Gå til innhold

Nytt forhold som er litt vanskelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg er i oppstarten av et nytt forhold så sliter jeg ekstremt mye med tillit. I mitt forrige forhold til det 2 år før jeg følte tillit, rett etter det ble tilliten brutt. Jeg tviler på alt min nye kjæreste sier, selv om han gjør alt han sier at han skal. Han viser faktisk alle tegn til å ville ha meg som kjæreste, likevel føler jeg at han bare er ute etter sex. Han vil gjerne ha sex hver dag, dette blir litt mye for meg, så blir han litt furt om han ikke får også. Så det hjelper jo ikke på. 

Han har tatt med meg rundt til familien og presentert meg. De sier at han aldri har gjort slikt før. Han prøver å bli kjent med min familie og nærmeste venner. Han har åpnet seg til meg om alle sine tidligere feilsteg. Han begynner smått å planlegge fremtiden med meg i den. Han lytter, gir råd og hjelper meg uansett hva. 

Likevel tenker jeg at han ikke er interessert, kun vil ha sex, drar om han ikke får sex, manipulerer meg, lyver til meg, etc. Alt det kun pga mine gamle erfaringer. Hvor lenge skal jeg gå å kikke etter feil? Hvor lenge skal jeg tolke alt negativt? Når klarer jeg å gi slipp på det gamle vonde?

Anonymkode: e2f09...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det samme problemet. Har du noen å snakke med om det du sliter med? Det virker sånn du beskriver her at han faktisk er seriøs. Han planlegger jo konkret framtiden med deg og presenterer deg for familien. 

Anonymkode: c2ac8...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...