Gå til innhold

Klør noe så inni helv.... nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste mnd har jeg klødd så sinnsykt nedentil. Ikke «inni», men liksom akkurat langs trusekanten hele veien. På en sånn måte at man skulle tro jeg reagerer på stoffet i trusa plutselig..?? Klør ikke hele tiden, men spesielt når jeg har vært på do. Blir også veldig rød i huden foran, typ rett under bukselinninga. Nevnte det ved forrige gu, testet meg for alt mulig av kjønnssykdommer og sånt, men fant ingenting. Fikk bare beskjed om å se det an. 

Flere som har vært borti det? Finnes det noe som hjelper? Hilsen desperat.

Anonymkode: 34ce1...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan reagere på vaskemiddelet du bruker, evt så kan det være at du bruker for trange bukser/truser.
Jeg klør som et uvær hvis jeg har på for trange bukser eller truser og løper rundt på feks jobb og blir svett. Det roer seg når huden får puste igjen og jeg får vasket meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studentinorge1998

Signerer angående vaskemiddelet! Så fort jeg byttet over til sensitiv forsvant alt av problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du vokse eller barbere deg? Jeg har vokset i mange år, og husker at jeg klødde skikkelig etter hver voksing i starten. Det hjalp å smøre med olje de første dagene etter voksing :) Aner ikke om det er dette som er problemet ditt, men du kan jo alltids prøve?

Anonymkode: 8b2d7...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskemiddelet ja.. har faktisk ikke falt meg inn engang😅 Takk, skal prøve det!

Anonymkode: 34ce1...2ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på selv om jeg er en mann. Er ganske sensetiv for parfyme i underlivet selv. Viss jeg vasker undertøy med vanlig vaskemiddel, reagerer jeg og det begynner å klø. Etter jeg gikk over til vaskemiddel uten parfyme ble problemet borte. Så det kan være som andre over sier, at det er vaskemiddelet som er synderen.

Anonymkode: f5408...091

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Badesåpe skrev:

Prøvd canesten?

Nei har ikke det. Ville ikke legen funnet ut hvis det var sopp??

Anonymkode: 34ce1...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Badesåpe skrev:

Prøvd canesten?

Sopp langs trusekanten? Den var ny.

Anonymkode: acc30...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør som bare det av barbering, truseinnlegg, parfymert dasspapir som de selger overalt i utlandet. Så bytt ut alt til parfymefritt og bruk bomullstruser, ikke polyester og se om det hjelper. 

Anonymkode: 651f0...5a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sopp langs trusekanten? Den var ny.

Anonymkode: acc30...9fe

Verdt et forsøk. Klødde som faen i underlivet selv, men kun på utsiden. Canesten funka fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skabb! Enormt mye skabb

Anonymkode: f9bcf...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha sopp i huden overalt, gjerne der det blir littklamt og varmt og huden ikke får luft. Prøv å gå litt uten klær som gnisser når du er hjemme og lufttørk deg før du kler på deg etter du har dusjet feks. Evt forsøk krem mot hudsopp, mulig du ikke kan få det reseptfritt, da må du jo evt til lege.

Anonymkode: f0819...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herpes? Det begynner som voldsom kløe før det blir blemmer.

Anonymkode: ea592...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sopp langs trusekanten? Den var ny.

Anonymkode: acc30...9fe

Ikke så dumt, for jeg har kun soppinfeksjon på utsiden - og jeg har det MYE. Og det kløøøøøøøøøør som bare satan.

Anonymkode: a82e1...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herpes? Det begynner som voldsom kløe før det blir blemmer.

Anonymkode: ea592...e2d

Ja kan vel også legge til at jeg har herpes.  Er over ett år siden sist utbrudd, men dette klør ikke på samme måte som utbruddene har pleid å gjøre, så tror ikke det er det..

Anonymkode: 34ce1...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 1.37, Minya skrev:

Du kan reagere på vaskemiddelet du bruker, evt så kan det være at du bruker for trange bukser/truser.
Jeg klør som et uvær hvis jeg har på for trange bukser eller truser og løper rundt på feks jobb og blir svett. Det roer seg når huden får puste igjen og jeg får vasket meg.

 

På 22.5.2019 den 1.40, studentinorge1998 skrev:

Signerer angående vaskemiddelet! Så fort jeg byttet over til sensitiv forsvant alt av problemer

Byttet ut alt av vaskemidler med parfymefritt, og har vasket alt jeg har av bukser og undertøy. Idag er søren meg kløen borte, for første gang på sikkert 3-4 mnd, for en enorm lettelse😆

Anonymkode: 34ce1...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, May 21, 2019 den 23.33, AnonymBruker skrev:

De siste mnd har jeg klødd så sinnsykt nedentil. Ikke «inni», men liksom akkurat langs trusekanten hele veien. På en sånn måte at man skulle tro jeg reagerer på stoffet i trusa plutselig..?? Klør ikke hele tiden, men spesielt når jeg har vært på do. Blir også veldig rød i huden foran, typ rett under bukselinninga. Nevnte det ved forrige gu, testet meg for alt mulig av kjønnssykdommer og sånt, men fant ingenting. Fikk bare beskjed om å se det an. 

Flere som har vært borti det? Finnes det noe som hjelper? Hilsen desperat.

Anonymkode: 34ce1...2ae

Har du funnet ut av dette enda?  

Anonymkode: cfdc9...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...