Gå til innhold

Merker at jeg ikke er interessert i han lenger... Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk kontakt på mandagen. Ble mye prat osv og det gikk fint følte jeg. Men følte og fort det var null kjemi osv og mista interessen. Han var masete og veldig på, det gjør at jeg ikke orker. Han sendte snap i går liksom rundt klokka 9 på morgenen, og en på chat rundt 10 i går kveld. Men enda ikke åpent noen av de. Føler meg kvalt rett og slett! men er der for slemt å ghoste han?

Anonymkode: a843c...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her igjen

Jeg synes alltid det er ubehagelig å avvise noen... Dermed ender jeg opp som regel med å la kontakten sile ut i sanden eller blokkere

Anonymkode: a843c...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå videre i livet :)

Anonymkode: 2fe4b...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å gå videre :) men om du vil gi en tilbakemelding, så er det jo fullt mulig å være dønn ærlig og si at "sorry, men det her er faktisk litt for mye, og funker ikke for meg" eller noe slikt. Om han ikke takler det er jo ikke det din feil

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk kontakt på mandagen. Ble mye prat osv og det gikk fint følte jeg. Men følte og fort det var null kjemi osv og mista interessen. Han var masete og veldig på, det gjør at jeg ikke orker. Han sendte snap i går liksom rundt klokka 9 på morgenen, og en på chat rundt 10 i går kveld. Men enda ikke åpent noen av de. Føler meg kvalt rett og slett! men er der for slemt å ghoste han?

Anonymkode: a843c...5ae

Send en melding der du sier at han virker som en hyggelig fyr, men at dere ikke har den kjemien du er ute etter. Hvis han sier noe mer enn lykke til videre så blokkerer du ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghosting er bare dumt, si ifra! Det er det eneste respektfulle å gjøre! Ghosting er bare greit på masete folk som ikke godtar at den ene ikke vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...