Gå til innhold

Hva synes du om jenter som trener veldig mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittsmannen benker ikke 80 kilo. Kanskje 65-70 kilo. Du må trene en del for å benke over 80 kilo selv for en mann.

Anonymkode: cdb7a...a01

80kg er 0,5-1,5 år med seriøs trening avh. av utgangspunkt. Er helt på nybegynner-stadiet. Men sant nok, man ser mange som kommer igjen år etter år og løfter mindre. Men det er fordi de er helt lost/ikke presser seg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tøytigern skrev:

At de er treningsnarkomane.

Beste type narkoman ❤

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

De som driver idrett, og trener mye av den grunn, er hot. Ikke bare fordi det oftest gir dem en fin kropp, men også fordi idrett er en fin interesse. Ikke alle idretter er like hotte riktignok. De som trener akkurat passe for å holde seg i form er hot. De som trener mye kun for å presentere seg selv på sosiale medier er not. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Sykkelkopp skrev:

80kg er 0,5-1,5 år med seriøs trening avh. av utgangspunkt. Er helt på nybegynner-stadiet. Men sant nok, man ser mange som kommer igjen år etter år og løfter mindre. Men det er fordi de er helt lost/ikke presser seg

 

Hadde en pinglete kompis som ville begynne å trene. Han var veldig tynn og hengslete og husker han slet selv med bare stangen på 20 kilo i starten. Skalv og ristet og hadde ingen kordinasjon. Er man genetisk svak og tynn er det vanskelig å bygge store muskler uten å jukse. Men man kan forbedre potensialet sitt mye med å trene da.

Anonymkode: cdb7a...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 9.30, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittsmannen benker ikke 80 kilo. Kanskje 65-70 kilo. Du må trene en del for å benke over 80 kilo selv for en mann.

Anonymkode: cdb7a...a01

Dvs at gjennomsnittsmannen klarer ikke ta en eneste armheving, altså.

Anonymkode: 62bce...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/23/2019 at 1:46 AM, AnonymBruker said:

Jeg tror nå veldig mange jenter er myke selvom de ikke trener. Jeg trener ikke pga diverse sykdommer. Er slank, holder meg grei i formen og er veldig myk. Men trener ikke. 

Anonymkode: 9059a...df4

Sagt på en annen måte. Stram i rumpa og slanke lår! Helt fantastisk herlig tiltrekkende seksuelt. Og veldig vanskelig å finne. Krydde av dem i 1945.

Anonymkode: fc44a...4fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heterofil kvinne her, men jeg synes det er kult med jenter som trener! Merker selv hvor mye energi det gir. 

Men alt med måte, personlig synes jeg det er slitsomt med venninner som aldri kan droppe en treningsøkt, trening er meningen med livet, kan aldri skeie ut med mat osv. Jeg beundrer aller mest folk som klarer å opprettholde balanse i livet. Som starter dagen med joggetur, men også kan spise kake på lørdag, liksom. 

Anonymkode: 061a6...4ac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det ser bra ut med f.eks Johaug som har syltynn kropp med mannemuskler og masse ryknker i ansiktet pga trening i sola. Men vanlig trening ja.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer på, syns dere alle kroppstyper er mest sexy med muskler? For jeg ser av og til trente jenter med ordentlige lår og rumpemuskler, og syns de ser knallbra og hotte ut. Men jeg har veldig lange og slanke ben og har en typisk ballerinakropp, ser for meg at jeg hadde sett utrolig merkelig ut med synlige muskler med min kroppstype 🤔 

Anonymkode: 5933a...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dvs at gjennomsnittsmannen klarer ikke ta en eneste armheving, altså.

Anonymkode: 62bce...860

Det er stor forskjell på benkpress og armhevninger. Benkpress krever mye mere teknikk og stabilitet og ved armhevninger løfter du ikke hele vekta de opp da bena er i konstant kontakt med underlaget. La oss du du er 80 kilo og du tar 40 armhevninger som et eksempel. Da vil du aldri være i nærheten av å løfte 80 kilo 40 ganger på rad.

Anonymkode: cdb7a...a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/24/2019 at 12:23 PM, AnonymBruker said:

Men jeg lurer på, syns dere alle kroppstyper er mest sexy med muskler? For jeg ser av og til trente jenter med ordentlige lår og rumpemuskler, og syns de ser knallbra og hotte ut. Men jeg har veldig lange og slanke ben og har en typisk ballerinakropp, ser for meg at jeg hadde sett utrolig merkelig ut med synlige muskler med min kroppstype 🤔 

Anonymkode: 5933a...fab

Ballerinakropp er det beste!

Anonymkode: fc44a...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 0.50, Sykkelkopp skrev:

Jeg ville aldri brukt den replikken nei, er du gal.

For det første er jeg ikke jente, og for det andre er 80kg og 100kg utrolig lite for en mann. Da ville jeg heller sagt "jeg benker 45 kg ;););) " så hun var sikker på at jeg var humoristisk

 

Og ja jenta burde helst ha på seg skøyerfjeset sitt/ha et lurt smil når hun sier det. Så jeg vet hun bare oppfører seg leken/utfordrende. Funker bedre for jenter fordi det er i motsetning til stereotypen til kjønnet og hva man forventer de sier

80 i benk er ganske bra, men 100 kg knebøy er ikke spesielt mye for en jente heller. 🤔

Anonymkode: 71c81...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

80 i benk er ganske bra, men 100 kg knebøy er ikke spesielt mye for en jente heller. 🤔

Anonymkode: 71c81...b9d

Spørs helt hva slags type knebøy du snakker om og hva slags type styrketrening de holder på med 

Anonymkode: 0c1e3...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2019 at 2:39 PM, OPIgirl said:

Haha. Det oser misunnelse lang vei. Det som er motbydelig er slappe, dvaske, overvektige og utrente kropper. 

Ja, det også, selvsagt. Hva får deg til å tru at jeg mener noe annet? Både dvaske kropper, og trente kropper, er stygge.

Det peneste er de som er slanke uten å trene for mye. Ingen synlige muskler, takk. Foretrekker faktisk heller at kvinner sulter seg, heller enn å trene, men det er vell "taboo" å si...

Anonymkode: 419b1...89f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det også, selvsagt. Hva får deg til å tru at jeg mener noe annet? Både dvaske kropper, og trente kropper, er stygge.

Det peneste er de som er slanke uten å trene for mye. Ingen synlige muskler, takk. Foretrekker faktisk heller at kvinner sulter seg, heller enn å trene, men det er vell "taboo" å si...

Anonymkode: 419b1...89f

Wow....wow 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs helt hva slags type knebøy du snakker om og hva slags type styrketrening de holder på med 

Anonymkode: 0c1e3...d65

Jeg tenker vanlig knebøy, men hvis du tenker på f.eks frontbøy så er jeg enig at det er bra.

Anonymkode: 71c81...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker vanlig knebøy, men hvis du tenker på f.eks frontbøy så er jeg enig at det er bra.

Anonymkode: 71c81...b9d

Dybde har mye å si. Også stangplassering. Du sa knebøy så jeg forstod at du ikke mente frontbøy, men knebøy er ikke bare knebøy

Anonymkode: 0c1e3...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva de trener for.

Altså, om de driver seriøst med en idrett, trener litt sånn hist og pist for eget velvære, eller om de bare trener for å trene, slik at de kan skryte av og vise at de trener og er ekstremt opptatt av å se bra ut.

Det er et enormt spenn her.

Anonymkode: 74273...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...