Gå til innhold

Hjelp meg å huske hvilke filmer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett noen filmer som handler om noen damer som lever i ulike tidsepoker, handlingen skifter mellom damenes liv.

En film handlet om abort i de ulike tidene. I den ene tiden løste de det med strikkepinner, i en annen var det protester utafor en klinikk som gjorde aborter. En handlet om lesbiske tror jeg. Mener å huske at skuespillerne var nokså kjente. 

Husker ikke hvem og hva filmene heter. Noen som kjenner igjen? Tror det var enda en film, men husker ikke dens tema.

Tror filmene er innspilt på 90tallet. Husker at i ene filmen hadde den ene dama et lilla kjøleskap, om det ikke var en annen knallfarge.

Så en wikipedialiste over filmer med abort, men synes ikke noen titler virker kjente. Mulig de var tv-filmer, at de ikke gikk på kino pg at det er laget vhs/dvder.

Anonymkode: e7884...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søkte på Cher sin imdb nå, for lurte på om hun kanskje var med i en. Og da fant jeg tittelen: If these walls could talk.

Da er det bare å starte jakten på cdon, finn osv

Anonymkode: e7884...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søkte på Cher sin imdb nå, for lurte på om hun kanskje var med i en. Og da fant jeg tittelen: If these walls could talk.

Da er det bare å starte jakten på cdon, finn osv

Anonymkode: e7884...0d8

Skulle akkurat til å tipse deg om det. If these walls could talk handler om abort, If these walls could talk 2 om homofili. 

Anonymkode: 55f26...273

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...