Jump to content
AnonymBruker

Tenker egentlig folk her inne over at de får svar fra psykisk syke personer?

Recommended Posts

AnonymBruker

at enkelte av svarene er fra psykisk syke som ikke helt tenker over hva de skriver? 
Hvis noen er kraftig deprimert, føler seg misslykket og skriver stygt til andre for å få de til å føle seg like dårlig?
Da mener jeg sårbare grupper her inne. 

Anonymkode: 69461...852

Fortsetter under...

AnonymBruker

Neida. Her går man utelukkende til angrep på den som ikke skriver pent. De må skjerpe seg med det samme!

Anonymkode: 81075...644

Guest Parkeringsvakt

Ja, men jeg er også klar over at mange ikke forstår det og at sårbare som blir svart stygt av sårbare kan lide for det. Som regel er jeg da "på lag" med den sårbare som ikke angrep noen. 

De aller fleste som er stygge mot andre har en kjip fortid, men det betyr ikke at vi skal legge oss på rygg og la oss diktere av disse. Vi må sette grenser. Vi kan ikke kurere de som er sinte på nett ved å la dem tråkke på andre som har det vanskelig. Vi kan bare forsøke beskytte de sårbare fra å bli de nye menneskene som er stygge mot andre fordi de selv ble tråkket på av sårbare mennesker som såret de. 

Jeg tror for eks at enkelte av de som skriver i mange uføretråder og rakker ned på uføre har store problemer, men jeg argumenterer imot dem alikevel, fordi jeg mener det er viktig at folk ser at andre mennesker har mer rasjonelle og gjennomtenkte meninger om tema. 

AnonymBruker
7 minutter siden, Parkeringsvakt skrev:

Jeg tror for eks at enkelte av de som skriver i mange uføretråder og rakker ned på uføre har store problemer

Nei, de har store fordommer! Gjerne er de helt friske også!

Anonymkode: 3dceb...145

AnonymBruker

Jeg leste nettopp om en kvinne som var Kg-bruker - som ble drept av en annen Kg-bruker..det setter ting litt i perspektiv 😔 

Anonymkode: 7ce95...776

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste nettopp om en kvinne som var Kg-bruker - som ble drept av en annen Kg-bruker..det setter ting litt i perspektiv 😔 

Og hvor leste du dette?

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvor leste du dette?

Hun har lest om det her på KG. Og det er fakta.

Anonymkode: 69bdf...deb

AnonymBruker

Ja, det er litt vanskelig å søke råd her fordi det er så mange som snakker om ting de egentlig ikke har kunnskap om. Og mange som er bitre og gir dårlige råd med vilje.. men det fine med kg er jo at alle slags folk er her. Advokater, leger, studenter, eldre folk, yngre folk, uføretrygdede.

Anonymkode: 0e632...33e

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var motivet KG-relatert?

Tenkte å svare ja på at jeg omtaler barna mine som kidsa, men nå er jeg ikke så sikker på om jeg tør.

Anonymkode: 33631...f9a

Sirah
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har lest om det her på KG. Og det er fakta.

Anonymkode: 69bdf...deb

Hæ? Seriøst 😱

AnonymBruker
18 minutter siden, Sirah skrev:

Hæ? Seriøst 😱

Det er fakta ja. Skjedde i 2008. 

Sirah
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fakta ja. Skjedde i 2008. 

Huff så tragisk 😢

AnonymBruker

Det slår meg at det er mange diagnoser på KG ja. Jeg hadde aldri orket å lese på KG om jeg ikke hadde omgang med så mange normale og hyggelige kvinner og menn irl. Tenker med gru på folk uten sosialt nettverk som får sitt virkelighetsbilde fra KG. Vil antakelig føre til en del diagnoser i seg selv. 

Anonymkode: 18b88...3ee

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr bare at det er mange mennesker på kg. Med mindre hun ble drept p.ga kg. 

Anonymkode: dbcc9...af7

AnonymBruker

Hun ble kjæreste med en annen kg-bruker. Det ble slutt og senere gikk han og drepte henne. 

Anonymkode: bc92b...11b

Guest hind

Ja, det tenker jeg på så godt som hver gang jeg er her inne. Det lyser gjennom i mange tråder og svar. Det er alltid enormt mange som svarer i uføretrådene her, og jeg regner med at en god del av disse er uføre pga psykisk sykdom.

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ble kjæreste med en annen kg-bruker. Det ble slutt og senere gikk han og drepte henne. 

Igjen, hadde det noe med kg å gjøre, eller var de bare kg-brukere? 

Anonymkode: dbcc9...af7

Guest hind
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det er litt vanskelig å søke råd her fordi det er så mange som snakker om ting de egentlig ikke har kunnskap om. Og mange som er bitre og gir dårlige råd med vilje.. men det fine med kg er jo at alle slags folk er her. Advokater, leger, studenter, eldre folk, yngre folk, uføretrygdede.

Anonymkode: 0e632...33e

Ja, det er en interessant miks. Vi har jo til og med vår egen huspsykopat. Eller, vi hadde i alle fall det før. Har ikke sett ham på en stund nå.

AnonymBruker

Uansett hvor syk personen er er det ikke greit å slenge dritt. 

Jeg  sier i fra. Og finner meg ikke i dritt fra noen. Syke eller ikke. 

Anonymkode: d47be...a63

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette noe som du Vet er fakta? 

Anonymkode: d47be...a63