Gå til innhold

Tykk og slem mann som drar babes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, må si takk for alle svarene dine :) du har seriøst gitt meg mye mer innsikt enn jeg forventet da jeg opprettet tråden  

Anonymkode: c1b5a...210

Neste gang du ber en mann om å hente kaffe, kan du legge merke til om han gjør det eller om han sier du kan gjøre det selv. For det er strengt tatt noe du godt kan gjøre selv. Og på denne måten siler menn ut de damene som er villig til å jobbe litt for det, og de som forventer oppvartning. Man vil ha en mann som siler ut damer, en som har krav.

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går an å google. Jeg kom tilmed med forslag til søketerm: fantaserer om feite stygge menn, tror jeg det var. 

Anonymkode: d7f64...df4

Jeg brukte faktisk litt tid på påstanden og søketipset ditt, og at det er en "gjenganger" er vel å overdrive sterkt.

Anonymkode: 3cbc9...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte faktisk litt tid på påstanden og søketipset ditt, og at det er en "gjenganger" er vel å overdrive sterkt.

Anonymkode: 3cbc9...7b1

Nei, det er det ikke. Det er veldig veldig vanlig. Les også i trådene om tabufantasier etc.

Du finner i det hele tatt veldig mye om stakkarslige, feite, stygge menn som ikke får sex av kona. Og veldig lite om det motsatte, som pen og strøken, stor kuk og mange penger, som er gjenganger når man skal beskrive det man tror kvinner vil ha.

Det er akkurat det samme som gjør at kvinner er mer tilbøyelig til å falle for opptatte menn, badboys, eller kriminelle, menn med emosjonelle problemer, etc. Dette er menn som ikke gjør som de skal.

Klarer man omsette de elementene og finne spor av disse hos en bra mann, så kan man gjøre et kupp!

Anonymkode: d7f64...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I så fall trur jeg du har misfortstått hva en alfamenn er. De som høvler over lettkuelige kvinner er det motsatte av alfa, uansett hvor mye mus de får.

Anonymkode: 91ffa...a9a

Damer som ikke lar seg kue, ville aldri vært sammen med en sånn som TS beskriver. 

Endret av Dævendøtte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør. Og TS beskriver en sånn. 

Som jeg skrev over, en alfadame, eller en dame med bein i nesa, ville aldri vært sammen med en som TS beskriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Som jeg skrev over, en alfadame, eller en dame med bein i nesa, ville aldri vært sammen med en som TS beskriver. 

Jeg ser at du skriver det. Og jeg vet at mange skulle ønske det var sånn. Men det blir ikke sant, selv om man gjentar det til man blir blå i fjeset. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvorfor er det så viktig egentlig, å nekte sannheten?

Synes det er trist at man skal skjule sannheten for folk, slik at de ikke kjenner sine drifter, før de plutselig våkner opp etter en natt i fylla med bryggesjaueren, mens den kjekke pene mannen sitter hjemme. 

Anonymkode: d7f64...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...