Gå til innhold

Noen med vikarjobb på barneskole som kan svare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat begynt som vikarlærer i en førsteklasse og lurer på hva jeg kan forvente meg som timelønn?  (60min)

Har fullført PPU og har nesten 300 studiepoeng hvis dette er relevant i forhold for sammenligning med noen.

Lurer fordi jeg tidligere kun har jobbet på ungdomskolen og vgs, og er nysgjerrig på hvordan det ligger an for barneskolelærere :)

Anonymkode: 86ce9...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var tiltallingsvikar uten PPU, eller relevante studiepoeng, i Oslo. Timelønnen varierte veldig fra ulike skoler, noen gav meg ansiennitet og noen hadde høyere lønnstrinn i Groruddalen. 

Dette er 4 år siden, men jeg mener jeg hadde gjennomsnittlig 220 kr i timen, og 270 kr i timen på den skolen som betalte mest. 

Nå er det også litt forskjell på hvordan skolene regner timer. Noen regner 45 min som en time, noen gir deg for friminuttet, andre kun undervisningstid. 

Skal du være en mer fast vikar blir det vel månedslønn. Da ville jeg tatt en prat om hva de plasserer deg på, så det blir riktig.

Anonymkode: f30c6...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 269 kr i timelønn for 4 år siden uten PPU med mastergrad i et ikke skolefag på barneskolen. Nå må du nok få minst 280 kr.

Anonymkode: f16aa...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ca. 560 roner timen som vikar på en ungdomsskole, før jeg var ferdig utdannet. På videregående skoler ligger det vel ofte enda høyere, på over 700 kroner timen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Example skrev:

Fikk ca. 560 roner timen som vikar på en ungdomsskole, før jeg var ferdig utdannet. På videregående skoler ligger det vel ofte enda høyere, på over 700 kroner timen. 

Du lyver. Det tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: f16aa...0fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du lyver. Det tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: f16aa...0fa

Absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...