Gå til innhold

Kan noen se en andre strek!


1 barns mamma

Anbefalte innlegg

Ser bare 1 strek jeg og🤷‍♀️ Utrolig hva hjernen kan få deg til å se når man virkelig ønsker det, men ville nok ventet noen dager før ny test.

Anonymkode: 01267...f6f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser bare 1 strek jeg og🤷‍♀️ Utrolig hva hjernen kan få deg til å se når man virkelig ønsker det, men ville nok ventet noen dager før ny test.

Anonymkode: 01267...f6f

Ja jeg får bare teste videre å se 😂 jeg har kjøpt en del tester for en stund siden så var datoen litt kort på noen av de så da måtte jeg få brukt dem opp, som vi da akkurat startet prøvingen igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 1 barns mamma skrev:

Ja jeg får bare teste videre å se 😂 jeg har kjøpt en del tester for en stund siden så var datoen litt kort på noen av de så da måtte jeg få brukt dem opp, som vi da akkurat startet prøvingen igjen 😊

Lykke til😀

Anonymkode: 01267...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så ekstremt idiotisk og teste før det er anbefalt og risikere og innbille seg streker som ikke er der bare for å bli skuffa... Herregud så drita lei jeg er av slike tråder på KG. Er du usikker så vent noen dager og ta en ny test. Du driter tydeligvis penger siden du kan drive å ta dem lenge før anbefalingen 

 

... for faen

Anonymkode: a06d8...1a5

Hvis du er så drit lei slike tråder så er det kanskje lurt å la vær å klikke på tråder som har så tydelig emnelinje som denne? Det blir spurt om en andre strek, føler det er ganske tydelig at dette er en test tråd... 

Jeg vil jo tro det bare er ett stort pluss jeg og ha litt god råd når man prøver å få barn? Så å "drite penger" er vel bare flott? da får jo barnet det den trenger av det som koster, er ikke akkurat gratis å få barn😅

Og at man tester lenge før anbefalt er veeeldig vanlig, av egen erfaring så vet jeg at det er både spennende og utroooolig vanskelig å vente.. Har sett noen får kjempe positiv på 7dpo og noen som ikke får positiv før flere uker etter IKM. Alt er mulig her da kvinners kropp har forskjellige hastigheter!:D 

Anonymkode: 3c0d5...1c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er så drit lei slike tråder så er det kanskje lurt å la vær å klikke på tråder som har så tydelig emnelinje som denne? Det blir spurt om en andre strek, føler det er ganske tydelig at dette er en test tråd... 

Jeg vil jo tro det bare er ett stort pluss jeg og ha litt god råd når man prøver å få barn? Så å "drite penger" er vel bare flott? da får jo barnet det den trenger av det som koster, er ikke akkurat gratis å få barn😅

Og at man tester lenge før anbefalt er veeeldig vanlig, av egen erfaring så vet jeg at det er både spennende og utroooolig vanskelig å vente.. Har sett noen får kjempe positiv på 7dpo og noen som ikke får positiv før flere uker etter IKM. Alt er mulig her da kvinners kropp har forskjellige hastigheter!:D 

Anonymkode: 3c0d5...1c0

Ja haha sant det med pengene du sa der 😂 og veldig sant det du sa om alt der egentlig. Jeg vet ikke om det er jeg som har over sensitive øyne som ser den streken så godt som jeg gjør eller om det er andre som er 50% blinde xD neida skal ikke tulle med sånnt. Men forskjellige meninger er jo greit og ha da 😊 og din mining er så og si 110% sann i min værden. Men slike positive har jeg fått  3 dagen i dag.  Men jeg tenker om det kan være fordi jeg tester aaaalt for tidlig, men om det kan være snev av hcg allerede? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til😀

Anonymkode: 01267...f6f

Tusen takk 😊😍. Blir ikke skuffet viss ikke det er noe, vi har jo akkurat startet.❤️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har testet siden 12. mai, og har hele tiden sett svake streker. Det er 13 dager, de hadde slått sterkt ut nå. Du er ikke gravid! Og du trenger ikke lage flere tråder om de dumme testene dine.

