Gå til innhold

Tenker egentlig folk her inne over at de får svar fra psykisk syke personer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

at enkelte av svarene er fra psykisk syke som ikke helt tenker over hva de skriver? 
Hvis noen er kraftig deprimert, føler seg misslykket og skriver stygt til andre for å få de til å føle seg like dårlig?
Da mener jeg sårbare grupper her inne. 

Anonymkode: 69461...852

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida. Her går man utelukkende til angrep på den som ikke skriver pent. De må skjerpe seg med det samme!

Anonymkode: 81075...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt

Ja, men jeg er også klar over at mange ikke forstår det og at sårbare som blir svart stygt av sårbare kan lide for det. Som regel er jeg da "på lag" med den sårbare som ikke angrep noen. 

De aller fleste som er stygge mot andre har en kjip fortid, men det betyr ikke at vi skal legge oss på rygg og la oss diktere av disse. Vi må sette grenser. Vi kan ikke kurere de som er sinte på nett ved å la dem tråkke på andre som har det vanskelig. Vi kan bare forsøke beskytte de sårbare fra å bli de nye menneskene som er stygge mot andre fordi de selv ble tråkket på av sårbare mennesker som såret de. 

Jeg tror for eks at enkelte av de som skriver i mange uføretråder og rakker ned på uføre har store problemer, men jeg argumenterer imot dem alikevel, fordi jeg mener det er viktig at folk ser at andre mennesker har mer rasjonelle og gjennomtenkte meninger om tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Parkeringsvakt skrev:

Jeg tror for eks at enkelte av de som skriver i mange uføretråder og rakker ned på uføre har store problemer

Nei, de har store fordommer! Gjerne er de helt friske også!

Anonymkode: 3dceb...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp om en kvinne som var Kg-bruker - som ble drept av en annen Kg-bruker..det setter ting litt i perspektiv 😔 

Anonymkode: 7ce95...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste nettopp om en kvinne som var Kg-bruker - som ble drept av en annen Kg-bruker..det setter ting litt i perspektiv 😔 

Anonymkode: 7ce95...776

Og hvor leste du dette?

Anonymkode: 81075...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvor leste du dette?

Anonymkode: 81075...644

Hun har lest om det her på KG. Og det er fakta.

Anonymkode: 69bdf...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt vanskelig å søke råd her fordi det er så mange som snakker om ting de egentlig ikke har kunnskap om. Og mange som er bitre og gir dårlige råd med vilje.. men det fine med kg er jo at alle slags folk er her. Advokater, leger, studenter, eldre folk, yngre folk, uføretrygdede.

Anonymkode: 0e632...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste nettopp om en kvinne som var Kg-bruker - som ble drept av en annen Kg-bruker..det setter ting litt i perspektiv 😔 

Var motivet KG-relatert?

Tenkte å svare ja på at jeg omtaler barna mine som kidsa, men nå er jeg ikke så sikker på om jeg tør.

Anonymkode: 33631...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har lest om det her på KG. Og det er fakta.

Anonymkode: 69bdf...deb

Hæ? Seriøst 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sirah skrev:

Hæ? Seriøst 😱

Det er fakta ja. Skjedde i 2008. 

Anonymkode: 7ce95...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fakta ja. Skjedde i 2008. 

Anonymkode: 7ce95...776

Huff så tragisk 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg at det er mange diagnoser på KG ja. Jeg hadde aldri orket å lese på KG om jeg ikke hadde omgang med så mange normale og hyggelige kvinner og menn irl. Tenker med gru på folk uten sosialt nettverk som får sitt virkelighetsbilde fra KG. Vil antakelig føre til en del diagnoser i seg selv. 

Anonymkode: 18b88...3ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste nettopp om en kvinne som var Kg-bruker - som ble drept av en annen Kg-bruker..det setter ting litt i perspektiv 😔 

Anonymkode: 7ce95...776

Det betyr bare at det er mange mennesker på kg. Med mindre hun ble drept p.ga kg. 

Anonymkode: dbcc9...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble kjæreste med en annen kg-bruker. Det ble slutt og senere gikk han og drepte henne. 

Anonymkode: bc92b...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tenker jeg på så godt som hver gang jeg er her inne. Det lyser gjennom i mange tråder og svar. Det er alltid enormt mange som svarer i uføretrådene her, og jeg regner med at en god del av disse er uføre pga psykisk sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ble kjæreste med en annen kg-bruker. Det ble slutt og senere gikk han og drepte henne. 

Anonymkode: bc92b...11b

Igjen, hadde det noe med kg å gjøre, eller var de bare kg-brukere? 

Anonymkode: dbcc9...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det er litt vanskelig å søke råd her fordi det er så mange som snakker om ting de egentlig ikke har kunnskap om. Og mange som er bitre og gir dårlige råd med vilje.. men det fine med kg er jo at alle slags folk er her. Advokater, leger, studenter, eldre folk, yngre folk, uføretrygdede.

Anonymkode: 0e632...33e

Ja, det er en interessant miks. Vi har jo til og med vår egen huspsykopat. Eller, vi hadde i alle fall det før. Har ikke sett ham på en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor syk personen er er det ikke greit å slenge dritt. 

Jeg  sier i fra. Og finner meg ikke i dritt fra noen. Syke eller ikke. 

Anonymkode: d47be...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ble kjæreste med en annen kg-bruker. Det ble slutt og senere gikk han og drepte henne. 

Anonymkode: bc92b...11b

Er dette noe som du Vet er fakta? 

Anonymkode: d47be...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...