjønnssykdommer og alt annet utøy de drar med seg. 

For familieliv, godta en som ikke er så kjekk og spennende. Få stell på livet og ro i hverdagen.

Anonymkode: 18903...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...