Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med min datter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du lyver.. I min oppvekst hadde jeg bare venninner. Guttevenner var og forblir fyfy

Anonymkode: ee401...a39

 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ei jente jeg gikk på skole med hadde bare guttevenner og hun kom ut som lesbisk nylig..... Det er urovekkende for meg å tenke på!

Anonymkode: ee401...a39

Så noen som sier de hadde guttevenner lyver, men du har gått på skole med noen som hadde bare guttevenner. Jeg tror du lyver ;)

Anonymkode: 4f3c4...a2e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hjelpe henne

Anonymkode: ee401...a39

Ja det tenker jeg også at de isåfall vil gjøre. Gi henne støtte i å være seg selv. Kanskje tilby veiledning i en vanskelig situasjon i forhold til å få forståelse og respekt for hvem hun er hjemme, og gi deg råd. 

Nå er det vanskelig å få komme til hos BUP da, så kanskje helsesøster på skolen kunne være til hjelp og støtte i første omgang. 

Barnevernet kan også tilby råd og støtte, og kurs. 

Om du ser for deg at de sender henne på "å være jente- kurs", "bli mors prinsesse - kurs" eller "hvordan heller velge venninner enn kamerater - kurs", så vil du nok imidlertid bli skuffet. Ikke engang "Ikke klem på venner-kurs" tilbyr de. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så drittlei de opplagte trolletrådene, og at folk svarer på de!! Det er jo derfor trollene flokker hit - de får jo respons!

Anonymkode: 9e485...73b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg så drittlei de opplagte trolletrådene, og at folk svarer på de!! Det er jo derfor trollene flokker hit - de får jo respons!

Anonymkode: 9e485...73b

Det er helt klart troll, men  det finnes desverre foreldre der ute som tenker slik som dette, og derfor er det viktig å svare som om det er sant. Tenk hvis man kan hjelpe en eller annen der ute. Kanskje ts er ett troll, men om det kan åpne øynene for andre som tenker slik, så er jo det bra. 

Anonymkode: 7381d...da5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg ikke om dette er sant.. finnes mange skrudde foreldre der ute...:/ 

Anonymkode: 4cff0...080

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet, men nå mistenker jeg hun skal bli gutt :(  Det er bekymringsverdig og vurderer å ta kontakt med BUP

Anonymkode: ee401...a39

La nå den stakkars dattera di være i fred. Hun er sikkert påført mye stress og belastninger som følge av deg. Har du vurdert å respektere henne nok til å la hun finne ut hvem hun er, og utvikle seg til den hun vil, ikke den du vil at hun skal være. Du får gå i deg selv, det er du som burde snakke med psykolog. Døtrene til Angelina Jolie, kler seg som gutter. Sønnen til Charlise Theron kler seg som jente. De er glad i barna sine uansett de! Også respekterer de barna sine, og støtter opp. Du kritiserer og vil sende henne til psykolog. Jeg synes synd på din datter, for det du gjør er å plante usikkerhet og dårlig selvfølelse i det barnet du har satt til verden. Håper du evner og forstå dette, det er viktig.

Anonymkode: 9a8f7...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I et forhold eller med kompisen? Jeg er bekymret for henne!

Anonymkode: ee401...a39

Du er hysterisk, og får se til å roe deg ned. Stakkars datteren din. Hvis du ikke takler såpass, burde du ikke fått barn. Vi foreldre bestemmer faktisk ikke hvem barna våre er, det gjør du lurt i å huske på! Skam deg!

Anonymkode: 9a8f7...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min datter henger så mye med en gutt på hennes alder. De er begge 13, og gode venner slik hun selv sier. Men jeg synes det blir for mye. Mistenker dem allerede har sex og de klemmer jo hverandre mye. Gjør alt sammen. I tllegg til at hun har ingen venninner, men bare kompiser. Er redd hun kanskje skal bli transe. 

Nå vurderer jeg å skjerme disse guttene vekk fra henne. Føler jeg har feilet som mor allerede om jeg ikke tar grep snart

hilsen frustrert mamma

Anonymkode: ee401...a39

transe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min datter henger så mye med en gutt på hennes alder. De er begge 13, og gode venner slik hun selv sier. Men jeg synes det blir for mye. Mistenker dem allerede har sex og de klemmer jo hverandre mye. Gjør alt sammen. I tllegg til at hun har ingen venninner, men bare kompiser. Er redd hun kanskje skal bli transe. 

Nå vurderer jeg å skjerme disse guttene vekk fra henne. Føler jeg har feilet som mor allerede om jeg ikke tar grep snart

hilsen frustrert mamma

Anonymkode: ee401...a39

Dette asvslørte deg, ellers nice try

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet, men nå mistenker jeg hun skal bli gutt :(  Det er bekymringsverdig og vurderer å ta kontakt med BUP

Anonymkode: ee401...a39

Hvorfor skulle det å omgås gutter gjøre henne til transe?! Kanskje du heller bør kontakte DPS slik at DU kan få litt hjelp 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 21.5.2019 den 18.23):

Jeg er en god mamma og trenger ingen hjelp til å  oppdra min datter!

Anonymkode: ee401...a39

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...