Gå til innhold

Er det Aspergersen som snakker og er dette vanlig for As?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å slite med å komme videre? Slik har jeg hatt det hele tiden. Det er ikke det at interessen har vært lav fra andre kanten, det er bare at ingen tar steget. 
Siste mann jeg forelsket meg i er upraktisk for meg på alle måter. Men jeg sliter så med å komme helt videre! Savner tekstinga, å føle at noen følte det samme for meg. Jeg ga han aldri noen forklaring på oppførselen min. 

Typisk nok har en annen mann vært interessert, som er mer i nærheten og siden jeg ikke har følelser for han så har jeg klart å være meg selv med ham. Han har en del av samme trekka som meg, men han er ikke helt på samme måte likevel. Men når vi har snakket om opplevelser fra skole og hvordan vi opplever det å eksistere så er vi veldig like. 
Vi er begge litt utenfor normalen. F.eks mens elevene ville ha ballspill , likte vi bedre aktiviteter der det ikke var lagspill.
Vi liker også å leve enkelt, jeg får angst av å ha for mange ting. Stort hus eller eiendom er heller ikke noe ønske da det blir for mye styr. Han ønsker det samme. Barn ønsker ingen av oss heller. Vi liker å være på kjøretur. Han har også sagt at han liker å være sjaføren fordi han føler seg "kidnappet" ved å være passasjer. 
Slik har jeg også følt det og det plager meg. 

Jeg tenker at jeg kanskje aldri kan nå opp til en "vanlig oppegående" mann. Fordi jeg har for mye angst og ikke har så mye utrstråling. 
Men hvor skal jeg liksom treffe en? Jeg vet ikke hvorfor jeg synes alle jeg klaffer naturlig med er kjedelige, men jeg ser at de ikke mestrer så veldig mye, de sliter med motivajson og synes livet er tungt. Men det er jo slik jeg er selv også.. 

Anonymkode: c9018...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...