Gå til innhold

Hvordan hadde du det under selvbestemt abort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så syns jeg at det faktisk bør "koste litt". Hadde det vært for lettvindt å ta livet av egne barn, vil abort blitt brukt som prevensjon. 

Anonymkode: 28814...339

Fin utsikt der oppe fra din høye hest? 

Anonymkode: ffccb...662

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt forferdelig psykisk og fysisk. Jeg hadde enorme smerter enda jeg tok diclofenac, paralgin forte og morfin. Smertene gikk i bølger i 2-3 timer hvor jeg til slutt lå i dusjen og trodde jeg skulle dø og plutselig følte nedpress. Det kjentes ut som en bitteliten ballong inne i meg sprakk også begynte det å fossblø. Da slapp endelig smertene. Ingen fortalte meg om hvor grusomt vondt det kunne være. Jeg anser meg selv som en person som tåler mye smerte men da trodde jeg nesten jeg skulle stryke med for jeg kunne hverken sitte eller ligge, jeg måtte konstant gå rundt i 2-3 timer og følte jeg ikke fikk puste. Jeg var alvorlig deprimert på den tiden og hadde det grusomt psykisk, det hjalp virkelig ikke at barnefar/eks utsatte meg for psykisk misbruk mens jeg var gravid og presset meg til abort. Jeg er selvfølgelig glad for at jeg gjorde det mtp hva slags person min eks var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...