Gå til innhold

Flere som føler seg kjedelige fordi de er fra bygda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler det er så innmari kjedelig å måtte reise langt for å besøke familien. Var kjedelig å vokse opp der og, særlig etter tenårene. Var nesten flaut å komme derfra. 
Det er samme menneskene hele tiden, mangel på aktiviteter og tilbud, en eneste lokalbutikk. 
Ingen steder du kan være anonym heller. Trenger du sykehus eller psykologisk hjelp er det gjerne en time minst å kjøre.
Synes folk som vokser opp i by har mye større muligheter. 

Anonymkode: a6ef5...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Elsker at jeg er ifra bygda, og stolt over det. Voks opp blant dyr og nydelig natur. Kunne ikke hatt en bedre oppvekst. Trygt og fint. 

Anonymkode: 690bf...2ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i fra bygda og langt i fra kjedelig, har venner fra både by og bygd og alle sosiale lag, absolutt ikke flau over å være fra bygda 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mindre tilbud

Må si meg enig med gubben 

Hadde det bare vært oss to kunne han bodd et sted som kunne vært med på "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu", men siden vi har barn er det viktig at de bor i by eller bynært slik at de har et viss mangfold av aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vokst opp i by, og alltid misunt de som vokste opp på bygda! For meg var det drepende kjedelig i byen. Bor nå selv på bygda, og mine barn vokser opp her og kunne ikke hatt det bedre😃 (de største har også bodd store deler av livet sitt i by, så ja, de vet hva de snakker om😉

Selvfølgelig er det ikke kjedelig å være fra bygda! Ta det fra en by-unge😎

Anonymkode: 3142c...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...