Gå til innhold

Tok silikon i puppene. Nå har jeg strekkmerker 😫😒


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad for de nye puppene, men så uheldig jeg var har jeg fått strekkmerker på dem nå som følge av silikonen. Jeg visste dette var en risiko å tenke å over dessverre, men trodde det skjedde med få. Tok det for snart 3 mnd siden, og er nå de siste 2 ukene jeg har begynt å få gradvis mer synlige merker.. Kjenner jeg blir helt nedbrutt av dette og det ødelegger min selvtillit! Så hva kan jeg gjøre? Når slutter dem å bli mer synlig? Når blir dem hvite? Ah faen altså :(

Anonymkode: 1334b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller er det eventuelt noen andre kvinner her som har opplevd å få strekkmerker av å ta silikon som vil dele sin erfaring? Takk!❤️

Anonymkode: 1334b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart får du strekkmerker. Du strekker jo huden pga den nye vekta. De vil du altid ha,  men om noen år blir de blekere og blekere. Men forsvinner gjør de ikke. 

Anonymkode: 57b47...50a

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så klart får du strekkmerker. Du strekker jo huden pga den nye vekta. De vil du altid ha,  men om noen år blir de blekere og blekere. Men forsvinner gjør de ikke. 

Anonymkode: 57b47...50a

Men jeg har sett mange som tar silikon og endel av dem får ikke, eller dekker de dem til? Forstår ikke, men vi alle har jo forskjellige hudtyper da

Anonymkode: 1334b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elizabeth89 skrev:

Dette visste du vel før du tok silikon?

Visste at det var en risiko. Kirurgen sa at ikke alle får det, men NOEN

Anonymkode: 1334b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt silikon på nyåret i fjor, og jeg har ikke et eneste strekkmerke. Så det er slett ikke som innlegg #3 skriver. Det er ikke "så klart" man får strekkmerker.

Det avhenger av flere faktorer, blant annet hudens evne til å strekke seg, mengden underhudsfett og størrelsen på de nye puppene. Jeg gikk bare fra A til B. Jeg hadde heller ikke et eneste strekkmerke noe sted da jeg var gravid for noen år siden, så kanskje jeg ikke så lett får det.

 

Anonymkode: 08060...b26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke strekkmerker. 

Anonymkode: 08459...408

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt silikon på nyåret i fjor, og jeg har ikke et eneste strekkmerke. Så det er slett ikke som innlegg #3 skriver. Det er ikke "så klart" man får strekkmerker.

Det avhenger av flere faktorer, blant annet hudens evne til å strekke seg, mengden underhudsfett og størrelsen på de nye puppene. Jeg gikk bare fra A til B. Jeg hadde heller ikke et eneste strekkmerke noe sted da jeg var gravid for noen år siden, så kanskje jeg ikke så lett får det.

 

Anonymkode: 08060...b26

Damn du er heldig. Misunner deg haha

Anonymkode: 1334b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tar du ut igjen silikonen.... Vel!

Da får du vrengte baklommer med strekkmerker 👍🏻

Anonymkode: 885c8...899

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og tar du ut igjen silikonen.... Vel!

Da får du vrengte baklommer med strekkmerker 👍🏻

Anonymkode: 885c8...899

Blir selvfølgelig ikke å ta dem ut igjen. Mine pupper var så små før at dem ikke kunne fylle en A cup engang, nå fylle dem en B og C stortsett

Anonymkode: 1334b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen lurer så tok jeg 275 gram i begge

- TS

Anonymkode: 1334b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er kjipt, men du må jo bare prøve å ikke la det ødelegge selvtilliten din. Tross alt har du klærne på 90% av tiden, så jeg ser ikke helt at det skulle være et voldsomt stort problem. Jeg har strekkmerker selv og lar det ikke plage meg spesielt mye. Det handler litt om hvor du velger å legge fokus også.

Anonymkode: 5cdc6...828

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis noen lurer så tok jeg 275 gram i begge

- TS

Anonymkode: 1334b...b11

Og over muskelen, glemte jeg å si

Anonymkode: 1334b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkmerker er da veldig vanlig å ha. Kan ikke helt se det store problemet her. 

Endret av Nerine_
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at det er kjipt, men du må jo bare prøve å ikke la det ødelegge selvtilliten din. Tross alt har du klærne på 90% av tiden, så jeg ser ikke helt at det skulle være et voldsomt stort problem. Jeg har strekkmerker selv og lar det ikke plage meg spesielt mye. Det handler litt om hvor du velger å legge fokus også.

Anonymkode: 5cdc6...828

Jeg liker å gå i klær med utringring og alle topper og kjolene har det... Så nå må jeg tydeligvis bruke foundation og pudder over

Anonymkode: 1334b...b11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Strekkmerker er da veldig vanlig å ha. Kan ikke helt se det store problemer her. 

Det er stygt

Anonymkode: 1334b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å gå i klær med utringring og alle topper og kjolene har det... Så nå må jeg tydeligvis bruke foundation og pudder over

Anonymkode: 1334b...b11

Ja, men da gjør du det, da? Hvis det får deg til å føle deg bedre er det vel verdt å bruke noen minutter på det. Jeg personlig hadde aldri giddet, men det er jo fordi det ikke plager meg og jeg ikke tror at andre bryr seg særlig heller. Men alle er forskjellige. Det plager deg, men da finnes det heldigvis en mulighet til å sminke over hvis alle toppene og kjolene dine er utringet og du ikke har lyst til å gå med noe annet. Det er jo bra.

Anonymkode: 5cdc6...828

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stygt

Anonymkode: 1334b...b11

Syns ikke jeg. Men om strekkmerker er ditt største problem tipper jeg du overlever🙂

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fasinerende hvordan folk blir informert om bivirkninger/risiko av operasjonen, men likevel tenker at det ikke skal skje. 

Anonymkode: 753bb...d7b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...