Gå til innhold

Babyen drar klut/teppe over ansiktet, blir liggende og sprelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette skjer jo bare på sofaen når jeg er der, og hun får ligge med teppet sitt eller kosekluten. Hun drar det over ansiktet og begynner å sprelle med stive armer og bein med en gang - gang på gang. Jeg fjerner det jo selvfølgelig med en gang hun begynner å sprelle, for jeg leser det som at hun ikke liker det?

Det er jo mange babyer som roer seg med noe over ansiktet når de skal sove, men jeg er litt usikker på om min egentlig vil ha noe der, mtp sprellinga, men hvorfor da dra det over hele tiden? Har ikke latt det bare ligge for å se om hun roer seg heller, ikke når hun spreller så. 🤷

Er noen av deres små på samme måte?

Anonymkode: 0eee3...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er hun. Vår har også gjort det mye, men virker mest som lek. 

Anonymkode: 45e2a...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5 måneder 🙂

Anonymkode: 0eee3...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

4,5 måneder 🙂

Anonymkode: 0eee3...3b7

Da tror jeg heller det er lek,vår begynte rundt samme alder. Vi sa "tittel!"når vi tok av tøystykke fra ansiktet og hadde det gøy med det. Etterhvert lærte hun å ta det bort selv. 

Anonymkode: 45e2a...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da tror jeg heller det er lek,vår begynte rundt samme alder. Vi sa "tittel!"når vi tok av tøystykke fra ansiktet og hadde det gøy med det. Etterhvert lærte hun å ta det bort selv. 

Anonymkode: 45e2a...4d4

Takk for svar 🙂

Anonymkode: 0eee3...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har gjort nøyaktig det samme veldig lenge (er snart 7 mnd) Hun legger kosekluter over ansiktet og virker til å få panikk, men med en gang jeg fjerner kluten så ser hun på meg med ett lurt smil. Hun har til og med prøvd å legge leker som ikke en gang dekker munn eller nese over ansiktet og fått liksompanikk, når jeg har ropt navnet hennes da så har hun bare flirt tilbake 🤣

Jeg fikk panikk i begynnelsen da hun gjorde dette her, men har etterhvert at det bare er en litt merkelig lek som hun elsker 😅

Anonymkode: 12053...24b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min har gjort nøyaktig det samme veldig lenge (er snart 7 mnd) Hun legger kosekluter over ansiktet og virker til å få panikk, men med en gang jeg fjerner kluten så ser hun på meg med ett lurt smil. Hun har til og med prøvd å legge leker som ikke en gang dekker munn eller nese over ansiktet og fått liksompanikk, når jeg har ropt navnet hennes da så har hun bare flirt tilbake 🤣

Jeg fikk panikk i begynnelsen da hun gjorde dette her, men har etterhvert at det bare er en litt merkelig lek som hun elsker 😅

Anonymkode: 12053...24b

Hahah herlig 😂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da tror jeg heller det er lek,vår begynte rundt samme alder. Vi sa "tittel!"når vi tok av tøystykke fra ansiktet og hadde det gøy med det. Etterhvert lærte hun å ta det bort selv. 

Anonymkode: 45e2a...4d4

Tittel?

Anonymkode: 7e80c...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Tittel?

Anonymkode: 7e80c...d80

Titteiii. ;)

Anonymkode: 45e2a...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...