Gå til innhold

Må hente datteren min på skolen og trenger unnskyldning..


Bimle

Anbefalte innlegg

13 hours ago, Wiskola said:

Den der var stygg.

Den var vel helt grei?

Anonymkode: 5af7e...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. 

Perelandra, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alle svarene. Bare ser at barnet ditt kaster opp av dette. Jeg ønsker bare og si at jeg hadde det helt likt i den alderen!!! Det er helt grusomt og jeg syns faktisk det er fint at du redder ut datteren din. Jeg ble tvunget til å gjøre ting selv om jeg kastet opp masse. Det er så tøft psykisk at jeg unner ingen det. 

Jeg tror jeg hadde fikset alt bedre om min mamma hadde hjulpet meg som du skal. For meg ble det bare verrr at jeg ble tvunget ut i det. 

Jeg tror det viktige er å begynne i det små. Hva enn det er som gjør at hun kaster opp av dette så ville jeg funnet ut hvor mye hun tåler før hun kaster opp. Og deretter pressa på små steg hele tiden. 

Ville kontaktet noen profesjonelle og også hatt en dialog med skolen så de kan hjelpe til med dette. 

Dette hemmer meg forresten den dag i dag. Snart 30 år senere... 

Anonymkode: 88c89...57f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lest alle svarene. Bare ser at barnet ditt kaster opp av dette. Jeg ønsker bare og si at jeg hadde det helt likt i den alderen!!! Det er helt grusomt og jeg syns faktisk det er fint at du redder ut datteren din. Jeg ble tvunget til å gjøre ting selv om jeg kastet opp masse. Det er så tøft psykisk at jeg unner ingen det. 

Jeg tror jeg hadde fikset alt bedre om min mamma hadde hjulpet meg som du skal. For meg ble det bare verrr at jeg ble tvunget ut i det. 

Jeg tror det viktige er å begynne i det små. Hva enn det er som gjør at hun kaster opp av dette så ville jeg funnet ut hvor mye hun tåler før hun kaster opp. Og deretter pressa på små steg hele tiden. 

Ville kontaktet noen profesjonelle og også hatt en dialog med skolen så de kan hjelpe til med dette. 

Dette hemmer meg forresten den dag i dag. Snart 30 år senere... 

Anonymkode: 88c89...57f

Jeg skjønner det så godt! Har panikkangst selv, så jeg vet hvordan det føles. 

Selv ønsket hun å være hjemme «syk» hele den dagen sånn at hun slapp utdelingen. Etter mange samtaler hvor jeg blant annet sa at sånne ting må til for å komme over frykten, så gikk hun. Også fordi jeg lovet henne å være der. 

Det var derfor jeg måtte finne en hurtig løsning for henne da ting skar seg. Hjernen min funket rett og slett ikke godt nok til å huske at jeg også måtte hente de andre mens denne utdelingen var. Det vil jeg tro er mye fordi vi hadde en lignende utdeling i fjor som jeg kunne gå på fordi de andre da hadde skolebuss. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det, TS?

Anonymkode: e7157...56d

Det gikk bra. Hun ble heiet på av alle de beste venninnene sine og jeg rakk å se den stolte flotte jenta mi motta en haug med priser :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Bimle skrev:

Det gikk bra. Hun ble heiet på av alle de beste venninnene sine og jeg rakk å se den stolte flotte jenta mi motta en haug med priser :)

Så fint  :hjerte: 

Anonymkode: b151c...c88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bimle skrev:

Det gikk bra. Hun ble heiet på av alle de beste venninnene sine og jeg rakk å se den stolte flotte jenta mi motta en haug med priser :)

Så flott at hun fikk en positiv opplevelse! Tenk å grue seg så fælt, og så går det så bra. Du klarte å gi henne akkurat den tryggheten hun trengte for å gjennomføre, og nå ble dette en positiv erfaring i stedet for er nederlag. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...