Gå til innhold

Nabogutten går rundt med tissen spennende i nabolaget!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja litt av overskrift.

Jeg/vi er så lei av å se nabo 5 åringens "saker" slengende rundt i nabolaget!  Vi har postkasse rett ved deres hage, vi må gå forbi dem når vi henter posten, og blir naturlig at vi da hilser og slår av noen ord. Der ser vi ofte nabogutten hopper opp på trampolina med kun en t-shorte og rompa og utstyret i det fri. Det er heller ikke sjeldent at småsøskene hans sitter på huska kliss naken, og hvem som helst som går forbi kan se rett inn i deres hage. De har ikke gjerde , og fult innsyn fra både andres vinduer, og for forbipasserende som både går og kjører forbi der ofte. 

Når barna våre leker av og til kan disse barna også komme på døra vår kliss naken, og når barnet vårt har vært i deres hage og vårt barn kommer løpende og skal ha badetøy, så vet jeg de alle der er kliss naken. 

Jeg synes det er feil. Når man er 5 år !!!

Anonymkode: 05f74...825

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle stå slengende !

Anonymkode: 05f74...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at foreldrene tør, med tanke på snikfotografering etc. 

Anonymkode: 6e81e...88d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er feil. Når man er 5 år !!!

Har han klær på når han kjører bil da? Eller på jobb, ærender feks i banken, butikken osv?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres herlig livsbejaende ut å hoppe naken på trampoline! :rolleyes:

Anonymkode: 08df6...667

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er fint at de tisser rundt!

Anonymkode: d870c...ec6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker nabogutten løp kliss naken med gummistøvler hele sommeren i "alle år", til han var mye over 5 år i allefall. Ingen som brydde seg om det. 

Anonymkode: cf443...650

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, han er fem år! Hvem bryr seg?!?

Hadde skjønt at du ble opprørt hvis det var nabomannen som hoppet rundt med snegla sprettende til alle kanter.

Anonymkode: 5847e...0f5

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, han er fem år! Hvem bryr seg?!?

Hadde skjønt at du ble opprørt hvis det var nabomannen som hoppet rundt med snegla sprettende til alle kanter.

Anonymkode: 5847e...0f5

Hahaha, nå ler jeg.

Jeg synes det blir feil uansett.

Anonymkode: 05f74...825

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min syntes nakne barn var noe av det sjønneste som fantes.. Så frie for hemninger, og skam. Så inni deres egne verdner. De var helt og holdent seg selv... Men så fant jeg ut at faren hans var pedofil, og da ble det bare rart å si noe slikt.

Det er utrolig mange som lar barna løpe rundt nakne, og jeg forstår ikke at de tør. Nå er det også enkelte barn som gjør dette mot sine foreldres vilje, men men.. Snakk med foreldrene TS.

Anonymkode: 7999d...256

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min syntes nakne barn var noe av det sjønneste som fantes.. Så frie for hemninger, og skam. Så inni deres egne verdner. De var helt og holdent seg selv... Men så fant jeg ut at faren hans var pedofil, og da ble det bare rart å si noe slikt.

Det er utrolig mange som lar barna løpe rundt nakne, og jeg forstår ikke at de tør. Nå er det også enkelte barn som gjør dette mot sine foreldres vilje, men men.. Snakk med foreldrene TS.

Anonymkode: 7999d...256

Kan ikke snakke med de om det. Jeg er iallefall ikke intressert i at barna til andre skal løpe mot oss å snakke med oss uten tøy!!

Anonymkode: 05f74...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det du som har et problem, ikke naboungen eller foreldrene. La barn være barn.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS

Det er virkelig ikke greit at du bruker tiden din til å stirre på nakne barn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrodeF skrev:

TS

Det er virkelig ikke greit at du bruker tiden din til å stirre på nakne barn. 

Ehh? Jeg går til posten ! Men ok. 

Anonymkode: 05f74...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min syntes nakne barn var noe av det sjønneste som fantes.. Så frie for hemninger, og skam. Så inni deres egne verdner. De var helt og holdent seg selv... Men så fant jeg ut at faren hans var pedofil, og da ble det bare rart å si noe slikt.

Det er utrolig mange som lar barna løpe rundt nakne, og jeg forstår ikke at de tør. Nå er det også enkelte barn som gjør dette mot sine foreldres vilje, men men.. Snakk med foreldrene TS.

Anonymkode: 7999d...256

Jeg lot sønnen min være naken på stranda til han var en 3-4 år.  Jeg hadde fortsatt gjort det idag.  Pedofile fantes for 100 år siden og de finnes fortsatt idag.  Man må få la barna få leve!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrodeF skrev:

TS

Det er virkelig ikke greit at du bruker tiden din til å stirre på nakne barn. 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...