Anonymkode: db611...0a1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer noen til å si jeg er gal, men når jeg har forsøkt å bli gravid har jeg alltid gjort dette, vi har hatt mange prøveperioder uten hell. Hver gang det har klaffet og jeg har testet for tidlig kommer strekene frem ved å øke kontrasten - aldri ellers (for de som vil skylde på skyggestreker). Tada, våger meg på en grattis! :)

 

Screenshot 2019-05-23 at 17.46.13.png

Anonymkode: 102e2...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 1 barns mamma skrev:

Åh? 😱 Hvor tidlig ute var du å testet da husker du det? 😊 Jeg var vist 6 dpo da jeg fikk den svake streken. Og den har ikke blitt No spess sterkere til nå, den har holdt seg like svak som det 😅

Jeg testet først 10 dager etter EL og fikk super svak test. Sånn var den til rundt 13 dager etter EL før den begynte å bli sterkere. Testet med digital som anbefalt 16 dager/4 dager før IKM.

Anonymkode: 9c336...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har testet siden 12. mai, og har hele tiden sett svake streker. Det er 13 dager, de hadde slått sterkt ut nå. Du er ikke gravid! Og du trenger ikke lage flere tråder om de dumme testene dine.

Anonymkode: db611...0a1

AMEN

Anonymkode: a06d8...1a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AMEN

Anonymkode: a06d8...1a5

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har testet siden 12. mai, og har hele tiden sett svake streker. Det er 13 dager, de hadde slått sterkt ut nå. Du er ikke gravid! Og du trenger ikke lage flere tråder om de dumme testene dine.

Anonymkode: db611...0a1

 Går vel an å si det på en pen måte også? Hva om vedkommende har 1-3 dager feil på hvordan hun har beregnet EL? Hun kan fortsatt være gravid og det er unødvendig for folk å si at hun ikke er det såpass tidlig. Er jo enkelt å se at det er svake streker på de testene. Kommer jo helt an på når på døgnet man tester også.

Anonymkode: 9c336...2b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De testene som er vist her er negative. Når man må fikse på kontraster, lys ol for å se noen strek så er den negativ. Man er ikke i tvil når man får en positiv test, selv svake tester er lette å se. Skyggestreker forekommer, så det er ikke så rart at man kan ane en strek om man legger godviljen til. Det er ikke dermed sagt at den er positiv. 

Det kan være at du har testet for tidlig. Får du ikke mensen så tester du om et par dager igjen. 

Anonymkode: 35e50...dba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har testet siden 12. mai, og har hele tiden sett svake streker. Det er 13 dager, de hadde slått sterkt ut nå. Du er ikke gravid! Og du trenger ikke lage flere tråder om de dumme testene dine.

Anonymkode: db611...0a1

Haha jeg testet da ja den 12 mai og litt før fordet for jeg trodde noe var på gang. Men det jeg fant utav at jeg hadde testet med dårlige tester, så testet jeg med 3 forskjellige andre sikkrere tester og da kom det ingenting så jeg testet jo som nevnt tidligere her at jeg testet positiv på El test så begynte jeg å teste for 3 dager side. Kan slette det gamle der glemte det litt bort, men takk for fornemmelsen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå kommer noen til å si jeg er gal, men når jeg har forsøkt å bli gravid har jeg alltid gjort dette, vi har hatt mange prøveperioder uten hell. Hver gang det har klaffet og jeg har testet for tidlig kommer strekene frem ved å øke kontrasten - aldri ellers (for de som vil skylde på skyggestreker). Tada, våger meg på en grattis! :)

 

Screenshot 2019-05-23 at 17.46.13.png

Anonymkode: 102e2...442

Den streker er ikke til å ignorere 😊 den ser jeg veldig godt. Hvor tidlig ute er du eller hvor mange dpo? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De testene som er vist her er negative. Når man må fikse på kontraster, lys ol for å se noen strek så er den negativ. Man er ikke i tvil når man får en positiv test, selv svake tester er lette å se. Skyggestreker forekommer, så det er ikke så rart at man kan ane en strek om man legger godviljen til. Det er ikke dermed sagt at den er positiv. 

