Gå til innhold

Menn. Er dette et ok antrekk på date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år og tenkte noe ala dette. Vil ikke ha for kort skjørt. Blusen jeg tenker å bruke er ermeløs som den på bildet, men er lyserosa og ensfarget. 

IMG_2413.JPG

Anonymkode: 1bc71...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg synes det ser veldig kjerring ut. Min mor på 50 kunne kledd seg sånn.

Anonymkode: bf6c1...d6f

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei. Blir litt tantete... (liker ikke kjerring uttrykket)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde gå i en knøttliten topp (som viser pupper, veldig viktig) og miniskjørt, med fishnet strømper og ikke for høye hæler (i tilfelle mannen er lav). Da er du nok godkjent i alle menns bok :) 

Anonymkode: 3987f...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gutta over.

Men så er skjørt veldig bra med tanke på "rask tilgang". 

Anonymkode: bebb9...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh... "date" - hva betyr det? Ut på puben eller på fin restaurant?

Anonymkode: 17b2b...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørtet og blusen passet ikke særlig godt sammen...er min mening da. Blusen er ok, 24hr ok, men skjørtet er mer night-life antrekk. 

Endret av Gent82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Synes det var fint. Alder spiller ingen rolle når det kommer til det antrekket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lekker kropp er det der et mer sexy antrekk enn noe utfordrende. Blir som at en veltrent mann er kjekkere i en genser som svakt viser kroppen enn tank-top. 

Anonymkode: c8f17...0f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde gå i en knøttliten topp (som viser pupper, veldig viktig) og miniskjørt, med fishnet strømper og ikke for høye hæler (i tilfelle mannen er lav). Da er du nok godkjent i alle menns bok :) 

Anonymkode: 3987f...c6a

Det hadde vært fint å ha sett ja, for alt man ser nå for tiden er jenter og kvinner som er som "droner" og kler seg helt likt i flate sneakers og har et eller annet patetisk stram treningstights eller jeans - de synes altså at det er "hot og feminint". Også holder de selvsagt enten en vannflaske eller kaffe latte som de "sutter" på. 

Men for å rette litt på antrekket du nevnte. For min del kunne man hatt følgende:

1) Trenger ikke å være knøttliten topp i det hele tatt. Jeg fokuserer ikke mye på utseende, men antrekk er viktig og synes det er et rimelig krav ettersom det er langt lettere å skifte antrekk enn å "skifte" utseende. Fin, grei topp. Trenger ikke være altfor tight. 

2) Skjørt er veldig bra, men trenger ikke å være mini - kan være rett over knærne. Det skjørtet på bildet her var litt mer "bestemor" og dekket knærne og vel så det. 

3) Strømper er veldig sexy, trenger ikke være fishnets, men fine og stylish. Wolford strømper er veldig fine. 

4) Når det gjelder hæler, så er Louboutin sko ganske stilige, men iallfall noe i den duren.

Det er en grunn til at jeg gleder meg til å fly hver gang - og det er ikke for å sitte på flyet, men for å se på de stilige antrekkene til flyvertinner - skjørt, strømper, høye sko = beste blandingen ever. Flyet er vel snart det eneste stedet man kan se kvinner i den type antrekk live. 

 

 

 

Anonymkode: bd8da...718

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æsj.!!! Var dritstygt!!!

Anonymkode: f6755...81f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du kan ha et sånn skjørt, men uten den stygge glidelåsen der og en bluse, men langermet bluse istedenfor, da blir det mer elegant. Ellers vil nok den blusen du nevner være fin så lenge de ikke har de ekle flagrende greiene hengene foran der (grøss). De skoene der er også veldig ut, no go liksom. Enten ballerina sko som matcher eller søte sandaler med liten hæl, men ikke sånne stygge kolosser som det der. Til og med ankel støvletter er bedre enn de skoene på bildet.

Jeg er 29 forresten

Anonymkode: 60c9f...9b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle deg helt vanlig og hverdagslig! Ikke lag mye greier ut av et klesplagg, jåledokker er dødskjedelig. Som bruker tiden sin på å se bra ut med altfor mye sminke, kaster bort penger på klær.

 

En trang jeans som viser formene dine holder det 🙂 

Anonymkode: 847ba...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å gå litt i den stilen fra før av? Er du ung, ser fresh ut, og vet hvordan å gå med det blir det noe helt annet enn å se det på bilder som det der. Det kan til og med jeg som kler meg kjipt se.. det handler mye om stylingen!

Også handler det jo litt om åssen type han er. Det er jo umulig for oss å si.

Personlig har jeg gått med svart bukse og fin topp på første date. Litt kjedelig, ja, men nøytralt, har alltid følt jeg har truffet. Sier ikke du skal det, poenget er at gå i det du føler deg fin OG komfortabel i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

4) Når det gjelder hæler, så er Louboutin sko ganske stilige, men iallfall noe i den duren.

 

 

 

 

Anonymkode: bd8da...718

:blink:

Hvor mye penger tror du damene har, egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du burde gå i en knøttliten topp (som viser pupper, veldig viktig) og miniskjørt, med fishnet strømper og ikke for høye hæler (i tilfelle mannen er lav). Da er du nok godkjent i alle menns bok :) 

Anonymkode: 3987f...c6a

He-he.. Nå kan ikke jeg svare for alle andre menn, men jeg er uenig med deg. Personlig synes jeg at «turtle neck n wide pants» stilen er har mye større wow faktor en det du beskriver. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke skjørtet.

Anonymkode: 06431...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...