Jump to content
AnonymBruker

Tenker egentlig folk her inne over at de får svar fra psykisk syke personer?

Recommended Posts

AnonymBruker

Oh yes! Alt dritt i verden skyldes psykiske syke!:ironi:Det skjer ikke at åndsfriske folk er ekle med andre (som f.eks folk som opprertte tråder for å sverte en spesifikk gruppe sånn som du gjør). 

Du får høre med admin om de kan be alle som ønsker å bli medlem om å levere inn helseattest først:sarkasme:

Anonymkode: 6ccfd...239

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste nettopp om en kvinne som var Kg-bruker - som ble drept av en annen Kg-bruker..det setter ting litt i perspektiv 😔 

Anonymkode: 7ce95...776

Høres fishy ut... 

Anonymkode: dba22...bf5

AnonymBruker
På 22.5.2019 den 20.50, hind skrev:

Ja, det er en interessant miks. Vi har jo til og med vår egen huspsykopat. Eller, vi hadde i alle fall det før. Har ikke sett ham på en stund nå.

Er mange friske folk her med masse fordommer, rasister også, og vi må ikke glemme de sjalu og misunnelige, de hissige med kort lunte, de med stort perspektiv, de med mye livserfaring, ja, kan fortsette ....og fortsette...

Anonymkode: 4c058...e3a

herzeleid

Ja jeg har faktisk tenkt over det ved et par anledninger, og holdt igjen noe av kritikken jeg ville rettet mot en person som har det greit. Noen av brukerne, og dermed deres svar, er åpenbart preget av et liv fullt av skuffelser og vonde opplevelser, og når de i tillegg har veldig store vanskeligheter med å følge enkle logiske sammenhenger eller selv føre en sammenhengende argumentasjonsrekke tenker jeg ofte at det er snakk om mennesker som både har det vondt, og sliter psykisk. 

Guest hind
5 hours ago, AnonymBruker said:

Er mange friske folk her med masse fordommer, rasister også, og vi må ikke glemme de sjalu og misunnelige, de hissige med kort lunte, de med stort perspektiv, de med mye livserfaring, ja, kan fortsette ....og fortsette...

Anonymkode: 4c058...e3a

Javisst. Jeg tenker også ofte på at jeg høyst sannsynlig sitter og sitter og diskuterer med ungdomsskoleelever av og til. Det hender jeg moderer meg litt når jeg kommer på det. 

AnonymBruker

Jeg er ikke et offer. Så folk kan skrive hva de vil. Jeg er ansvarlig for hvordan jeg mottar budskapet til andre. Tar ansvar for meg selv jeg. Er ikke så fokusert på om folk er sånn eller sånn. De som lar seg påvirke uten å bruke hjernen sin, er jo selv ganske syke.

Anonymkode: f3bd3...b8a

Annonse