Det kan være at du har testet for tidlig. Får du ikke mensen så tester du om et par dager igjen. 

Anonymkode: 35e50...dba

Jeg har ikke fikset på noe kontraster av noe slag, jeg tok bildet og kikket på det. Mobilen har kanskje sterke farger når den tar bilde heller. Men ja helt riktig, jeg liker litt "spill" om man kan kalle det det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå kommer noen til å si jeg er gal, men når jeg har forsøkt å bli gravid har jeg alltid gjort dette, vi har hatt mange prøveperioder uten hell. Hver gang det har klaffet og jeg har testet for tidlig kommer strekene frem ved å øke kontrasten - aldri ellers (for de som vil skylde på skyggestreker). Tada, våger meg på en grattis! :)

 

Screenshot 2019-05-23 at 17.46.13.png

Anonymkode: 102e2...442

Haha 😂 jeg var sikker på du hadde hoppet med i innlegget, men det var min test ja 😂 jeg mener på at viss man kan dimme bildet som du gjorde der og man ser en så klar strek, da er det ikke No innbilt 😊 men takk takk 👏 håper det var en sann gratis 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 Går vel an å si det på en pen måte også? Hva om vedkommende har 1-3 dager feil på hvordan hun har beregnet EL? Hun kan fortsatt være gravid og det er unødvendig for folk å si at hun ikke er det såpass tidlig. Er jo enkelt å se at det er svake streker på de testene. Kommer jo helt an på når på døgnet man tester også.

Anonymkode: 9c336...2b9

Av og til må det bankes inn.. Ønsketenking og falske forhåpninger gjør mye mere vondt når realiteten setter inn og bobla sprekker. 

Anonymkode: a06d8...1a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av og til må det bankes inn.. Ønsketenking og falske forhåpninger gjør mye mere vondt når realiteten setter inn og bobla sprekker. 

Anonymkode: a06d8...1a5

Duh? Nå snakker du heller litt i skyggen her. Ikke alle blir skuffa om det er negativ på slutten! Det må visst også bankes inn! 

Viss vi vil teste tidlig så ja la oss teste tidlig, ikke sitt der som en feit, bleik tastatur tøff fitte og skriv viss ikke du har No positivt å tilføye. (beklager den der) men forsto du det nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva DPO er du på no da? Uansett så trur eg enkelte her blir frustrerte fordi det er så mange sånne trådar. Men eg synest faktsik folk berre burde klikka seg vekk, man må ikkje svara på alt. Det finnest og ein samletråd for tolkning av graviditesttestar i seksjonen for prøvere og ufrivillig barnlause. 

Har du vurdert å ta ein digital test? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, mammahjarte skrev:

Kva DPO er du på no da? Uansett så trur eg enkelte her blir frustrerte fordi det er så mange sånne trådar. Men eg synest faktsik folk berre burde klikka seg vekk, man må ikkje svara på alt. Det finnest og ein samletråd for tolkning av graviditesttestar i seksjonen for prøvere og ufrivillig barnlause. 

Har du vurdert å ta ein digital test? 

 

Hei sann ja😊 helt enig, de burde bare kikke videre på neste tråd istedenfor. Men jeg visste ikke det at man burde skrive slike tråder der du sa nå 🤔 jaja får huske på den da 😊. Nei i dag er jeg 9 dpo. Og streken på samme test ble sterkere i dag. Ingen tvil om at det var noen strek der i dag 😊🤞👏 jeg tester med first response nå. Jeg bestilte de på nett for det var de beste på å se tidlig graviditet. Digital er nokk for tidlig å ta enda tenker jeg vil vente til streken blir enda tydeligere først så prøve meg på en Digital 😊 jeg har en liggende 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...