Gå til innhold

Har gått en lang tur i dag, nå har jeg så vondt mellom lårene at jeg knapt klarer å gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått en lang tur idag i skogen med en venn av meg, turen var hyggelig den men det som har skjedd er ikke moro. Jeg har gnisset med lårene mot hverandre og er nå blodrød i store områder og må spre lårene når jeg nå må gå. 

Jeg er heller ikke tykk, har bare store lår, hater de!!

Er det noe som kan hjelpe mot dette? Noe å smøre på eller noe? 

Anonymkode: 1a364...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lama_Drama

Smør med sårsalve eller sink eller lignende. Har du kompresser? Legg de på og la ligge til det gror. Jeg blir ofte slik om sommeren. :(

Endret av Lama_Drama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gått tur i shorts eller skjørt, sånn at huden på lårene gnisser mot hverandre? Vet hvordan det føles, det er pyton! Jeg går aldri i kort shorts hvis jeg skal gå et stykke, og har jeg kjoler og skjørt på meg, så klipper jeg av benene på tynne strømpebukser og lager «sykkelshorts» som jeg har på meg under, som ikke viser såklart😃👌 Det er det beste tipset jeg kan gi deg😊

Anonymkode: a1a07...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ekkelt og klamt når lårene disser sånn at det blir sårt og rødt. Jeg kan ikke gå i skjørt eller kjole uten å ha på tights under fordi ellers så disser det sånn at det blir veldig ubehagelig og ondt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zaga skrev:

Det er så ekkelt og klamt når lårene disser sånn at det blir sårt og rødt. Jeg kan ikke gå i skjørt eller kjole uten å ha på tights under fordi ellers så disser det sånn at det blir veldig ubehagelig og ondt.

Til neste gang: På b.la zizzi får du kjøpt såkalt lårskåner som veldig korte tights. Disse er ment for å hindre gnagsår mellom lårene. 

Fåes kjøpt i butikk og på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff den tabben har jeg også gjort. På apoteket selger de bandasjer i forskjellige størrelser som du kan klistre på. (Ha glatt shorts over der igjen.) Evnt gnagsårteip. Finn et eller annet som hindrer at sårene gnikker, men som samtidig lar de puste.

Anonymkode: 209fb...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smør på sinksalve om natta, perfekt på sår hud.   Står i babyhylla på butikken. 

Anonymkode: 39d41...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...